~41~

428 28 0
                                    

A legtöbbször Sybill tanárnő órájába szólt bele. Az előttem ülő Mardekáros csak jót mosolyogtak rajta. Nem látják mekkora egy szörnyeteg. Mondom én, aki egy halálfaló.

-Csak egy icipici jóslást - játszotta az agyát. Undorító. Néha egy fiú rámpillantott, amit a szemem sarkából láttam. Mély lélegzeteket vettem mondjuk nem vagyok oda a jóslástanért.
-Nagy kár - írt valamit a tollával.

-Ne várjon! Látok valami sötétet. Magát szörnyű veszély fenyegeti - állította meg a tanárnő Dolores-t.

-Pompás - vihogott egyett aztán kisétált a teremből. Órák után nagy fenforgás volt. Mindenki a bejárathoz sereglett. Így én is mentem és próbáltam elhagyni a fiúkat kisebb-nagyobb sikerrel.

-Hova-hova?? - húzott vissza Malfoy.

-Oda ahova te nem - próbáltam szemrehányást tenni, de ez az ő esetébe nehéz.

-Honnan veszed ,hogy nem oda megyek? - kérdezte. Gondolkodtam pár percet valami ütős dolgon aztán felvilágosodtam.

-Miért akarnál oda menni ahova én?? - fontam keresztbe a kezem, majd csak a talárom ujjánál fogva rángatott a tömegbe. Előretolakodtunk, aztán megláttam a jóslástan professzort.

-Ide akartál jönni nem?? - hajolt a vállam fölé. Csak bólintottam egyett és reméltem elmegy, de megint csalódnom kellett. A nő sírt nagyon sajnáltam, majd az ajtó nyílt és az utált nőszemély lépett ki a főkapun.

-16 esztendeje tanítok itt. A Roxfort az otthonom. Ezt nem teheti meg velem - sírdogált. Olyan érzésem volt mintha kötelezségem lenne odamenni és segíteni neki, de nem lenne túl jó ötlet, mert vagy kirúgna a banya vagy Draco rántana vissza és akkor túl közel lennék hozzá.

-De igen megtehetem - mutatott fel egy nyilatkozatot. A tömegből Harry-t pillantottam meg, aki ugyan úgy reagál nagyjából mint én. Majd a fiúcska mellől McGalagony professzor sietett ki a munkatársa segítségére. Magassarkú cipője csak úgy kopogott ahogy szaladt.

-Ne Minerva nem akarom - sírt a nő karjaiba.

-Jól van - nyugtatgatta.

-Kíván valamit mondani?? - nagyon ideges lettem, majd a talárom ujjából kicsúsztattam a pálcám.

-Ezt elveszem - súgta a fülembe aztán szép lassan és nyugodtan elvette tőlem a pálcám.

-Hé - kaptam hátra a fejem, mire már két bot volt nála. Kisebb mosolyt csalt az arcomra, de utána gyorsan elkaptam róla a tekintetem és újra a tanárokat néztem.

-Hogyne! Kívánnék én magának sok mindent mondani - háborodott fel a Griffendél házvezetője. Nagy morajlás hallatszott az ajtótól, majd kinyílt és az igazgató lépett ki rajta.

-McGalagony professzor kérem kisérje be Sybill-t az épületbe - ezzel a két tanár között megnyugvás látszott, míg a többi Mardekároson düh kivéve rajtam. Az átváltozástan tanárnő elkisérte a másik boszorkányt, ezután Dumbledore Umbridge professzorhoz fordult.

-Dumbledore emlékeztetném rá ,hogy a 23-as oktatási ügyi rendeletben.... - szakította meg a monológot a tanár.

-Joga van felmondani a tanáraimak , de ahhoz nincs joga, hogy száműzze őket a birtokról. Azt csak az igazgató teheti meg - háborodott fel egy kicsit a professzor.

-Egyelőre - aggályoskodott a rózsaszín tanárnő(?).

-Nincs semmi tanulni valótok?? - lett ideges és elnyelte az iskola. Másnap délután mikor írtam a házit és beszélgettem a fiúkkal kopogásra lettem figyelmes. Értetlenül néztem a fiúkat ahogy ők is engem majd Zabini megszólalt.

-Kinyitom - vonakodott oda nagy nehezen. Kicsapta az ajtót, majd meglepődve nézett és felénk fordult.

-Alic téged keresnek - billentettem meg a fejemet majd láttam, hogy Hermione-ék állnak kabátba az ajtó előtt. A többiek gyanakodtak, de nem értették ahogy én se. Felrohantam egy kabátért és követtem őket. Mikor kiértünk a kastélyból csak akkor mondták el.

-Szervezünk egy olyan kis találkozókat, ahol megtanuljuk azokat a varázslatokat használni amit most nem hagynak - kezdte el a barátnőm.

-Benne vagyok - csillogott a szemem, mint egy kis óvodásnak.

-De nem biztos csak, ha mások is beleegyeznek - szólt közbe Ronald.

-Ki venne tőlem órákat?? - rukkolt elő ezzel Harry.
-Ki jön még ide rajtunk kívül? - kérdezte szemüveges barátom.

-Csak egy pár ember - válaszolt gyorsan Granger aztán benyitottunk egy poros kisházikóba.

-Szép vityilló - szólalt meg újból a fiú.

-Kevésbé zsúfolt helyet akartam választani - értett egyett a lány. Beljebb mentünk és megvártuk azokat akikre van esély, hogy beleegyeznek.

-Hello! Szóval tudjátok miért vagyunk itt. Kell egy tanár aki rendesen tanít. És akinek van tudása a Sötét Varázslatok Kivédésében - szólt hozzánk Hermione.

-Minek??? - szólt egy gúnyos undorító hang.

-Minek?? - kérdezett vissza Ron.
-Mert tudjukki visszatért te penész ágyú - vágott vissza Weasley. Nah kezdik amiből én se maradhatok valószínűleg ki....

-Állítja Potter - megint mondta a magáét a számomra ismeretlen diák.

-Dumbledore is azt mondja - próbált kiállni az igazért barátnőm.

-Azért mondja, mert Potter azt mondja - nagyon szarul fogalmazta meg a srác.
-Valami bizonyíték is kéne - enyhült meg egy kicsit.

-Potter többet is mondhatna hogyan halt meg Diggory - kezdünk belemenni a kínos részletekbe csak mert nekem ki kellett találnom...

-Nem fogok Cedric-ről beszélni úgy, hogy az aki ezért jött az elmehet - állt fel Harry.

-Igaz az ,hogy te tudsz patrónust idézni?? - kérdezte Luna.

-Igen, én láttam - mondta Hermione.

-Azta ezt nem is mesélted Harry - furdult felé Dean.

-Nem csak én - nézett rám a túlélő mire mindenki rámnézett. No és ezt meg honnan tudja?? Mindenki csodálkozva bámult rám.

-Alic.... - szólt hozzám mégegyszer Potter.

Amíg a sötétség el nem jő. || Harry Potter fanfiction||FELFÜGGESZTVE||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang