~6~

963 49 1
                                    

-Hmmm?? - hümmögtem.

-Miért neveztél bunkónak?? - nézett velem szembe.

-Mert játszottad az eszed - mondtam neki, amire nagy nehezen rájött mire célzok.
-De ugye tudod ,hogy ez a lányok szobarésze és ha megtalálnak itt... - mondtam majd a kezemet a nyakam előtt huzogattam, hogy tudatosítsam vele mi lesz a vége ennek.
-Amúgy miért vagy ennyire kedves?? Mert tegnap és ma egy elég beképzelt alak voltál - mondtam neki amire rám figyelt és a szeméből kilehetett venni, hogy ez megbántotta.
-Bocsánat ,hogy megbántottalak. - szégyelltem el magam majd Malfoy mellé ültem, ami meglepte.

-És te miért vagy ilyen kedves?? - élénkült fel újra az az arrogáns hólyag, akit megismertem tegnap. Ekkor meghallottam egy lány csapat hangját, akik ide tartanak. Összenéztünk Draco-val, majd eszembe jutott az az ócska szekrény, ami járt a szobához. Gyorsan behessegettem nehogy bármit is higgyenek, majd kopogtak.
Kinyitottam és 3 lány állt ott.

-Sziasztok! - dörzsöltem meg a szemem mintha most keltem volna.

-Ne haragudj, hogy zavartunk! Megyünk is! - mondta és azzal el is tűntek a szobájukba. Halkan becsuktam az ajtót és visszarohantam a fiú rejtekhelyére.

-Gyere! - tártam ki a szekrény ajtót.
-Menj át gyorsan míg nincs senki a folyosón - sürgettem a srácot még mielőtt késő lenne.

-Jó éjt! - mondta és a következő másodpercben már nem volt sehol. Befeküdtem az ágyba és elnyomott az álom. Reggel felkeltem, elkészültem és lementem reggelizni, majd leültem és elkezdtem enni egy kis müzlit. Mikor már majdnem végeztem oldalra néztem és megtaláltam magam mellett a tegnapi jövevényt.

-Szia! Mióta vagy itt?? - kérdeztem.

-Egy ideje - mondta és ette tovább a kajáját. Mivel én már végeztem elindultam kifelé. Madame Hooch-al lesz óránk ugye a repüléstan ahol a griffendélesekkel leszünk együtt.

-Sziasztok! Ti is végeztetek a reggelivel?? - kérdeztem a barátaimtól.

-Szia! - válaszoltak hárman egyszerre.

-Most megyünk órára jössz? - kérdezte Hermione.

-Igen! - mondtam és karon ragadtam a lányt. Sétálgattunk egy darabig mikor meghallottam a nevemet.

-Alice milyen.... Áhhh Potter és a kis bagázsa - mondta a most nem kívánatos személy.

-Mi az ,hogy ,,Kis bagázsa? " - rivalt rá Ron és Hermione, majd Malfoy mögött megjelent a két csatlósa. Elkezdtek veszekedni, de nem álltam közéjük, mert azt hittem elintézik. Majd mikor már 5 perce veszekedtek és mindenki minket nézett közéjük ugrottam.

-Nem hiszem el, hogy egy percet se tudtok kibírni anélkül, hogy ne ölnétek meg egymást! - kiáltottam rájuk, mert elegem lett.
-Elhiszem ,hogy nem bírjátok ki egymást, de ez kezd szánalmas lenni! - már szinte kiabáltam velük majd elvonultam. Megszeppenve nézett utánam a két elkülünült csapat.

-Amúgy repüléstan lesz - mondtam és elindultam egyedül az órára. Elsőnek értem oda, amit csodált Madame Hooch, ezért elbeszélgettem vele míg megérkeztek a többiek.

-Koncentráljatok a seprűre és mondjátok azt, hogy ,,fel"! - kiáltotta a professzornő mert kint voltunk a szabadba. Néhányunknak ment elsőre míg valakinek csak másodjára vagy esetleg harmadjára.

-A következő feladat ,hogy vegyétek a lábatok közé a seprűt és rugaszkodjatok el a földtől! - mondta a boszorkány. Mindenkinél ment kivéve Neville-nek nem, aki olyan magasra szállt, hogy elkellet vinni a gyengélkedőre, ezért Madame professzor otthagyott minket.

-Nézzétek csak Neville itt hagyta ezt! - mutatta fel egy kis gömböt Draco.

-Add vissza neki - mondta Harry.

-Én ugyan nem max ha te akarod, de akkor menj utána! - kiáltotta Malfoy és eldobta. Néztem a gömb útját majd mikor, már majdnem leesett Harry odaért és megfogta. Ekkor ért le McGalagony professzor.

-Potter kérem fáradjon el velem! - parancsolta kedves hangon és invitálta a fiút amin a ,,hidrogén" szőke srác végig nagy mosollyal kísérte. Majd mikor eltüntek Hermione bedurvult.

-Te!! - kiabált rá a ,,hercegere" és ütésre emelte a kezét. Kettőjük közé ugrottam és lefogtam a barátnőm öklét.

-Nyugodj meg Hermione! - mondtam majd szép lassan megvártam, míg lenyugszik és kikecmeregtem kettőjük közül. Néhány percel később megérkezett a tanárnő.

-Gyerekek mindjárt mehetnek el csak felszeretném hívni a figyelmüket, hogy egy hónap múlva kviddics bajnokság lesz. A Mardekár és a Griffendél fog megküzdeni egymás ellen - mondta azzal elzavart minket. Sétáltam vissza a lakrészre amikor valaki visszatartott.

-Köszönöm! - mondta az illető és el is tűnt. Tudom jól, hogy ki volt de nem izgatott. Mert már vártam, hogy milyen lesz az első kviddics bajnokság amit láthatók élőbe. Eltelt ez a nap is ugyan olyan unalmasan mint az előző nap....

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||حيث تعيش القصص. اكتشف الآن