~27 ~

526 25 1
                                    

Nemsokkal később vége lett a délelőtti óráknak és eljött az ebéd. Beszélgettünk meg minden, aztán megjelent Ron baglya. Szállt és szállt végül beleesett egy nagy adag kajába. Nagy nevetés tört ki nálunk, de nem zavart, hogy engem néz a 3 jómadár.

-Katasztrófa ez a madár! - hallatszott a fiú hangja a mi asztalunknál is.

-Odanézzetek Weasley kapott egy rivallót - hallatszott az egyik fiútól. Már halkabban nevetve néztük, ahogyan kibontja.

-Ronald Weasley! - hallatszott az anyja hangja.
-Hogy merted ellopni azt a kocsit? Amit tettél az egyszerűen gyalázatos! Apádat felelősségre vonják a munkahelyén és erről kizárólag te tehetsz!! Ha a jövőben egyetlen egy rossz szót hallok rólad azonnal indulhatsz haza! - kiabált rá a levél a fiúra, aki félve figyelte.
-Ohh Ginny drágám hallottuk, hogy a Griffendélbe kerültél. Nagyon büszkék vagyunk rád - tépődött szét a levél, mire megint nevettünk.

-Na Potter a barátnőd is Griffendéles lett - gúnyolóta ki Malfoy a fiút.

-Fogd be! - kiáltották régi barátaim. Gyorsan eltelt az ebéd, ezért mentünk SVK, amit Lockhart tart. Draco mellett ültem és az óra elején csak magáról beszélt az a pacsirta.

-Ez még nálad is rosszabb - untam el a fejem.

-Bókolgatsz?? - nézett rám csillogó szürke szemeivel.

-Nem, csak tényeket mondok - szóltam neki.

-Nekem kell felfegyverkeznem a legmegáltalkodottab szörnyek ellen! - hangsúlyozott.

-És mik vannak benne?? Talán Tündér manók?? - nevettem fel, majd lerántott a tanár a ketrecről a leplet. Mindenki bámult, hogy eltaláltam, majd megunták és figyelték tovább a tanárt.

-Honnan tudtad? - csúszott hozzám közelebb a fiú.

-Tipp volt - válaszoltam.

-Lássuk csak mihez kezdtek velük? - kiengedte őket.

Megtámadtak mindenkit és csak fejvesztve rohantunk fel s alá. A nagy futkározásba kikeveredtünk a teremből, így hát akkor már inkább felmentem a szobámba lepakolni a cuccom, aztán megyek ki a kertbe. Ott leültem és olvasgattam a bájitaltan könyvemet mikor megjelent a két kviddics csapat.

-Hova mentek Flint? - kérdezte egy fiú a Griffendélből.

-Kviddicsezni - tárta szét a kezét majd meglátott.
-Alice - biccentett.

-Flint - tettem én is ugyan ezt.

-Mára lefoglaltam a pályát - hitetlenkedett a csapatkapitány.

-Nyugi Wood papírom van - nyújtott át egy pergament, majd éreztem, hogy probléma lesz, ezért felálltam. Később Hermione és Ron is megjelent.

-Én Perselus Piton engedélyt adok a Mardekár csapatának, hogy ma a pályán edzen és kiképezzék az új fogót - olvasta fel. Én tudtam ki az, mert ott voltam mikor kiválasztotta Piton. Kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá.

-Új fogótok van. Ki?? - engedték előre Malfoy-t.

-Malfoy? - kerekedett ki a szeme Harry-nek.

-Jól látod. De más újdonság is van - cserélte meg a seprűjét a fogó.

-Ezek Nimbusz 2001-ek. Honnan vannak?? - meredt a vörös fiú a Mardekár csapatkapitányára.

-Draco apja és Alice anyja adták - erről nem is tudtam. No mindegy. Megszeppenve néztek rám hol a szőkére.

-Nekünk futja a legjobbra nem, mint egyeseknek - cikizte ki őket Draco.

-De nálunk nem az kerül a csapatba, aki eleget fizet hanem, aki tehetséges - tudtam, hogy ezen kiborul a fiú. Ellenben rajta is látszott, hogy tudja közbe fogok avatkozni.

-Téged senki nem kérdezett te pimasz kis sárvérű - yzóval erre készült majd a fiú haverom rámnézett, hogy én jövök.

-Ohh Hermione csak nem megsértette a törékeny kis lelkedet. Nehogy elkezdj sírni, mert úgy gyengének látszol. Ja bocs az is vagy - csúfolódtam vele, mire elkezdett nevetni a Mardekár csapata, de tőlük egy kis susmotolást hallottam.

-Mi történt vele?? - kérdezte nagyon halkan.

-Majd elmesélem - bámult rám elégedetten, amit nem igazán értettem.

-Ezért most megfizettek. Egyetek csigát! - varázsolt, majd saját magára irányult az átok. Hermione könnyes szemmel nézett rám, de nem hatott meg majd ő is egy átkot küldött, de egy varázslattal felfogtam az átkot.

-Hermione csak mondom ,hogy egy ilyen egyszerű kis átkot simán kivédek - nevettem el magam mire mindenkinek a tekintete rám tévedt
Csak bámultak engem a gyorsaságom miatt, de nem izgatott. Megfogtam a cuccom és eltűntem Hagrid felé, mert ők is odafognak menni. Halgatóztam kintről, hogy mit beszélnek. Volt rólam és Malfoy-ról is szó. Ezt elmeséltem neki szóról szóra. Este felé kint járkált mindenki, majd mikor egy kanyarhoz értünk Harry-ék ott álltak egy véres felirattal szembe. Feltárult a titkok kamrája az utód ellenségei reszkessetek. Ez volt odaírva.

-Reszkessetek ellenségek - olvasta a mellettem álló szőke fiú.
-Ti következtek sárvérűek - gúnyolódott. Várjunk! Reggel kinyitottam valamit, majd Ginny beleugrott. Valami itt nincs rendbe. Tényleg és még párszaszájú is vagyok. Mi az a titkok kamrája? Én nyitottam azt fel, de nem én írtam. Akkor Ginny lenne az??

-Megöllek! - üvöltötte Frics mire egymásra néztünk a fiúkkal.

-Mindenki menjen a hálókörletébe - mondta az igazgató azzal mi elindultunk.

-Mi a bajod Well?? - kérdezte Draco.

-Semmi csak gondolkodtam - mosolyogtam, majd mikor visszaértünk ledőltem aludni. Másnap átváltozástanon.

-A mai órán állatokat fogunk átváltoztatni talpas pohárra - mondta majd bemutatta.

-Ki legyen az első?? Mr.Weasley! - szólt oda Ron-nak.

-Feraverto! - varázsolt. Valamennyire sikerült a talpas pohár, de megmaradt a patkányának a farka és a bundája. Ezen jót nevetett az egész terem.

-Szerezzen be egy új pálcát - tanácsolta McGalagony.
-Granger kisasszony! - szólított fel a tanár.

-Tanárnő kérem meséljen a titkok kamrájáról - kérlelte a sárvérű, mire a mellettem ülő Malfoy érdekesen nézett rá, majd a tanárra.

-Hát jó - egyezett bele.

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Onde histórias criam vida. Descubra agora