Eltelt már 1 hónap mióta elkezdtük a tanévet. Nem barátkoztam meg túl sok Mardekárossal, de a Griffendélből néhány emberrel tettem barátságot. Holnap délután lesz a kviddics meccs amit már rengetegen várnak. Mivel már reggeliztem ezért most sietek bájitaltanra. Kettesével vettem a lépcsőket nehogy elkéssek Piton órájáról, de mégis én voltam az utolsó. Persze valakik ezt is viccesnek találták. A padom felé vettem az irányt, de még Malfoy-ék asztala mellet megálltam.
-Most jön a kedvenc órád Malfoy - súgtam neki és küldtem egy gonosz mosolyt felé majd magamban elkezdtem röhögni. Erre a kis jelenetre csak egy ,,kössz" féle fejet vágott majd, berontott a tanár és megállt előttünk.
-Ma az óra első felében feleltetni fogok! - mondta hangosan ,hogy mindenki értse. Majd egy kalapba beledobta a nevünket.
-Well kisasszony kérem húzzon! - kért meg engem. Megfogtam a pálcám és egy random papírcetlit varázsoltam ki belőle, amit elkezdtem szépen kicsomagolni a levegőbe.
-Kérem olvassa fel hangosan! - mondta a professzor majd mikor megláttam ki az a szerencsés, aki felel. Láttam ,hogy a többiek milyen feszültek, hogy kinek a neve van a cetlin.-Pansy Parkinson! - mondtam és a lány felé fordultam, akit nagyon meglepett és nagy nehezen felállt. Sajnálom szegény lányt, de sikerült egy egész jó jegyet szereznie.
-Well kisasszony kérem húzzon még egy nevet! Ma ön lesz a segédem - mondta és egy halvány vigyort húzott a szájára aminek örültem, mert nagyon szertem ezt az órát. Majd ugyan úgy ahogy az előzőt kibontottam.
-Én! - kiáltottam fel izgalmamban és gyorsan felpattantam.
A többiek mind hülyének nézték kivétel Piton-t aki örült, hogy van egy ilyen szorgos diákja. 1 válasz kivételével mindegyikre tudtam és persze Draco kiröhögött nem mintha neki menne gondolkoztam ezen.
-Kisasszony már csak kétszer kell húznia - mondta majd újra elkövettem azt a sorrendet ahogy a többit.
-Blaise Zabini! - mondtam ki a tejföl szőke hajú Malfoy melletti nevet.
Egy elég rossz jegyet kapott, de nem a legrosszabbat. Már kezdtek a többiek megnyugodni, hogy ők nem fognak felelni, majd mikor kisorsoltam az utolsó nevet elfogott magamban a röhögő görcs, végül hangosan felolvastam a nevet.
-Draco Malfoy! - fordultam a fiú felé, aki meghökkent és szomorú volt. Látszott rajta ,hogy amikor felolvastam a nevét megfagyott a vér az ereibe. Sajnáltam. Szerencsétlen a legrosszab jegyet kapta. Pont mire végzett el is engedtek minket. Én még bent maradtam a terembe összepakolni és elrendezni a padokat majd mikor nagyba csináltam valaki megszólított.
-Well! - hallottam, hogy kiálltottak nekem, majd megfordultam és bevertem a fejem a padba.
-Auu! Mi az?? - kérdeztem a zavarómtól miközben fogtam a fejem.
-Nagyon szerencsétlen vagy! - röhögött ki Draco.
-Mondja ezt az aki nem tudott normálisan felelni! - néztem rá szúrós szemekkel.
-Ezért jöttem - jelentette ki amire én elfordítottam a fejem oldalra azzal jelezve, hogy nem értem miről beszél aztán már mikor egy ideje nem szólalt meg leesett, hogy mit akar csak azért nem kérdezte meg nehogy ártson a hírnevének.
-Szóval azt akarod ,hogy korepetáljalak - jelentettem ki amire csak egy fejbólintást kaptam erre csak elmosolyodtam.
-Miért kérnél pont te tőlem segítséget? - fontam össze a karom magam előtt és néztem a szemébe.-Mert nem megy és... - mondta halkan, de nem folytatta mert közbe szóltam.
-Nem akarod ,hogy apád csalódjon benned - mondtam ki amire ijedten nézett rám.
-Honnan tudod?? - kérdezte félelemmel teli arckifejezésekkel.
-Az legyen az én dolgom - mondtam neki majd elindultam kifelé a teremből majd hátranéztem.
-Ebéd után 10 percel a Mardekár közös helyiségében - kacsintottam rá és eltűntem a folyosón közben találkoztam a két ikerrel.
-Sziasztok! - köszöntem nekik.
-Szia! Hogy hogy ilyen későn jössz ki Piton órájáról? - kérdezte George.
-Hát csak.... - kezdtem volna el a mondandóm, de ekkor eszembe jutott, hogy nem akarok Malfoy-nak ártani. Mivel az ajtó közelében álltunk éreztem, hogy ki akar jönni, de hallgatózik vagy nem akar a Griffendélesek elé kerülni amit kétlek.
-Igen??? - kérdezte Fred.
-Csak segítettem Piton-nak az órával kapcsolatban - mondtam nekik.
-De ne haragudjatok mindjárt kezdődik a következő óra és sietnem kell mert Cuthbert Binns professzoral lesz mágiatörténetünk és nem szereti ha mi elsősök késünk úgy, hogy sziasztok! - mondtam és elszaladtam összepakolni. Mikor már ott is végeztem és kiléptem a közös előterünkbe nekem jött valaki.-Bocsi... - mondta és felsegített a földről. Barna bőrű, nagyon rövid féket hajú fiúval találtam szembe magam.
-Semmi baj - mondtam
-Blaise Zabini vagyok - mondta.
-Tudom ki vagy a te neved húztam ki órán. Amúgy Alice Well - mondtam neki és elkezdtem össze szedni a könyveim.
-Elkisérhetelk órára?? Ha már fellöktelek - ajánlotta fel a fiú.
-Igen.. - mondtam és azzal elindultunk órára. Beértünk, én leültem helyemre és a fiú is. Nem tudom mi történt Draco és Blaise között, mert a szőke herceg letámadta. A maradék órák is unalmasan teltek majd elérkezett az ebéd idő. Nagyban ettem gyümölcs levest mikor ledobta magát mellém Pansy.
-Szia - fordultam felé majd folytattam a levesem.
-Megbeszéltünk valamit! - morgott rám megint azon az idegesítő hangján.
-Neked ez a legfontosabb, hogy én mit csinálok - néztem olyan szemmel, hogy ha ölni tudnék már rég azt tettem volna, ekkor megjelent az emlegetett szamár.
-Mi folyik itt lányok?? - kérdezte fintorogva a kajától.
-Se.... - mondtam volna ki, de Parkinson közbe szólt.
-Megfenyegetett! - kiáltott a fiúra. Néztem a csajra amolyan nézéssel, hogy ,,most meg mi az isten bajod van." Értetlenkedetem egy kicsit aztán folytattam a kaját mit sem törődően.
-Ez rosszul esett tőle pedig legjobb barátnők vagyunk! - mondta és elkezdett egy mű hisztit vágni. Ahogy meghallottam ezt félre nyeltem a levesem és elkezdtem köhögni amire mindenki rám figyelt.
-Mi legjobb barátok ez honnan jött?? Soha nem voltunk és nem is leszünk. Elment az étvágyam ettől a mű hisztitől - jelentettem ki egy kicsit hangosan és elviharoztam a szobámba egy kis nyugalomért. Majd mikor rápillantottam az órára rájöttem, hogy le kéne mennem korrepetálni Malfoy-t. Gyorsan összepakoltam a kellő cuccokat kirohantam és neki ütköztem már megint valakinek..... Hogy lehetek ilyen szerencsétlen...
KAMU SEDANG MEMBACA
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
AcakSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...