~21~

549 33 0
                                    

Egyre közelebb léptem a sárkányhoz. Bevallom egy kicsit féltem, de felültem a hátára. Néhányat csapott a szárnyával és a magasba szállt. A fészekhez röppent, amibe az arany tojás foglalt helyet. Kikaptam a tojást a helyéről, amire mindenki ujjongott. Két kört repült, majd letett és megsimogattam. A pálcámból varázsoltam egy kis döglött húst, amit jó ízűen befalt.

-,,Köszönöm" - mondtam neki.

-,,A nevem Csontos és tessék" - adott egy kis darab csontot a farkából.
-,,Ha simán szükséged van rám fújj bele. Ha Voldemort-al kapcsolatos akkor háromszor fújj bele" - befogták a sárkányt, amire csak bólintottam felé egyet és elhagytam a pályát.

Dumbledore megengedett, hogy felmehessek a pavilonra, ezért a Mardekárosok felé vettem az irányt. A fiúk nem figyeltek rám, ezért könnyen melléjük tudtam ülni. Kimellett volt csak hely?? Hát persze...
Csodálkozok, hogy nincs itt Pansy, elég rég találkoztam vele. Leültem és figyeltem, ahogy Cedric szerzi meg a tojást.

-Te mióta vagy itt?? - láttam a rémült fejeket főleg Draco-n, mert mellette ültem.

-Már egy ideje - mosolyogtam

-Beszélni szeretnék veled - mondta, majd ránéztem.

-Mondjad - vágtam rá.

-4 szemközt - nézett a jobbra mellette ülő fiúkra.

-Akkor verseny után - néztem tovább a történteket.

-Most! - mondta egy picit hangosan, majd megfogta a csuklóm és maga után rángatott. Már messze jártunk az arénától mire elengedett.

-Mi ennyire fontos?? - néztem rá.

-A sárkány és te.. - nézett rám értetlenül.

-Miért érdekel?? - húztam az agyát egy halvány mosollyal nehogy feltűnjön neki.

-Alic ez most nem vicces - komolyodott el a hangja.

-Várj! Te a keresztnevemen szólítottál? - gördült ki a szemem.

-Oops - mondta.
-Nem akarom, hogy versenyezz - jelentette ki gyorsan, amit nem értettem.

-Miért?? - húztam össze a szemöldököm.

-..... - semmi válasz.

-Most úgy csinálsz mintha én akarnám ezt csinálni - tettem keresztbe a kezem.

-Akkor miért nem lépsz vissza?? - figyelt rám.

-Te agyalágyult, ha lehetne már rég visszaléptem volna - meredtem rá.
-Inkább menjünk vissza - Most én ragadtam meg a csuklóját és úgy húztam vissza a kilátóba. Mire odaértünk már az utolsó előtti párbajozott. Megszerezte a tojást és ezzel csak Harry maradt. Nagyon nehéz dolga volt főleg még az is rásegített, hogy a lánc elszakadt.

-Elmegyek mosdóba - mondtam és eltűntem.

Mivel az erdő közel volt ezért beszaladtam és megpróbáltam átváltozni Magyar Menydőrgővé. Ahogy sikerrel jártam felröppentem az égre követve a fiút. Mire odaértem sárkány formában Harry a tetőn kapaszkodott, majd elkezdett zuhanni. Alárépültem, ezért ráesett a hátamra. Meglepődve nézte, hogy a gyilkosa megsokszorosodott. Elkezdtem vinni a híd felé ahol feltudom tartóztatni a másik sárkányt. Harry seprűre ült és elindult visszafelé. Addig én sikeresen legyőztem a másik sárkányt és visszaváltoztam emberré. Azért, hogy előbb érjek vissza Harry-nél és, hogy ne legyen annyira feltűnő, ezért futottam a pavilon aljába. Kettesével vettem a lépcsőfokokat és Draco mellé ültem.

-Miről maradtam le?? - kérdeztem.

-Semmiről valószínűleg kinyirta a sárkány - ezen elkezdtek nevetni, majd megforgattam a szemem ekkor megjelent Harry. Mindenki elkezdett tapsolni, hogy túlélte. Mikor már szabadok voltunk a tojást gyorsan elrejtettem a szobámba és haza hopponáltam egy titkos helyen, ahol lehetett.

-Anya, apa! - kiáltottam be a házba mire apukám nyitott ajtót.

-Te mit keresel itt??? - nézett nagyokat apám.

-Bemehetek?? - kérdeztem.

-Ülést tartunk, hogy hogyan öljük meg a kis barátod - suttogta.

-Akkor pont jó - rontottam be mire az összes halálfaló, aki ott volt rámszegezte a tekintetét.

-Áhh kedvesem mi szél hozott?? - állt föl Bellatrix.

-Egy hír - mondtam neki.

-Halljuk - állt föl Lucius.

-Ugye most rendezik a Roxfortba a Trimágus Tusát - szakított félbe Fenrir.

-Kik az ideji jelöltek?? - kérdezte.

-Azt tudom ,hogy Harry Potter az - mondta helyettem Draco apja.

-Idén mind a 4 házból kiválasztottak 1 embert. Griffendélből ugye Harry-t, Hugrabug-ból Cedric Diggoryt, Hollóhátból valami fiút és a Mardekárból engem - válaszoltam Greyback kérdésére, mire mindenki figyelmesen hallgatott.

-Az az ötletem, hogy maga a kupa lehetne zsupszkulcs, ami elvisz egy temetőbe. Megpróbálok Harry-vel érkezni és akkor meglehet ölni, de nem szabad megtudnia, hogy én is halálfaló vagyok. Nagyon erős úgy, hogy vigyázni kell vele - vettem el a két kezem az asztalról.

-Köszönjük az ötletet kedvesem - mondta azzal az mindenki a családomon kívül eltűnt.

-Kislányom micsoda ötlet. Be kell látnod, hogy te is vérbeli halálfaló vagy - nyeltem egyet, amire csak anya is bólogatott.

-Volt már az első próbatétel?? - terelte a témát anyám.

-Igen azért vagyok itt - jelentettem ki büszkén.

-Na és az mi volt?? - ült le édesapám anyukám mellé.

-Sárkányok - mondtam amire apám és anyám ijedten összenéztek.

-Milyen sárkánnyal kellett megküzdened?? - ijedt meg édesanyám.

-Csontsárkany - büszkélkedtem.

-Ahhoz értesz - nevetett fel apukám, amit anyukám nem talált olyan viccesnek.

-Ne haragudjatok, de nekem vissza kéne mennem - vágtam közbe mielőtt családi vita lenne.
-Sziasztok! - léptem ki az ajtón és hopponáltam Roxmortsba. Sietős léptekkel mentem a kastély felé, mert ha most elkapnak az már kihágásnak számít. Befordultam a kanyarba és nem vettem észre valakit majd pont egymásnak ütköztünk....

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora