Kiabált a testvérem.
-Mivan?? - kérdeztem rá a bátyámnál.
-Beszélnünk kell!! - még mindig hangosan beszélt ami irritálta a fülkagylómat.
-Mondjad - céloztam arra ,hogy nem megyek egyedül vele sehová.
-Már ne haragudj ,de kettesben - nézett a fiúra majd feállt.
-Akkor megyek - indult el az ajtó felé Draco.
-Maradj, Alic viszont jön - tudtam ,hogy nem adja fel a beszélgetést.
-Hova?? - forgattam meg a szemeim és a fiú ült vissza mellém.
-A pincébe most! - emelte ki az utolsó szót mire nagy nehezen leballagtam oda ahova mondta. Leértem oda majd megkérdeztem.
-Miért pont ide kellett jönni?? - tettem keresztbe a kezem és néztem Carlos mozdulatait.
-Mert itt hangszigetelt!! Miért mentél el?? Nem is tudod elképzelni mi volt akkor amikor eltűntél!! - kiáltozott velem mire nem értettem mire céloz.
-Mert elég rossz érzés ,hogy a bátyám egyfolytában terrorizál olyan dolgokkal mint reggel!! - üvöltöttem én is mire rájött arra amiért elmentem.
-Bocsánat - nyugodott le ,de én még mindig nem dolgoztam föl amit mondott.
-Mi történt amíg nem voltam itt?? - félve és remegő hangal tettem fel a kérdést. Rámnézett félszemmel majd sóhajtott és belekezdett.
-Mind a hárman kiakadtunk ,hogy eltűntél majd Draco felkutatott érted mindent és egészenap loholt majd este felé nagy nehezen meggyőztük ,hogy most mi keresünk tovább addig ő jöjjön vissza és nyugodjon meg. Ezért volt egyedül itt Draco aztán hazajöttem éreztem ,hogy itt vagy és a többit tudod. Viszont Emília még mindig kint bóklászik a viharba MIATTAD ezért most megyek és megkeresem - azzal köddé vált ,de szó szerint.
Nem lepne meg ha tőle örököltem volna a hasonló képességemet. Beláttam ,hogy ez a nagy stressz az én hibám végül kis lelkiismeret furdalással elindultam föl a szobámba. A fönti folyosón jártam mikor újra hatalmas robajjal ért hozzá az egyik felhő a másikhoz ezért felsikkantottam. Újra elkezdtem lépkedni majd az ajtó előtt láttam ,hogy nagyba alszik a fiú. Random eljött a gondoskodó énem és a kitakarózott fiút betakartam. Gondoltam inkább nem ébresztem fel ezért sarkonpördültem és indultam volna ki az ajtón mikor egy kéz ragadta meg a csuklóm.
-Hova - hova?? - ült föl az ágyra.
-Gondoltam hamár alszol akkor bemegyek a másik szobába - utaltam a bátyám szobájára majd a srác hátrébb csúszott az ágyon és megpaskolta a mellette lévő helyet.
Szemforgatva ,de még is bebújtam mellé az ágyba. A vihar miatt sokáig nem tudtam aludni míg a többiek igen. Az éjszaka közepén mikor még mindig zuhogott az eső és villámlott egy kar ölelte át a derekamra és magához vont. Hátra sandítottam ,hogy tudatosan csinálja vagy csak álmába. A második tippem vált valóra majd úgy döntöttem inkább hagyom és én is próbálok aludni amivel sikerrel jártam. 1 hét elteltével reggelinél megint csak túrtam összevissza a kaját mert nem voltam éhes és nem nézett ki túl jól. Nem tud főzni Emilia vagy mi a szösz?? Görbenéztem az asztalon és csak mi ketten fiatalabbak nem ettünk.
-Ha ennyire nem ízlik amit főzök akkor csináljatok ti kaját mától!! - állt fel az asztaltól a bátyám barátnője. Carlos szájába megállt a kaja és figyelte a távolodó alakot majd én és Draco egymásra néztünk.
-Hallottátok! - állt fel és otthagyta a tányérját az asztalon. Mikor a lépcső aljához ért küldött egy gonosz vigyort és Cloterload után ment.
-Ezt még megbánjátok - motyogtam magamba és kiöntöttem a reggelit a kukába majd a tányért beletettem a konyhacsap kagylójába.
Ugyan így tettem a maradék 3-mal is majd felrohantam felvenni más ruhát mint a pizsamám. Egy hosszabb póló és egy fekete gatya tökéletes választás majd ahogy felvettem mentem is le a konyhába. Útközben láttam hogy a szőke fiú a kanapén fekszik és néz ki a fejéből.
-Na készen állsz az ebéd készítséhez?? - hajoltam ki a kanapé fölött egyenesen a fiúra nézve.
Megrázta a fejét és a feje elé kapott egy párnát. Bárhogy próbáltam kirángatni onnan sehogy sem sikerült. Támadt egy jó ötletem és ahhoz ,hogy azt megvalósítsam kellett hozzá egy pohár na meg víz. Ha a konyhába engedek belőle azt meghallja ezért a fürdőszobába mentem innivalóért. Megtöltöttem majd visszasiettem a fiúhoz aki még mindig ugyan úgy lustálkodott. A jó hideg vízből egy nagyobb adagot ráborítottam a lábára amitől rögtön leszállt a kanapéról.
-Hé! - Nevetésbe törtem ki és úgy kacagtam ,hogy kicsit későn vettem észre ,hogy közelít.
Hátráltam ,de még mindig nevettem. Hirtelen elkapta mind a két csuklóm ami miatt még jobban hátráltam. Próbáltam szabad utat találni míg végül beleütköztem a falba. Szóval nincs menekvés.
-Ne már! - mormogtam az orrom alatt. Draco a bal kezével irányította a kezem amibe a pohár volt és a maradék jég hideg vizet rámlocsolta ami miatt majdnem felsikkantottam.. Az még a jobbik eset lett volna ha a ruhámra önti ,de nem neki a nyakamba és az arcomba kellett önteni.
-Kössz! - ezt is mormogtam magamba.-Kölcsön kenyér visszajár - mondta és elengedett.
-Te sose változol - ráztam meg a fejem amin egy kis mosoly ült.
-Akkor kezdhetjük az ebédet?? - tettem fel a kérdést majd csak biccentett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
DiversosSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...