Visszatekintés harmadikba:
Lassan itt a nyár vége és az utolsó hetemet egy hegyen töltöm apukámmal. Egy hűvösebb hegyen, ahol található egy karámszerűség, amibe a megszelidített sárkányokat tartjuk. Ez a hely nagyon titkos, ami azért van, hogy eltakarja a kíváncsi szemek elől. Védő bűbájjal van levédve, hogy senki se ártson nekik. Szeretek a sárkányokkal egy kis időt tölteni főleg azokkal, akik a kedvenceim. Éppen Moon-t a fekete sárkányt etettem, aki még elég fiatal, de még is gyönyörű.
-Apa - üvöltöttem ki.
-Igen Alic?? - baktatott ki a tűzsárkány helyéről.
-Képzeld idén Hagrid tartja a Legendás lények gondozását - jutott eszembe, amit tavaly év végén mondott az óriás.
-Akkor remélem foglalkoztok sárkánnyal, mert az jól menne neked - dicsért túl a szülőm.
-Bárcsak elvihetném magammal Moon-t - ábrándoztam a lehetetlenről.
-Ha Hagrid megengedi akkor elvihetnéd - törölte a kezét egy koszos rongyba.
-Mi?? És ha meg is engedi hogy?? - ilyen még sose történt velem. Mintha a kis fekete sárkány értette volna mit mondok egy darab kagylót szervált valahonnan, mire csak meglepődve néztem.
-Vidd el - mutatott a kinyitható tetőre, ami még mindig nem világos.
-Ez a kis törékeny darab ennek a fajtának a hangját adja ki, ami messzire hallatszik és akinek szól az ott terem - cserélte ki az aranysárkány alatt a szénát mint a lovaknak. Csodálkozva meredtem magam elé, hogy ilyen is létezik majd az ámulatomból felébresztett a legfiatabb lény. Eltelt az az egy hét is és újra a pályaudvaron voltam. Potter-ékkel épp, hogy csak köszönő viszonyba vagyok vagy, ha több az is csak veszekedés.
-Sziasztok - lógtam meg az említett személyek elől.
-Alic! - kiabált utánam Harry.
-Mivan?? - hallatszott gúny a hangomból.
-Csak.... - valakit észre vett mögöttem.
-Mentem - azzal eltűnt. Nem értettem még mindig mi van csak akkor amikor megfordultam. Draco-val találtam magam szembe.-Te aztán megnőttél - mértem föl, hogy már nem annyira kicsi.
-Ezt rólad is elmondhatnám - mosolygott.
-Gyere! - ültünk be egy fülkébe. Több órás út után hirtelen a vonat elkezdett lassulni. Kipillantottam az ablakon, de a sötétségen kívül nem látták mást.-Az nem lehet, hogy odaértünk - formáltam a szavakat.
-Annál később érünk oda - nevetett a szöszi, majd hozzá érintettem az üveghez az ujjaim. Jégvirágok gyorsan terjedtek az ablakon, majd az egészet beborították.
-Dementorok - mondtam halkan. A tekintetem gyorsan az ajtóhoz kaptam, ahol egy fekete csuklyás alak állt. Fordított egyett a záron ami kinyílt és végig pásztázott minket, majd tovább suhant. Felálltam és óvatos mozdulattal visszacsináltam.
-Miért vannak itt?? - gondolkodtam.
-Nem tudtad ,hogy Sirius Black megszökött az Azkaban-ból? - nyeltem egyett ahogy ki mondta, mert ha meglát akkor tudni fogja kik a szüleim. Az út további része vidáman telt köztünk. Leszálltunk a vonatról és mindenki csacsogott valamit.
-Hallottad, hogy Harry Potter leesett a székről és elájult?? - mondta egy gyerek a másiknak. Malfoy kapva a lehetőségen határozott léptekkel ment a kastély felé. Később besétáltam a terembe és már volt egy bérelt helyem. Minek??? Már amikor újra beosztották az elsősöket az iskola kórusa éneket hallottuk, majd mikor végeztek akkor jött kis barátom terve.
-Potter, Potter! - szólt a fiúhoz a tapsvihar közepette.
-Tényleg elájultál? - figurázta ki az egyik haverja.
-Komolyan leestél a székről - ezen már én is nevettem majd éreztem, hogy valaki öldöklő pillantásokat vet felém.-Dugulj be Malfoy a barátnőddel együtt! - hallottam magam mögül. Harry óvatosan oldalba bökte barátját. Mire csak szépen a pálcámért nyúltam és egy suhintással nőtt egy macska farka és egy elefánt füle. A fiúk újabb nevetésbe kezdtek majd Ron megfordult.
-Mi van?? - hagyták, hogy én válaszoljak.
-Nézz tükörbe - húztam egy ravasz mosolyt, amire csak egy tükröt kért.
-Mit csináltál te velem?? - esett kétségbe.
-Gondold végig mit mondasz rólam vagy legközelebb pokká varázsollak - húztam össze a szemem és bólogattam. Kaja után unatkoztam, ezért csak gyakoroltam a kis közös helyiségbe a varázslatokat.
-Van kedved hülyeskedni?? - állt elém Malfoy a barátaival.
-Attól függ mi - válaszoltam a kérdésére.
-Vettünk valamit.. - mosolygott, ami felkeltette az érdeklődésem, de nem mutattam ki.
-Jaj megint mit vettetek?? - sóhajtoztam.
-Gyere - intett majd felálltam és a szobájuk felé vettem az irányt. Leültem egy kis székre, majd néztem mit csinálnak. Ez zacskót kibontottak, amibe láttam mi van.
-Jaj ez az a cucc, ami.. - csettingettem mert nem jutott eszembe a neve.
-Igen amitől bármilyen dolog hangját adod ki - szólt Blaise. Sorba ettek én meg csak reméltem, hogy nekem nem dobnak.
-Kapd el - passzolt egyett a Zabini
-Ha valami olyat adtál - nem akartam ezt az egészet, de nagy nehezen bekaptam. Hála a jó égnek csak macska hangot adtam ki, ami nem vészes. Másnap az első órám lyukas volt majd a második Hagrid-dal volt. A fiúkkal baktattunk le a kis kunyhóhoz.
-Gyertek közelebb - szólt.
-Jó kis óra lesz. Van valakinek aki betud mutatni egy egyszerű állat gondozását?? - nézett körbe mire feltettem a kezem.
-Jó Alic akkor menjünk be az erdőbe - sétáltunk egyre beljebb az erdőbe.
ESTÁS LEYENDO
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
De TodoSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...