-Jó rendben - adtam be a derekam a Malfoy családnak. Mrs.Malfoy mosolygott egyet majd megszólalt.
-Alic kövess - majd elindult egy irányba és elkezdtem követni. Felmentünk egy lépcsőn majdcsak elkanyarodtunk jobbra ahol két ajtó állt. A leghátsóhoz vezetett majd megálltunk előtte.
-Ez lesz a te szobád a másik pedig Draco szobája - mutatott a másik ajtóra ami előrébb volt mint ami előtt álltunk.
-Ha bármi kérdésed van fordulj felénk Luciusal ,de ha nem találsz minket akkor nyugodtan kérdezd meg Dracot talán vele többet fogsz beszélni - szónoklott majd kitárta az ajtót.Beléptem oda és egy nagyon kis otthonos szoba tárult a szemem elé. Kifejezetten olyan stílusú mint maga a kúria.
-Köszönöm szépen ,hogy vendég láttok engem ,de igazán nem kell! - mondtam Cissy szemébe.
-Alic tudok mindent és nem szívesen hagynálak egyedül abba házba úgy ,hogy addig maradsz ameddig akarsz - mégegyszer rámmosolyogott aztán eltünt. Néhány perc múlva az ajtóba feltűnt Draco.
-Látom megkaptad anyamtól a mellettem lévő szobát - vigyorgott mire csak megforgattam a szemeim.
-Most te fogsz egy ideig nálunk lakni - dobta le magát az ágyra.-Wao ehhez ennyi idő kellett ,hogy felfogd? - vontam fel szórakozottan a szemöldököm.
-Nem, csak ennyi idő kellett ahhoz ,hogy megemlítsem ezt - vágott vissza és közbe a plafont nézte. És akkor most kezdődik egy oltogatós beszélgetés.
-Ennyire félted elsütni az anyukád előtt ezt a mondatot?? - megint visszakanyarodtunk az én kérdéseimhez.
-Nem, csak türelmes voltam és megvártam míg kettesben leszünk - megint nemmel válaszolt a kérdésemre ,de viszont erre nem nagyon tudtam mit felelni. Egy hang se jött ki a torkomom ,de azért még megpróbáltam újra visszavágni neki.
-Te türelmes?? Azt megnézem - kuncogtam egy kicsit majd Draco felém fordult.
-Ha nagyon akarok valamit akkor tudok az lenni - bólogatott majd ő is elnevette magát így már ketten nevettünk.
Jó darabig még beszélgettünk majd olyan gyorsan elszállt az idő ,hogy megjelent Mr.Malfoy.
-Alic - biccentett.
-Hallottam hírét ,hogy egy darabig nálunk maradsz. Öröm hallani ,hogy a tragikus eset után is ilyen vidám vagy - mondta mire a mardekáros fiú nem feltűnően ám ,de rosszallóan nézett az apjára.
-A gyűlés kezdetét veszi úgy ,hogy jobb ha iparkodtok - parancsolt ránk Lucius azzal ő is semmivé vált.Malfoyal gyorsan felpattantunk és olyan gyorsan szedtük a lábunkat amilyen gyorsan csak tudtuk. Mivel ahonnan indultunk ott még nem jártam ,ezért Dracot kellett előre engednem ,mert innen nem tudom merre van az étkező. Ahogy beértünk már sokan ott voltak ,de néhányan azért még hiányoztak.
-Áhh a Alic, Draco foglaljatok helyet - szólt Voldemort nagyúr és az asztalra mutatott. A fiú leült az apja mellé én meg ő mellé. Jobb kezem felől pedig Bella volt látható.
-Alic drágám olyan rég láttalak.. - fordult felém Bellatrix majd magába is folytotta a szót mert újra felcsendült a Sötét varázsló hangja.
-Drága barátaim újra összegyültünk egy ilyen csodás este - kezdett bele majd körbenéztem ,hogy már mindenki megérkezett-e. Az elején úgy tűnt igen ,de aztán feltűnt ,hogy Piton hiányzik. Ekkor berontott az ajtón.
-Áh Perselus már azt hittük eltévedtél. Milyen híreket hoztál?? - szólt rideg hangon.-Pottert a jövő szombaton hozzák el alkonyatkor - válaszolt egyszerűen a professzor és leült az üresen hagyott székre.
-Én máshogy hallottam - szólt közbe egy másik halálfaló.
-Én úgy tudom ,hogy a Potter fiút e hónap 30.-án hozzák ki-Ez az információ téves. Én magam jártam utána - bizonygatta az igazat a Roxforti tanár.
-Hova viszik a fiút?? - érdeklődött a Nagyúr.
-Egy védett házba. Valószínűleg a rend egyik tagjáé lehet. Ha oda eljutnak már nem lesz tanácsos megtámadni őket - ekkor a mellettem ülő nő megköszörülte a torkát.
-Nagyúr én önként vállalkozok a fiú megölésére - nézett hűségesen a Lestranger.
-Ne értsd félre, rokonszenves a viselkedésed Bellatrix ,de Potter én saját kezüleg akarom eltűntetni a föld felszínéről - a mellettem ülő visszahúzódott majd a varázsló felállt.
-Ebbe viszont akadályoz az a dolog ,hogy Potter és az én pálcám egyszóval ikertestvérek így nem tudunk halálos sebet ejteni egymáson - letett a pálcáját.
-Szóval ha megakarom ölni más pálcáját kell használnom. Ki akarja a nagyurának adni a pálcáját - járkált a székek mögött és Draco szinte visszafojtott lélegzettel meredt maga elé.
-Például te, Lucius - jelentette ki hidegen amibe egy kicsit bele is borzongtam.
-Add át nekem a pálcádat - Mr.Malfoy remegő kézzel ,de átnyújtotta azt.
-Ma esti vendégünk eme kisasszony aki még nemrég mugliismeretet tartott a Roxfort boszorkány-és varázslóképző szakiskolába - ezután magyarázott még valamit Voldemort aztán egy varázsigére lettem figyelmes.
-Avada Kedavra! - mondta azzal a levegőből az asztalra hullt holtan a nő. A mellettem balra ülő fiú remegett és félve nézte a tanárt. Nyugtatás képen a kezem a kézfejére raktam mire felém fordította a fejét. Imitáltam neki ,hogy próbáljon meg lenyugodni.
-Nagini vacsora! - azzal a kígyó szétmarcangolta a tanárt. Draco végig se merte nézni ezért inkább felém fordította a fejét. Már vártuk ,hogy végre vége legyen és elmehessünk ,de ekkor az történt amire senki sem számított....
KAMU SEDANG MEMBACA
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
AcakSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...