~35~

448 27 1
                                    

-Nyissátok ki a szörnyek könyvét! - szólt ránk, majd hátrébb ment.

-Elárulná, hogy kell kinyitni?? - kérdezte meg Draco.

-Ezt se tudod?? Simogasd a gerincét - utasította a fiút majd végig húzta a könyv oldalán az ujját.

-Hallottad a gerincét - súgtam oda neki nyitott könyvve, l mire csak gonoszan nézett rám. Odasétáltunk egy fához, majd letettem a cuccaim.

-Szerintem vicces könyv - jelentette ki messze Granger.

-Nagyon vicces halálra kacagom magam - irronizált szöszi.
-Mi lett ebből az iskolából! Apám majd elintézi, hogy kirúgják ezt a féleszű melákot - löktem oldalba én, mert azért még is csak na. Harry ezt kihasználta.

-Dugulj el Malfoy! - szólt rá.

-Huhuhu - huhogott, majd lepasszolta a táskáját. Közelebb ment, majd mindenki ráfigyelt tudom mire készül.

-Dementor, Dementor! - kiáltotta, amire mindenki odakapta a tekintetét. Hátrébb léptek, majd süveg a fejre és huhogás. Visszafojtottam a nevetésem, mert ez jó vicc volt.

-Khm Alice akkor gyere - hívott ki. Felkaptam a kis kagylót és kimentem Hagrid mellé.

-Lenne valaki olyan bátor, hogy anélkül felül rá, hogy elmondanám mi az?? - néztem az óriásra aki, csak kíváncsiskodott. Kicsit elkezdtek beszélgetni, majd gyorsan odasúgtam a férfinak valamit.

-Hoztam valamit, amit majd odaadok - kacsintottam, mire felragyogott a szeme.

-Én vállalom! - lépett ki a tömegből Draco.

-Csakugyan?? - próbáltam megfélemílteni.

-Igen - sétált ki.

-Legyen - belefújtam a kagylóba, aminek éles hangja volt. Hagrid-nak szerintem leesett milyen állat ez.
-Itt van - éreztem a jelenlétét, majd a fák fölött megjelent Moon.

-Ez egy fekete sárkány - ijedt meg mindenki még a kis önként jelentkezőm is. A kis sárkány leszállt mellém, mire csak egy kisebb döglött húst dobtam oda neki.

-Alice ez a legagresszívebb fajta - nézett rám a melák.

-Ő szelídített, de nem a legveszélyesebb. Moon a legfiatalabb és amúgy se bánta senkit - mondtam.
-Na, de mi van, Malfoy félsz?? - kérdeztem egy vigyorral.

-Dehogy - legyintett.

-Jó - azzal felültem a kis sárkány hátára. Hagrid már mindent értett, ezért rám bízta.
-Na mivan?? - hülyültem vele, amikor már majdnem Hermione elnevette magát. Felült mögém azzal fel is röppent a kis jószág. Szálltunk a levegőbe és éreztem, hogy még is fél.

-Félsz?? - kérdeztem meg semmi gúnnyal a hangomba.

-Nem - jött gyorsan a válasz.

-Akkor kapaszkodj a derekamba ha nem akarsz leesni - figyelmeztettem.

-Nem - válaszolt bizonytalanul, majd forgott egyet a sárkány és a fiú lerepült róla. Moon vedte az adást, majd gyorsabban alárepült és felfogta.

-Én szóltam - nem válaszolt erre semmit csak átölelte a derekam, majd a fejét ráhelyezte a vállamra.
-Kényelmes?? - szóltam hátra mire csak mosolygott. Röppentünk még két kört aztán visszaszálltunk. Megsimogattam és adtam neki egy újabb húst.

-Ki akarja megsimogatni?? - fordultam a többiekhez mire senki nem lépett elő. Draco nagy nehezen rávette magát és közeledett felé. Bizonytalan léptekkel egyre közelebb ért, majd nem merte a kézfejét ráhelyezni pikkelyes bőrére, ezért megfogtam a csuklóját majd odatettem. Jól kijöttek aminek örülök, majd Hagrid is megpróbálta. Elköszöntem a csöppségtől, majd folytattuk az órát. Hagrid egy hippogriffet mutatott be nekünk amire Harry ült fel.

-Miért nem mondtad, hogy van sárkányod?? - nem érdekelte az óra csak, hogy ne Harry-é legyen a dicsőség.

-Mert nem kérdezted. Meg azért is, mert mondtad elsőbe, hogy szeretnél sárkányt és nem akartam, hogy emiatt rossz kedved legyen - néztem a szemébe mélyen és őszintén elmondtam neki. Nem válaszolt semmit csak nézte a szemével az éppen felszálló Harry-t, de az arca tiszta vörös volt. Mikor meglátta Pansy annyira ideges lett, hogy el is viharzott az óráról.

-Így kell ezt csinálni - tapsolták meg a szemüveges fiút.

-Majd én megmutatom, hogy nem bántasz senkit te ronda dög - vágtat ki a sorból.

-Nem vagy normális - rohantam utána, de már későn mert Csikócsőr megkarmolta.

-Meggyilkolt! Meggyilkolt! - üvöltözött, majd inkább elmentem a cuccaimért, hiszen úgy sem tudok már mit tenni ellene.

-Csak megkarmolt - értetlenkedett Hagrid.

-Hagrid felkell vinni a gyengélkedőre - rontott ki Hermione a sorból.

-Én vagyok a tanár viszem - mondta magának.
-Vége az órának - indultunk el az óráról.

-Néha nem tudom, hogy ti vagy Malfoy a hülyébb - mondtam a fiúknak, aztán felkaptam a táskám.

-Ja - hallatszott az egyik zöld nyakkendős fiútól.
-Mi???! - kiáltottak egyszerre utánam amikor már sehol se voltam. Elérkezett az ebéd és jó távol ültem mindenkitől, mert nem volt kedvem Parkinson kisasszonyt hallgatni.

-Borzasztóan fáj igaz?? - hallatszott gőgös hangja.

-Időnként igen viszont mázlim volt. Madame Pomfrey azt mondta még egy-két perc és elvesztem a karom. Hetekig nem tudok leckét írni - hallottam, ahogy magyarázza a csajnak.

-Halljátok ezt a dumát? Van pofája így rá játszani - figyeltem a szembe ülő Griffendéleseket nem túl feltűnően.

-Fő, hogy nem rúgták ki Hagrid-ot - szólt Harry.

-De Draco apja akkor is nagyon kiakadt - ebbe igazuk van.
-Ennek folytatása lesz - mondta Hermione.

-Nem látom Alic-t a Malfoy-ékkal - szimatolt Ron.

-Ott van - mutatott rám Hermione, amit a szemem sarkából láttam viszont hallottam.

-Miért nem velük ül úgy is közéjük való - sziszegte fogai között a vörös, de nem mutattam semmit.

-RON! - szúrták le a fiút.

-Mi van?? - firtatta.

-Akkor kérdezd meg, ha ennyire érdekel - mondta a lány a srácnak.

-Ti is velem jöttök - félt egy kicsit.

-Jó - adták be a derekukat.

-Ha kimegy menjünk utána - ezt nagyon halkan mondták.

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang