~28~

490 25 0
                                    

-Mint tudják iskolánkat több, mint 1000 éve alapította a kor 4 legnagyobb varázslója illetve boszorkánya. Griffendél Godrik, Hugrabug Helga, Hollóháti Hedvig és Mardekár Malazár. A négyből három alapító között zavartalan volt az együtt működés, de egy mást akart - mondta.

-Tippelj melyik! - mondta Ron Harry-nek mire megfogtam egy könyvet és fejbe vágtam, hogy maradjon csöndbe. Ezen a mellettem ülő srác nevetett.

-Ha te se maradsz csöndbe te is járhatsz úgy - próbáltam csendre utasítani őt is.

-Mardekár Malazár szigorúbban kívánta megválogatni a Roxfort-ba felvett diákokat. Azt akarta más ne tanuljon mágiát csak a varázsló család gyermekei más szóval az aranyvérűek - szemezett Granger és Malfoy.
-A kívánsága nem teljesült, ezért elhagyta az iskolát. Na már most a legenda úgy tartja, hogy Mardekár épített itt a kastélyba egy helységet, amit a Titkok Kamrájának nevezett el. Ezt a kamrát távozása előtt lezárta. Azt mondta maradjon is, így míg el nem jön a méltó utódja. Az utód csak is ő kinyitja, majd egyszer a kamrát és kiengedi a borzalmat, amit rejt mégpedig azért, hogy megtisztítsa a Roxfort-ot azoktól akik Mardekár nézete szerint nem méltók rá, hogy itt tanuljanak - nyeltem egyett, mert én nyitottam ki. Tudom mi lapul benne, de a történetét még sose hallottam.

-Vagyis tőlünk - nyögte ki a loboncos hajú.

-De az iskolát számtalanszor átkutatták, de ilyes félét nem találtak - szögezte le a boszorkány.

-Tanárnő a legenda szerint, mi az ami a föld alatt rejtőzik? - kérdezte tovább a lány.

-Azt mondják olyasmit rejt aminek csak Mardekár utódja tud parancsolni - szemezett velem a tanár.
-De gondolom Well kisasszony tudja mi rejtőzik ott, mert a családja évszázadokra nyúlik vissza akárcsak a Malfoy család - fordult felém mindenki miközbe csak biccentettem egyet a tanár felé. Miért hasonlít mindenki engem a Malfoy családhoz?? Ez kezd irritálóvá válni. Draco csak kacéran maga elé bámult közben a Weasley ivadék szemébe nézett. Vége lett az órának és olyan gyorsan pakoltam ahogy csak tudtam mert tuti, hogy valaki le fog támadni.

-Well várj! - szólított szőke herceg.

-Igen? - fordultam vissza egy pillanatra, majd elhaladtam a volt barátaim mellett.

-Tuti Malfoy vagy Alic Mardekár utódja - hallottam Ron hangját, de nem foglalkoztam vele.

-Mi van a kamrába?? - állt meg előttem.

-Nem fogom elmondani amúgy meg bocs, de a könyvtárba igyekeztem és neked meg meccsed lesz. Hajrá - vettem az irányt a könyvtár felé. Leültem egy helyre és lapozgattam egy-két könyvet, mikor meghallottam Hermione-t.

-Ez az! A százfűléfőzet, hogy kiszedjük Malfoy-ból. Tetszőlegesen lehet vele felvenni alakokat - mutatott egy lapra. Felettébb érdekes..

-Mennyi idő elkészíteni?? - sürgette Harry.

-Egy hónap.. - nem vártam meg a többi mondatot, hanem siettem a mérkőzésre. Amikor odaértem az alsó részhez ültem, hogy ha bármi van tudjak segíteni. Márcsak meg kell várni, hogy elkezdődjön. Néhány percen belül meg is kezdődött. Szálltak össze-vissza és próbáltak pontot szerezni. Lökdösődés, csel minden volt.

-Újabb pontot szerzett a mardekár így az állás 90:30 a zöld csapat javára - kiabált bele a mikrofonba egy fekete Griffendéles fiú.

Ujjongtak a fiúk, majd egy kört keringtek a levegőbe. Persze ekkor se hagyták egymást, de nem zavart. Harry-t egy gurgó üldözte, de csak azért mert el volt átkozva. Ez jó hír. Ahogy köröztek az égen a magasabb látó tornyok vászonjai kiszakadtak. Így ment míg végül mindegyiken volt egy darab lyuk. Mikor megálltak egymással szembe Draco feje mögött a cikesz keringett, amit nem vett észre, majd a gurgó majdnem letarolta a kettő fiút. Ezután Harry rögtön neki indult elkapni a kis arany labdát, ezért Malfoy is követte. Egymást lökdösték, míg végül a pálya alá kerültek. Gyorsak voltak ezért alig lehetett valamit látni belőlük. Az egyik pillanatban Draco feljött, de nem normálisan hanem leesve a Nimbusz-ról. Repült pár métert és közbe a földet is érte. Sajnos ilyenkor nem lehet lemenni, de ha vége lemegyek a barátomhoz. A túlélő folytatta útját, majd a nehéz súlyú labda eltalálta a kezét és az biztos eltört, de azért már nem izgattam magam. Végül elkapta az aranyozott pöttöm cuccot és ezzel vége lett a játéknak. Amilyen gyorsan csak tudtam szedtem a lábaimat nyomomba a 3 fiú barátja.

-A Griffendél győzött! - kiáltották, de most nem érdekelt. Odaértem a fiúhoz és letérdeltem mellé.

-Jól vagy?? - aggódtam érte, amit röstellek.

-Aggódsz értem?? - húzta szélesre a száját és felült.

-Meglehet - mondtam a szemébe majd megjelentek Zambini-ék.

-Haver jól vagy?? - kérdezte Monstro.

-Fáj a kezem - mutatott a jobb kezére, majd elvitték a gyengélkedőre ahova mi is mentünk. Ráfektették az ágyra, majd kihúztam egy széket és mellé ültem.

-Jaj.... - jajgatott.

-Jaj Malfoy ne szenvedj itt nekem. Elmehetsz - mondta gúnyosan a nő, mire én óvatos mozdulattal elővettem a pálcám és elefánt fület és orrmányt varázsoltam Mrs.Pomfrey-nak. A körülöttem lévő társaim felnevettek.

-Kösz, hogy megnevettetsz - szólt.

-Nem viccnek szántam, de jó - vetettem magamra egy óriási mosolyt.

Másnap délelőtt sétalgattam a lenti lány WC-nél mikor hangokat hallottam. Bekukucskáltam és azok a semmirekellők voltak ott és főzték a százfűléfőzetet. Kihalgattam őket, hogy mit beszélnek. Az elején csak annyit beszéltek, hogy tuti Draco az és őt gyanúsítják. Nem vagyok árulkodós, de mivel már nem a barátaim ezért nem érdekel. Ezután, hogy kihalgattam őket mentem Lockhart párbaj órájára, amit most szerveznek. Egy hosszú asztalszerűség volt és az első sorba álltam Crack és Malfoy között.

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Onde histórias criam vida. Descubra agora