မီးပံုးအနီေရာင္ေတြ ျဖင့္...ထိန္လင္းေနေသာ.
....ဆုန္းေယာင္း..စံအိမ္ေတာ္....ေက်ာက္ျပားအျဖဴေတြ ခင္းထားေသာ..ျခံဝင္းထဲမွာေတာ့.....စကားစျမည္း...ေျပာေနၾကေသာ....ေယာက်ာ္းေလး ၅ေယာက္...အဝတ္အစားအဆင္ယင္ေတြ ကိုၾကည့္ရံုနဲ႔...မ်ိဳး႐ိုးျမင့္ေသာ...အမ်ိဳးအႏြယ္ ထဲကမွန္းသိႏိုင္တယ္
အဲဒီထဲက..တစ္ေယာက္ေသာ သူကေတာ့..
..ေသရည္ခြက္ ကို လက္ကပင္ မခ်ႏိုင္....🍶🍶🍶🍶🍶🍶"ေဟ့..yeol ေသာက္တာမ်ားေနၿပီကြ....ေတာ္ၿပီ..မေသာက္နဲ႔ေတာ့...."
ေသရည္ခြက္ ကို..အတင္းဆြဲယူလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ..Chen...
"ေဟ့ေရာင္...ေအ့..ငါ့ မူးေအာင္ ေသာက္ပါရေစ..ေအ့..မင္း႐ို ့ေကာင္ေတြက..ေအ့..မခ်စ္မွ မခ်စ္တတ္ပဲ...ဟင့္..ရြတ္!!!!..ငါ့ရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္ေလးကို...မယ္မယ္ႀကီးက...သိမ္းသြားတာကြ....အီးဟီး.. ....ဘိုးေတာ္ဘုရားရဲ႕
ေျမးေတာ္...ကို..ၾကည့္ရက္ေသးရဲ႕လား..ဘုရား
....ေသာက္မွာပဲ..ေအ့....ထပ္ယူလာခဲ့...ေသရည္အိုးေတြ...."ေသရည္ကို..အိုးလိုက္ေမာ့ခ်ကာ...မပီမသ..ေျပာလာေသာ..အိမ္ေ႐ွ ့စံသူငယ္ခ်င္း ကိုၾကည့္ၿပီး...ေခါင္းခါျပလာတဲ့ Chen.....
"မွားပါတယ္..အေမနဲ႔..အၿပိဳင္ သဝန္တိုရတယ္လို႔....lee yeol ရယ္...."
" ေအးေလ..ဒါေတာင္..ထိမ္းျမားလက္ထပ္ ပြဲမလုပ္ေပးရေသးဘူး...ေနာက္ဆိုရင္ ငါတို႔ဆီက္ို ေတာင္..လာႏိုင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး...."
Tao မင္းသားရဲ႕ စကားကို...ေထာက္ခံ ကာ ေျပာလာတဲ့..xiumi, မင္းသား.....
"ေအ့...ေမာင့္မိဘုရားေလး.. ..ေအ့...ကိုယ္ေတာ္..ဒီည မရ,ရေအာင္..လာေခၚမယ္..ရက္စက္ပါေပ့ မယ္မယ္ႀကီးရဲ႕....မြ ေကာင္းခ်င္းမမြ
ရတဲ့ဘဝ....အလိုက္မသိတဲ့ အထိန္းေတာ္ တစ္ေယာက္ရိွတာလည္း..ဒုကၡ......"အိမ္ေ႐ွ႕စံ မင္းသားရဲ႕ စကားေၾကာင့့္..အနားမွာ ခစားေနတဲ့ အထိန္းေတာ္ႀကီးက.
ေခါင္းတခါခါ လုပ္ကာ ၾကည့္လာေတာ့သည္။" အ႐ွင့္သား...နန္းေဆာင္ျပန္ရပါမယ့္..ဘုရား"
"ေအ့..နန္းေဆာင္ ဆိုေတာ့..ကိုုယ္ေတာ့္ မိဘုရားေလး...ရိွတဲ့ေနရာေပါ့...ေအ့..ဒါဆို..ျပန္မယ္..ကုန္းကုန္း...ဟိုကိုေရာက္မွ.....
မိဘုရားေလးကို..မြမြ....ေအ့..ေဟ့ေရာင္ေတြ ငါျပန္ၿပီ...."
ျခံဝင္းထဲကေန...အထိန္းေတာ္ႀကီး ကို တြဲကာ ယိုင္တိယိုင္တိုင္နဲ႔ ထြက္သြားတဲ့.. သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ကို ၾကည့္ၿပီး...က်န္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အကုန္လံုး..သိလိုက္ရတဲ့အရာက...အခ်စ္က..လူကို မူးေစတယ္ဆိုတာပါပဲ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
လမင်းချစ် သောနေမင်းသခင်(chanbaek:)(Z & G)completed
Ficção HistóricaZawgyi နတ္ဘုရား ေတြရဲ႕ေကာင္းခ်ီးေပးမူ႔ကိုခံထားရတဲ့ သူမ ဖခင္ျဖစ္သူရဲ႕ စကားကို လက္ခံၿပီး ရန္သူ႔ႏိုင္ငံရဲ႕ သားေတာ္ကိုလက္ခံခဲ့တယ် ရန္ၿငိဳးအဃတေတြၾကားထဲမွာ..႐ွင္သန္လာတဲ့ ခ်စ္ျခင္းတရားက အဆံုးသတ္မွာ ေတာ့... Unicode... နတ်ဘုရား တွေရဲ့...