-A Well család közel olyan ősi mint a Malfoy család. Anyukám gyermekkori neve Lorencia Namibi avagy az egyik legrégebbi varázsló család leszármazottja. - tátva maradt a szája ezek szavak hallatán.
-Mind a két család rég óta szolgálja a sötét oldalt ezért hát én is itt lyukadtam ki - mondtam majd belekérdezett a szövegelésembe.-Akkor a bátyád is halálfaló?? És nincs a Namibi családnak olyan aki azt a Vezetéknevet viszi tovább?? - érdekelte nagyon a történetem ,de nem igazán tudom miért.
-A bátyám nem halálfaló. Mint még hallottad 4.-be elszökött otthonról már 9 éve. Azért mert ő nem akart azzá válni. A varázsló világ leggonoszabb családjainak tartotta a sajátunkat ezért elintézte a hivatalba ,hogy máshogy hívják addig amíg az iskolát ki nem járta.... - csak bólogatott ,hogy mindent ért ,de ha valamit furcsált is arra nem kérdezett vissza csak hallgatott.
-De van. Anyukámnak van két fiútestvére és azoknak is vannak gyerekeik. De nem tartjuk velük a kapcsolatot ,mert ők nem voltak hajlandóak részt venni az egészbe vagyis az egész családba én vagyok az egyetlen elő halálfaló-Mióta vagy halálfaló?? - nyelt egyett.
-Negyedik óta - vettem egy mély levegőt és feálálltam.
-Az én ötletem volt a tusa 3.próbájának a vége. Segítettem idén lerombolni a Weasly házat és anyukádnak is segítettem mert megkért ,hogy had maradhass itt 2 hónapig - értetlenül nézett ,hogy mind ezt én csináltam majd feltett egy nagyon komoly kérdést amire nem számítottam.-Ki ölte meg a szüleidet?? - nem akarom ,hogy megtudja ,hogy az apja volt.
-Mindegy - legyintettem majd egy pillanatra megfordultam majd csak annyit hallottam ,hogy közeledik és végül neki támaszt a falnak. Sose volt ennyire agresszív...
-Kérlek ha már ezeket elmondtad tényleg légy velem őszinte - hangja lágy volt még is erőszakos.
-Miért lényeges?? - tettem fel a kérdést az arcát fürkészve.
-Csak.... - válaszolt rögtön és éreztem ,hogy nem tudom elhárítani a témát.
-Az apád - óriási döbbenet volt az arcán majd felemelte a két öklét és belakart verni a falba ha meg nem állítom.
-Ne tedd tönkre magad az apád miatt - fogtam le a kezét és úgy néztem mélyen a szemébe és mosolyogtam. Egy kicsit lenyugodott és akkor állta a tekintetem.
-Hogy tudsz mindig ilyen nyugodt lenni?? - tett fel egy fogós kérdést amire egyszerű a válasz.
-Én nyugodt?? - nevettem egy kicsit.
-Sose vagyok az csak nem mutatom ki az érzéseim. Ilyen ha halálfaló családba nősz fel - mondtam és ekkor vettem észre ,hogy közelebb van az arca. Csak pár centiméter választott el minket. Bármennyire is lányból vagyok nem ver a szívem hevesen. Nem akartam semmit ,de képtelen voltam megszakítani ezt az idilli hangulatot aminek végül a csengő szegett véget. Értetlenül ráncoltam össze a homlokom majd kibújtam a fiú karjai közül és lesiettem. Utánam libasorba jött Draco és Fantom. Kinéztem a kukucskálón és a bátyámék álltak ott. Gondoltam ,hogy anyáékhoz jöttek mert Carlos még nem tud arról ,hogy meghaltak. A srác észrevette a szorongásom ezért halkan kérdezett tőlem.-Ki az?? - súgta a fülembe mire csak felé fordultam.
-A bátyámék - suttogtam neki.
-Van több bátyád?? - kerekedett ki a szeme. Majdnem felnevettem ,de akkor biztos ,hogy nem stimmelne valami a kint állóknak.
-Dehogyis. A bátyám és a barátnője - egy kis megnyugvást véltem felfedezni benne ,de csak mosolyogtam egyett. Jobban tetszett az a Draco aki gonosz, szófogadatlan és csínytalan azért mert így túl könnyű vele. De lehet ,hogy ez csak átmeneti helyzet a mai nap után. Erőt vettem magamon és kinyitottam az ajtót.
-Sziasztok! - köszöntem nekik majd utánam a többiek is. A nappaliba mentek majd a kutyus letámadta mindkettőjüket.-Emília Cloterload vagyok - mutatkozott be a bátyám barátnője.
-Draco Malfoy - ő is ezt tette amin egy kicsit megijedt Emi ,de nem látványosan. Ahogy befejezték a bátyám tett fel egy kérdést amire számítottam.
-Anyáék hol vannak?? - nem tudtam ,hogy mondjam el neki ezért inkább meg sem szólaltam.
-Csak nem.. ?? - bólogattam mire ijedten nézett rám.
-Ki tette?? - dühödött fel amitől féltem.-Valaki - tettem keresztbe a kezem mert nem akartam elmondani.
-Tudom ,hogy te nem tennél ilyet úgy hogy te ki vagy zárva. De talán a kis barátod tud valamit - Na erre nem számítottam ezért gyorsan elé álltam és a kezem kitártam védés képen mert tudtam mire képes.
-Nem hagyom ,hogy az emlékeibe kutass. Akkor inkább elmondom - vigyáztam a srácra nem csak azért mert Cissy kérte hanem mert számít nekem a fiú....
-Halljuk - fonta keresztbe a karját. Reméltem ,hogy bízik bennem Draco és nem haragszik ha elmondom.
-Lucius - mondtam ki a nevet és újra dühös lett. Éreztem ,hogy akar tenni valamit a barátommal ,de égül Cloterload ugrott elé.
-Kincsem ne! - csitította le és nagy nehezen megnyugodott majd odament Draco-hoz.
-Bocs csak bármennyire is utálom a családi történetet még is a szüleim voltak ,de belátom nem a te hibád - fogtak kezet mint a régi jó ,,spanok(?)" A kibékülés után hirtelen az ajtón csattant valami...
KAMU SEDANG MEMBACA
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
AcakSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...