Gyorsan odafutottam a kandallóhoz és beállítottam az időzítőt, majd visszaültem oda ahonnan felpattantam. Ahogy kattant egyett kiemeltem a dobozból egy Beagle fajtájú kutyát, aki rögtön meg is nyalta az arcom. KB olyan 8 hónapos kutyus lehet. Nagyon aranyos volt, majd letettem a kutyát, hogy kidobjam a dobozt. Megfogtam, de még egy levél kicsusszant belőle. Felvettem és elolvastam.
Remélem tetszik a kis csöppség. Sajnos nem tudtam neki venni dolgokat, mert majdnem rám találtak a ,,barátaid" (remélem tudod kikre céloztam) Abban is reménykedek, hogy anyuéknak kitaláltál valami bevehető story-t, hogy kitől kaptad.
Üdv: Carlos
Ez életem egyik legjobb ajándéka. Gyorsan kivágtam a kukába a kartont és leültem újra a kanapéra, mire szembe tűnt az eszköz amivel fotóztam. Kibaktattam hozzá és megnéztem, hogy sikerült. Bevallom ez tényleg jó lett és aranyos is. Szalajsztottam valahonnan egy képkeretet, majd beletettem. Az egyik kedvenc dolgom a varázsvilágba, hogy a képek mozognak ahogy ez is. Halk nyüszítésre lettem figyelmes és a kis állatkára néztem.
-Tényleg még nevet is adnom kell neked - térdeltem le hozzá amire csak az ölembe költözött. Elkezdtem simogatni, majd beugrott egy találó név rá.
-Fantom lesz a neved - vakkantott egyet és csóválta a farkát, mintha értené, amit mondok. Mivel ezt visszajelzésnek vettem, ezért ebben a névben állapottam meg.
-Fantom elmentem neked vásárolni - azzal hopponáltam az Abszol útra.Mindenféle dolgot vettem neki kezdve az önetetőtől, hogy ha suliba leszek akkor csak ritkán kelljen, ezért hazajönnöm. Na meg persze az elektromos játékokat is szereztem neki. Nem is tudtam, hogy ebben az évben ilyet is lehet kapni. Mindegy. Hazavittem, majd berendeztem neki a házat, ezzel el is értem az estét, majd lefeküdtem aludni. Másnap délután környékén halk kopogtatás keltette fel az érdeklődésemet, ami az ajtóm felől hangzott. Odamentem kinyitni és Bellatrix Lestreanger-el találkoztam ott.
-Mi szél hozott erre Bella?? - dőltem neki az ajtófélfának.
-Lenne egy kérésem - húzott egy gonosz vigyort az arcára, ami már nem sejt jót.
-Miről lenne szó?? - kérdeztem.
-Csak utána mondom el, ha beleegyeztél - titokzatoskodott a nő, ami felkeltette az érdeklődésem és ezáltal belementem a játékba.
-Benne vagyok - vettem fel azt a mosolyt, amit Bella.
-Este lesz egy elintézni való ügyünk a Weasley házba - lefagytam lelkileg, de semmit se tükröztem az arcomon nehogy bármit is higgyen.
-Pontosan mi?? - érdeklődtem tovább ebben a témában.
-Egy kis Potter elkapás fűszerezve a ház gyújtogatásával - no ezt megfogom járni, hogy belementem.
-Ide jössz?? - kérdeztem és reménykedtem arra a válaszra, hogy igen.
-Persze, de jövünk. Csak nem képzeled, hogy mi ketten - nevetett fel azzal el is tűnt. Már este felé járt, mikor újra ugyan az a kopogás ütötte meg a fülem. Kinyitottam és ott állt a Lestranger, Greyback és egy másik halálfaló.
-Indulhatunk kedvesem?? - tette fel a kérdést nekem, mire csak bólintottam.
A többiek átváltoztak a fekete alakjukba és felröppentek, majd megálltak és megvártak. Koncentráltam, mert ezt még sose próbáltam meg. Elsőre nem sikerült, de másodjára igen. A testemet ellepte a fekete felhő és én is közéjük szálltam. Jó sokáig szálltunk, mire egyáltalán szembetűnt maga a ház alakja. Mindannyian máshol szálltunk le. Bella tűzgolyót szórva érkezett a földre, ami körül vette a kunyhót. A 4 szülő pálcát rántott, majd Harry futva rohant ki. A nő átfutva a tűzön és a nádason csak egy szöveget mondogatott:
-Megöltem Sirius Black-et! Megöltem Sirius Black-et! Kapj el ha tudsz gyere! - csalogatta mire én is nagy sebességel megindultam utánuk.
Rájöttem, hogy szőke hajam kiemelkedik a sötétségben, de remélem senki nem veszi észre. Kiértem egy kistisztásra ahol később megjelent a két barátom, akiket talán már nem nevezhetek így. Utánuk Mr.Weasley és Lupin professzor következett másodperc különbséggel. Mi a 4 halálfaló külön külön vettük őket körbe. Harry szeme az én oldalamra tévedt és nagyon hunyorgott. Gondolom a hajam miatt, ezért óvatosan hátraléptem, ,de nem igazán sikerült. Figyelme eltérés képen mindenki ezt tette, majd sorba szálltunk fel. Az Odú felé igyekeztek, ezért én is arra vettem az irányt. Ahogy láttam, hogy a másik 3 gonosz rombolja a házat lefagytam egy pillanatra, de gyorsan kellett cselekednem, mert akkor gyanút fognak. Bármennyire is nem akartam rengetegszer átszaladtam a házon és én okozva a legnagyobb kárt a kis otthonba. Ezután mind külön széldtünk ki-ki a maga dolgára. A házamhoz érve berontottam és becsaptam az ajtót. Felszaladtam a szobámba, majd ráültem az ágyamra és az arcomat a két kezem közé temettem. Fantom rögtön megérezte a szomorúságom, ezért hozzám bújt. Hogy tehettem ezt?? Nem vagyok ennyire kegyetlen. Egyszer nekik is meg kell tudniuk mindent. Barátoknak és egyaránt másoknak is. Majdnem le is buktam.. Akkor mi lett volna?? Megyek máris az azkabanba vagy mi?? Bele se merek gondolni?? Ezeken a gondolatok között álmélkodtam egész szünetben. Unalmas még is fájdalmas évnek nézünk elébe ebben biztos vagyok. Elérkezett újra a suliba indulás napja. Elbúcsúztam egy időre a kutyámtól, majd mentem is az állomásra. A vonatra szálltam föl, majd kerestem a Mardekáros barátaim az egész vonaton. Hirtelen valaki hátulról befogta a szám és behúzott egy kabinba. Mikor elengedett csak akkor vettem észre ki az.
-Ezt miért kellett?? Nem lett volna egyszerűbb megkérdezni ,hogy beszélhetnénk-e? - kiabáltam rá.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||
RastgeleSzörnyű családi háttérel rendelkező lány, aki nem szégyelli azt. Nem osztott meg belsősebb infót a múltból még a barátainak se. Ennek mi lehet az oka? Vajon meddig fogja barátai elől titkolni ,hogy ő valójában kicsoda?? Olyan dolgokat is megtud magá...