လမင္​းခ်စ္​​ေသာ​ေနမင္​းသခင္​ (50)

827 113 6
                                    

ရဲမက္​တစ္​ခ်ိဳ႕ ​ေျခခ်င္​းလိမ္​​ေန​ေသာ အ​ေ႐ွ ့နန္​း​ေဆာင္....​ေသာင္​းနဲ႔ခ်ီ​ေသာတပ္​ဖြဲ ့ဝင္​​ေတြက​ေတာ့နန္း​ေ​တာ္ထဲက​လ်ိႈ ့ ့ဝွက္​​​ေတြ ့ဆုံ​ေသာ မယ္​ရာဘန္​ ​မွာေနရာယူထား​ေတာ့တယ္​..

.​.ရဲမက္​တစ္​ဦးခ်င္​းစီရဲ ့လက္ထဲ​မွာ​ေတာ့...ဓားကိုယ္​စီ ကိုင္​ဆြဲလို႔....စစ္​ခ်ပ္​ဝတ္​တန္​ဆာ​ေတြကလည္​း မီး​ေရာင္​​ေအာက္​မွာ အ​ေရာင္​တလက္​လက္​ နဲ႔ပင္​......

.ဂ်န္​​ေျမာင္​းမင္​းသားတစ္​​ေယာက္​....မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က ရဲမက္​​ေတြကို ၾကည္​့ၿပီး....လက္​ထဲမွာကိုင္​ထားတဲ့ ဓားကိုက်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​သည္​။

"​ေမာင္​မင္​းတို႔..ဒီညမွာ ငါကိုယ္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​ ဦး​ေဆာင္​ၿပီး ....နန္​း​ေတာ္​ကို က်ဴး​ေက်ာ္​ လာမယ္​့ သူမွန္​သမ်ွ ကို အျပတ္​​ေခ်မႈန္​းရမယ္​........ထယ္​ဝမ္​မင္​းႀကီး ရဲ႕ ​ေက်းဇူး​ေတာ္​ကို..

​ေအာက္​​ေမ့ၿပီး..သစၥာ​ေစာင္​့သိခဲ့တဲ့ ​ေမာင္​မင္​းတို႔ တစ္​ဦးခ်င္​းစီတိုင္​း ကို...ဂ်ိဳဆြန္​းရဲ႕ အ​ေတာ္​ဆံုးစစ္​သည္​​ေတာ္​​ေတြ

အျဖစ္​နဲ႔...ရာဇဝင္​မွာ ကမၺည္​းတြင္​​ေစရမယ္​....ထိုက္​တန္​တဲ့အက်ိဳးခံစားခြင္​့​ေပးမွာျဖစ္​လို႔......​ေမာင္​မင္​းတို႔ ရဲ႕စိတ္​ထဲမွာ.....ထပ္​တလဲလဲ ​မွတ္​ထားၾကပါ..."

"အ႐ွင္​့ရဲ႕ ကရုဏာ ​ေတာ္​​ကို ​ေအာက္​​ေမ့ၿပီး သစၥာ​ေစာင့္​့သိသြားမွာပါ...!!!...."

ဟိန္​းထြက္​လာတဲ့ အသံနဲ႔အတူ....သူ႔ကိုအ႐ိုအ​ေသ​ေပးလာတဲ့ နန္​းတြင္​းရဲမက္​​ေတြ.. .​ေနာက္​ဆံုးအႀကိမ္​နဲ႔ သူ အားရ​ေသာ အျပံဳးတစ္​ခုကို ျပံဳးလိုက္​ၿပီး...ရင္​ဘက္​ထဲမွာထည့္​​ထားတဲ့.. .....ပဝါစ​ေလး ကို ခပ္​ဖြဖြ​ေလး ထိ​ေတြ႔လိုက္​သည္​ ။


​ေမာင္​ တာဝန္​​ေက်တယ္​မလား..ယန္​ဂ်ိဳ....

ခပ္​တိုးတိုး​ေရရြတ္​သံနဲ႔အတူ မ်က္​စိ​ထဲမွာ ျမင္​​ေယာင္​လာတဲ့

ခ်စ္​ရသူရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေလး.သူ႔အတြက္​​ေတာ့ အဖိုးမျဖတ္​ႏိုင္​တဲ့မိန္​းခ​ေလးပါပဲသို႔​ေပမယ္​့...အျပစ္​မရိွတဲ့ သူမ​ေလးကို ရက္​ရက္​စက္​စက္​ သတ္​ပစ္​ခဲ့တဲ့ ဟိုမိန္​းမယုတ္​ကို​ေတာ့....

ဂ်န္​​ေျမာင္​လံုးဝ ခြင္​့မလႊတ္​ႏိုင္​ပါ...​ေလာဘ​ေဇာတိုက္​​ေနတဲ့ အဲဒီ့သားဖႏွစ္​​ေယာက္​ကို ထိုက္​တန္​ တဲ့အျပစ္​​ေႂကြး ဆပ္​ခိုင္​းမွာမို႔လို႔...

"အ႐ွင္​့သား ~~ထယ္​ဝမ္​မင္​းႀကီး နဲ႔ မယ္​​ေတာ္​ႀကီးကို အသိ​ေပးသင္​့တယ္​လို႔ ထင္​ပါတယ္​...နန္​း​ေတာ္​မွာ အထိက႐ုဏ္​းျဖစ္​လာရင္​....စိတ္​ပူပန္​​ေနမွာ စိုးလို႔ပါ...."

"ဘာမွ မ​ေျပာပါနဲ႔ ဦး စစ္​သူႀကီး...ခမည္​း​ေတာ္​ရဲ႕ နန္​း​ေဆာင္​မွာ ရဲမက္​​ေတြ ထပ္​တိုးထားလိုက္​ပါ....မယ္​​ေတာ္​ႀကီးကို စိတ္​ပူပန္​​ေစဖို႔ မသင္​့ဘူး....."

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedWhere stories live. Discover now