-Megígérem! - nézett csínytalanul.
-Malfoy! - üvöltöttem rá.
-Jó - mondta komolyan, majd leültem az ágyra.
-Hazudtam mikor azt mondtam, hogy nem akartam elmondani. Tudod volt a mandragóra ültetés - nézett nagyokat
-Igen akkor nem voltál reggelizni! - húzta az agyam.
-Voltam. Azért késtem, mert... - halkult el a hangom.
-Mert?? - húzta össze a homlokát.
-Mert lent voltam a lány mosdóba, mikor Ginny odajött majd egy kígyós csapra mutatott mire én.... - lassult le a hangom.
-Kígyónyelven beszéltél?? - nézett a szemembe mélyen, ami azt tükrözte, hogy tényleg érdekli.
-Igen és kinyíltak a mosdókagylók majd Ginny beleugrott - féltem a válaszától.
-Akkor te írtad a fenyegető üzenetet a falra?? - ült le mellém nagy vigyorral.
-Hülye! - néztem rá.
-Nem, gondolom a Weasley volt, de hogy miért tette azt nem tudom - értetlenkedtem.-Akkor menjünk és nézzük meg - állt föl majd visszarántottam mellém.
-Nem tudom milyen veszély leselkedik ott rád - nyeltem egyett mire, már szinte remegett a fiú e szavak hallatán.
-Mi?? - figyelt rám.
-Egy baziliszkusz - nyögtem ki.
-Az mi?? - kérdezte mire a pálcámért nyújtam és egy-két suhintással az említett állatról mutattam neki egy képet.
-A baziliszkusz mérge pár percen belül megöli az áldozatát és csak az utód tud neki parancsolni - szóltam rá.
-De te vagy az nem?? - ráztam meg a fejem.
-Majdnem elkezdtél valamit mondani a fiúknak idézd csak vissza és mondd el - próbálkoztam, így elmagyaráztatni vele.
-50 éve valaki kinyitotta a kamrát, de azt nem mondta el apám ki az - folytatta volna ha én nem szólok közbe.
-Voldemort - ugrott ki a számon a név, mire egyre jobban félt.
-Ha?? De ő.. - szakítottam megint félbe.
-Itt hagyott egy emléket ami a 16 éves korát őrzi - mondtam.
-Akkor te írtad a fenyegető üzenetet a falra?? - húzott egy csínytalan vigyort.
-Nem, te hülye - fakadtam ki.
-Biztos az a Weasley volt - mormogta.
-Biztos nem mondod el senkinek?? - kérdeztem rá mégegyszer.-Hát akkor mondjuk... - tudtam mit akar.
-Ez megfelelő? - adtam egy puszit az arcára.
-Igen - azzal kiviharzott a szobából.
Visszatérés negyedikbe:
-Nem értem mi baja van - húztam le a puncsot.
-Nekem mondod - nevetett, majd ő is így tett.
-Gyere táncolni - ragta le az üres poharakat, majd behúzott a tömegben.-Nem is tudtam ,hogy tudsz táncolni - próbáltam túl visítani a zenét.
-Nem tudsz mindent rólam - ugrált a zenére.
-Te még annyit se mint én rólad - mosolyodtam el mire olyan nagy lendülettel távoztunk a táncosoktól mint, ahogy bejöttünk.
-Akkor mesélj magadról - ültetett le egy székre majd ő mellém telepedett.
-Draco bármennyire is bízok benned ezt, így nem tudom elmondani - tördeltem a kezem, majd felnéztem rá. Nagy szürke szemeivel bámult, amit nem értettem.
-Mi az? - tettem fel a kérdést.-Draco-nak hívtál - nevettem el magam.
-Miért nem az a neved?? - folytattam a kis kérdezősködést.
-De csak... - folytatta volna, ha nem vágok a mondandójába.
-Csak szokatlan - vigyorodtam el majd megszólalt egy lassú szám.
-Felkérhetem a hölgyet táncolni?? - állt elém és nyújtotta ki a kezét.
-Igen - adtam oda a kezem és már a parketten is voltunk. Nagyjából 1 órát táncoltunk ez után, majd végleg elfáradtam.
-Én szerintem visszamegyek a szobámba - búcsúztam el a fiútól.
-Várj én is megyek - mondta ásítva és a cipője kopogása azt jelezte, hogy követ. Már a hálószobák bejáratánál voltunk mikor szóba került a tusa.
-Megfejtetted a tojást?? - kérdezte.
-Igen - válaszoltam.
-És mi volt benne?? - érdeklődött tovább.
-Jöjj várunk lent hol szavunk szól, fent mit sem hallasz dalunkból, csak egy órád lesz ne feledd, hogy megleld mi elveszett - nem énekeltem el.
-Tudod mit jelent?? - vakargatta a fejét, amit nem tudtam hova tenni.
-Igen bár az utóbbi sor nem teljesen világos. Vagyis értem mit jelent, de hogy mi veszett el azt nem - morfondíroztam.
-Ebbe nem tudok segíteni - mondotta.
-Miért segítesz nekem?? - tettem fel most én egy kérdést.
-Jó éjt! - ijedt meg azzal halkan becsukta maga mögött az ajtót. Nem tudom, hogy ez mi volt, de inkább én is így cselekedtem. A próba napján reggel. A fiúkkal sétáltunk ki a Roxfortból egyenesen a tóhoz.
-Tudod már mit kezdesz lent?? - kérdezte Zambini.
-Igen, de amúgy láttátok Malfoy-t?? - tettem fel ezt a mondatot a fiúknak mire szét tart kezekkel jelezték, hogy foggalmuk sincs.
Már beértünk a tó közepéhez és, hogy ne legyenek vizes a ruháink, ezért levettük azokat. Volt alattunk fürdőruha, így ezzel egyszerűbb volt kiállni ezen a próbán. A fiúk csak bámultak rám bár nem sok mindent látszott ki a zöld egyberészes úszódresszem alól.
-Khm fiúk - ébresztettem fel őket a ,,csodából".
-Bocs - hallatszott egyszerre a hangjuk.
-Ha eldördül az ágyú mehettek! - kiáltott az igazgató úr azzal meg is történt.
Harry borzasztóan volt, de nem foglalkoztam vele. Egy fejessel belevetődtem a vízbe és úsztam lefelé. Mikor már biztos voltam benne, hogy nem lát senki átváltoztam sellővé. De nem olyan csúnyává mint amilyenek a tóba élnek. Csak úsztam lefelé majd egy vízinövényes részhez értem. Alig lehetett látni valamit, ezért követtem az egyenes utat. Egyszercsak kiértem onnan és egy romos helyszínre értem. A lények csak köröztek szigonnyal a kezükbe. Valamit vagy valakiket őrizhetnek. Lehet, hogy ezt jelenti az elveszett rész, amit a sellő énekelt. Nagy farok csapkodással közelebb mentem majd mikor már jól kivehető volt, hogy kik azok megálltam. Annyira meglepődtem az ott tartózkodott személyeken.....
YOU ARE READING
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
RandomSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...