~24~

577 30 1
                                    

-Egy ismeretlen lány - állt fel a földről Draco.

-Sok mindenkit nem ismersz - tettem keresztbe a kezem. Ginny csak kapkodta a fejét hol rám, hol a másik félre.

-De ő nem Mardekáros - vizsgálgatta a barátnőm.

-De okos valaki - tapsoltam.

-Vörös haj.. Csak mint egy Weasley - folytatta tovább.

-Elsőbe hamarabb találtad ki, bár a Griffendél talár elég árulkodó volt- vetettem fel a múltat.

-Oh hát akkor tényleg az. És minek van itt?? - kérdezte gúnyosan mire Ginny-t egy kicsit felidegesítette.

-Gyere Ginny - szóltam neki.

-Áh Ginny Weasly, aki Well-el nyitotta ki a titkok kamráját - itt telt be a pohár a lánynak.

-Képzeld igen - szórta a villámokat a szeme.

-Mi most megyünk - húztam el a szobámig.

-Mekkora tapló - lépett be a kis lakhelyembe. Ekkor jutott eszembe, hogy, ha átöltözök akkor látszani fog a sötét jel.

-Ginny mindjárt jövök csak elmegyek mosdóba - mondtam, azzal pálcástul elmentem a mellékhelyiségbe. Mikor beértem gyorsan, valami bűbajjál egy bőrréteget(?) húztam a kezemre, ami miatt nem látszik. Vissszamentem és a csaj pont felfedezte a szobám.

-Itt vagyok! - szóltam neki egy kis mosollyal.

-Szuper akkor először fel kéne öltözni - mondta, azzal előkapta a kis ruháját és öltözött. Bezártam az ajtót, hogy senki ne tudjon bejönni és kiszedtem a szekrényből a ruhát.

-Nagyon szép ruhád van Ginny. Ki hívott el? - szedtem ki a zacskóból a ruhát.

-Köszönöm. Azta! - mutatott az én ruhámra.
-Ez gyönyörű. Ja visszatérve a témához Neville hívott el. Téged?? - kérdezte.

-Titok - bújtam bele a zöld ruhámba.

-Chh - puffogott.

-Gyere megcsinálom a sminked és a hajad - mutattam egy forgószékre, ami egy tükör előtt volt.

Kifejezetten egy sminkes asztal volt. Elég praktikus ilyen alkalmakra. Leültettem és egy virág alakú kontyot csináltam neki. Azok a vörös vastagabb tincseket amiket direkt kihagytam azokat behullámosítottam neki.

-A hajad kész - jelentettem ki, majd az órára néztem. Még volt egy csomó időnk úgy, hogy nem kapkodtam.

-Azta nem is tudtam, hogy tudsz ilyet - mosolyodtam el ezek szavak hallatán.

Mivel a fiatal lány Weasley-nek világos ruhája van ezért én a sminkét világosabbra vettem. Nagyon passzolt hozzá az a halvány rózsaszín amit felkentem neki.

-Kérsz rúzst? - mutattam az ott sorakozó kis tubus szerűségekre.

-Nem köszi - állt fel és végig mérte magát.
-Köszönöm művésznő - hajolt meg amire mind ketten felnevettünk.
-Te jössz - parancsolt bele a székbe. Lecsücsültem és elkezdte a hajam megformázását. Két szőke vastag fürtömet befonta és hátul összetűzte. Nem szarakodott vele sokat, mert a maradékot begöndörítette, de nagyon durván. Úgy néztek ki mintha eredetileg is, így néznek ki.

-Te aztán tudsz bánni ezzel a kütyüve. - csattogtatta a hajvasat.

Nem figyelt rám és hozzákezdett a sminkemhez. Ő sötétebb színeket használt, de nem olyan nagyon vadul. A lány maradt ugyan úgy a zöld színnél, de nekem még rúzst is felkent, bár nem kértem. Pont egy bordós szint, amit életemben nem használtam még. Köszi Ginny....

-Kész! - ujjongott a 3.-os kislány. Megnéztem magam és teljesen el állt a szavam.

-Ginny ez gyönyörű - öleltük meg egymást.

Hiába volt korán mi elindultunk a Nagy Terembe, hogy ott várjuk meg a párunkat. Semmi kedvem sincs táncolni sőt nekünk bajnokoknak kell megnyitni. Sokat beszélgettünk, majd megláttuk Harry-éket.

-Sziasztok lányok! - köszönt egyszerre a két fiú. Felmértem Ron-t és, majdnem elnevettem magam. Összeszedtük magunkat a barátnőmmel és úgy köszöntünk.

-Sziasztok! - mondtuk összhangba.

-Nagyon szépek vagytok - bókolt Harry. Arrébb megláttam Draco-t úgy, hogy jobbnak véltem, ha megyek.

-Bocsássatok meg, de mennem kell - szóltam oda nekik és az eltévedt Malfoy felé vettem az irányt.

-Valaki, de kicsípte magát - szóltam a háta mögött mire megfordult.

-Kegyed mondja, aki gyönyörű - nézett végig rajtam. Elbeszélgettünk volna, ha Minerva tanárnő nem zavar meg minket. Furcsán nézett ránk mikor meglátta, hogy ő a partnerem.

-Kérem sorakozzanak fel a nyitó tánchoz - ment el mellettünk a tanárnő, mire párom értetlenül nézett.

-A bajnokoknak kell megnyitni a bált - fintorodtam el mire csak nevetett egyet és felsorakoztunk.

A sort Diggory-ék vezették és utána mi, majd a többiek. Megbámultak minket, hogy együtt vagyunk a tánc parketten. Mondjuk én is meglepődtem, hogy a nagy Draco Malfoy elhívott. Mikor a megnyitó táncnak vége lett akkor a többiek is sorra csatlakoztak. Nem szertem az ilyes fajta dolgokat, de jól éreztem magam.

-Hozok puncsot! - húzott ki a tömegből, majd kacsintott. Hermione, Ron és Harry a székeken ültek, majd én is leültem melléjük.

-Mi bajotok van?? - kérdeztem, mert hallottam, hogy veszekednek majd felállt a vörös hajú fiú és a göndör hajú lány. Harry-vel egy kicsit beszélgettem, majd utánuk eredtünk.

-Ti meg hol voltatok??? Ne is válaszoljatok menjetek el - szaladt el. Harry-vel összenéztünk.

-Mi megyünk aludni hello - köszönt el.

-Én megkeresem Hermione-t - kacsintottam, majd a lány után mentem.

-Hermione! - üvöltöttem utána.

-Hagyjál olyan vagy mint a fiúk - azzal otthagyott és megjelent a partnerem.

-Min vesztetek össze? - nevetett és odaadta a puncsot.

-Köszönöm. - belekortyoltam egy kicsit.
-Csak....

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang