~9~

798 41 2
                                    

Annyira belemerültem a rajzolásba, hogy nem mentem le vacsorázni és végül a kis asztalomon is elaludtam a már kész rajzom fölött. Felkeltem hajnalba majd elmentem a bagolyházba, hogy odaadjam Novának a rajzot, ami kézbesítenie kell. Sokáig keresgéltem mire megtaláltam.

-Szia Nova! - mondtam halkan nehogy meghallja Frics és annak a macskája. Erre csak egy kuvikkolást kaptam.

-Ezt a levelet kézbesítsd ma a Mardekár asztalnál egy hidrogén szőke hajú fiúnak. Ha pontosítunk akkor Draco Malfoy-nak - mondtam és óvatosan hozzákötöttem a lábához, majd visszaszaladtam egy kicsit aludni, de rákellett jönnöm, hogy nem tudok bejutni, mert nem tudom mi a jelszó az ajtóhoz. Így hát leültem a lépcsőre és vártam egy ideig majd a szememre jött az álom.

Mikor újra felébredtem az ágyamban találtam magam. Nem értettem, hogy hogy kerültem vissza, de inkább lementem reggelizni mert farkas éhes vagyok. Leszaladtam és arra lettem figyelmes, hogy rajtam kívül már mindenki eszik. Észrevétlenül odaosontam az asztalhoz és leültem volna egy helyre, ha valaki nem ragadja meg a csuklóm.

-Gyere ülj ide - mondta egy hang ami hála nem Draco volt, mert ő pont a másik végébe ült, de persze innen is jól láttam. Legalább láthatom a meglepett fejét, ha megérkezik a posta. Mikor feleszméltem megláttam Blaise-t.

-Köszi - mondtam és elfoglaltam a mellette lévő helyet.
-Amúgy, hogy hogy nem ott ülsz - mutattam a liba felé avagy a Malfoy család gyerekére.

-Elaludtam - mondta és egy jókora sült húst vett maga elé amit nem tudtam hova tenni a méret miatt.

Észrevette az arckifejezésem és felnevetett erre persze csak egy valaki nézett oda. 1 tippetek van... Majd hangos suhogásra lettem figyelmes és a fejem az ajtó felé kaptam, ahol megjelentek a baglyok. Kerestem a szememmel Novát, majd megláttam ahogy a fiú felé vette az irányt. Csodálkoztam, hogy nem kapott semmit hisz, amilyen a családja simán küldhettek volna neki bármit. A szememmel kísértem, ahogy leszáll a fiú elé és mindenki döbbenten őt nézi. Leköti a fehér állatról a levelet, amire nem írtam semmit csak magára a rajzra. Közben a baglyom rá száll a kezemre és csóringel egy kis magot. Odaadom neki és felemeltem, hogy elrepüljön. Ahogy leszállt a karomról és megláttam Malfoy engem bámul, majd ahogy ránéztem elkapta a tekintetét. Vége lett a reggelinek és siettem fel a szobámba, de valaki berángatott egy sarokba. Lefagytam majd 1 percel később észre vettem Hermione-t aki egy ajtó mögé mutogat, ami résnyire ki van nyitva. Bekukucskálok a résen ahol Harry és Draco veszekednek, de nem nagy hangerővel még. Hangfoszlányokat hallottam bentről.

-Mit érdekel téged Potter?? - nézett rá gyilkoló tekintettel.

-Mert... - ezt már nem hallottam mivel Piton szólított meg minket.

-Nem szép dolog hallgatózni. Levonnék érte pontot a Griffendéltől, de akkor a saját házamtól is lekéne - mondta és elhessegetet minket. Sajnos elkellet válnunk a barátnőmmel, így hát felbaktattam a szobámba. Összekaptam a cuccom és mentem ki mert késésbe voltam már így is. De persze szőke herceg megállított.

-Hova-hova?? - kérdezte.

-Bűbájtanra ahova neked is kellene menned! - toporogtam előtte a sok könyvel.

-Nincs kedved beszélgetni?? - nézett rám perverzül.

-Miről?? - firtattam úgy, hogy amúgy sincs kedvem most ehhez az órához.

-Csak gyere! - nyújtotta a kezét, de nem fogadtam bármennyire sincs kedvem a bűbájtanhoz.

-Figyelj, ha nem megyünk akkor akár nem is engednek el a kviddics meccsre - néztem mélyen a szemébe amire csak egyetértően bólintott és berobogott a saját szobájába a cuccaiért és elindultunk Filius Filtwick professzor órájára majd  benyitottunk órára amit kivitelesen sajnálok, hogy a Griffendélesekkel van.

-Elnézést a késésért! - mondtuk és leültünk egymás mellé, amihez nem volt kedvem, de most elviselem. A diákok szemepárai ránkszegeződtek. Harry-ékén döbbenet Parkinson szemébe pedig gyűlölet tükröződött. Nagyban jegyzeteltem amikor a mellettem ülő ,,törpe"(?) megszólalt.

-Tetszik a rajzod - mondta egy halvány vigyorral az arcán és előhúzta a zsebéből.

-Örülök, hogy tetszik - mondtam neki és folytattam a jegyzetelést, de ő még ekkor se hagyott békén.

-Állhatsz mellettem kviddicsen - tudta mivel kell felcseszni az agyam, hogy ráfigyeljek.

-De jó... - mondtam irrónikusan.

-Tudom - mondta és elkezdett halkan kacarászni erre én csak vetettem rá egy ilyen  ,,megöllek" mosolyt majd véget ért az óra.

Eltelt a többi unalmas tantárgy és elérkezett az ebéd amit azért vártam, mert nem sokára kezdődik a meccs. Ma kivételesen rengeteget ettem, de még így sem nagyon híztam. Felszaladtam a közös klubbhelyiségbe és csak bámultam a kandallót ahogy lobog benne a tűz. Ledőltem a kanapéra és végig kísértem a lángok táncát, ahogy néha egy-egy parázs kipattan a rácson kívül. Lehunytam a szemem és egy kicsit elszundítottam. Mikor ébredeztem éreztem, hogy valaki játszadozik a szőke tincseimmel. Kinyitottam a szemem és kinem találjátok ki volt ott. Mindig csak engem szivat.... Ahjjj.....

-Megint alszunk?? - guggolt le velem szembe amire csak felültem és megdörzdöltem a szemem.

-Szóval te találtál meg a lépcsőnél - néztem rá mosolyogva és mintha halvány pír jelent volna meg az arcán, de valószínűleg képzelődök.

-Hát.... - nyögdécselt és megvakarta a tarkóját.

-Igen?? Hallgatlak - néztem a szemébe amik hirtelen felcsillantak.

-Hagyjuk! - mondta, majd elindult. Néztem ahogy sétál és észrevettem Pitont, majd realizáltam Draco pont felé tart. Ha mákja van neki ütközik, de viszont akkor lekell vonnia pontot. Gyorsan odaszaldtam hozzá és visszahúztam, hogy ne menjen neki.

-Mi az?? - kérdezte, majd meglátta Pitont és rájött miért állítottam meg.

-Gyerekek kezdődik a kviddics - mondta nekünk mert már csak mi voltunk ott. Erre csak bólintottunk egyet és elindultam volna, ha.....

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang