Nemůžu ti pomoct

2.2K 150 8
                                    

Sedí na posteli a hledí před sebe. Uvnitř ní pořád plane nezměrný vztek. Ona ji zabila, nechala ji zabít jako prase na hostinu, běží ji hlavou.

Pevně stiskne dřevěný okraj postele. Zaplatí za to, zničí ji! Zničí je všechny. Zvedne se a v rameni ji zacuká. Pořád není úplně zhojené a pálí, ale už se rozhodla a své rozhodnutí nevezme zpátky. Musí Ninu pomstít.

Potom co se vrátila z Hádovy říše a vyšla ven ze zdravotního stanu, se téměř zhroutila. Po přenosu pro ni byla i chůze velkou zátěží. To už teď ovšem neplatí. Vezme luk a toulec se šípy opřený o postel a vyjde ven z domku.

Všichni po ní pokukují, jako by byla nějaká svatá. Jen projde několika ulicemi a snaží dostat, tam kde ji to před pár dny ukázala Tamara, ale musí se ještě stavit za Timothym. Dneska je pohřeb Niny a Timothy se od doby co se dozvěděl o její smrti, nevylezl ze svého baráku.

Konečně ten zatracený dům najde, všechny ji přijdou naprosto totožné. Nebýt čísel vyrytých do třetího kamene ode dveří vpravo, nepoznala by ani ten svůj.

Několikrát praští do dřeva a rány se roznesou téměř prázdnou, zapadlou uličkou. Přesně se dalo očekávat, že Timothy bude zalezlý někde tady.

Nikdo jí neotevře, Kassidy si povzdechne a zatlačí ramenem do dveří, které se rozletí dokořán. Uvnitř to vypadá a páchne ještě hůř než v prasečím chlívku. Nakrčí nos, jak ji obalí pach alkoholu, nemytého oblečení, zkaženého jídla a možná i zvratků.

Projde vším tím svinčíkem až do kuchyně, kde se válí plno hrnců, neumytých talířů se zbytky jídla. Dokonce se tu válí i několik vypitých láhví tvrdého alkoholu a na podlaze je několik louží radši nevědět čeho.

Možná jsou pod hladinou moře, ale ani to nezabrání mouchám, aby se doslova koupaly v tom sajrajtu.

Znechuceně vezme to ruky pár lahví a s odporem je vyhodí. Podbírá několik politých trik, které se válejí všude kolem a přehodí je přes židli. Všechno špinavé nádobí hodí do napuštěného dřezu s tunou jaru. Samo se to neumyje, ale odmočit to mohla.

„Co to tu do prdele děláš?“ ozve se za ní a uvidí tam stát toho starého, mrzuté chlapa, který se Timothymu možná vzdáleně podobá. Jenže na rozdíl od něho tenhle měl už slušnou bradku, polité triko od alkoholu, celé žluté bělmo, jak se celé dny jenom opíjel.

„Právě teď se dívám na to největší prase pod sluncem.“ Prohlásí s nakrčeným nosem. Vážně to tu odporně páchne. Otočí se, aby otevřela okno, když se ozve známé nepřátelské zasyčení.

Leandros pokojně leží na parapetu mezi všemi těmi věcmi, že ho ani nejde pořádně vidět. Koukne na Kassidy vražedným pohledem. Zdá se, že ten kocour má ještě horší náladu, než je u něj zvykem.

„To pořád nevysvětluje, co děláš v tomhle domě.“ Jen se kolem ní protáhne pro další láhev alkoholu. Kassidy po ní chňapne a Timothy ji probodne vražedným pohledem.

„Dneska už ne.“ Řekne a všechen její obsah vylije do dřezu. Když se ovšem otočí, uvidí, jak se ten starý páprda lije zbytkem jeho placatky. Povzdechne si a chce mu ji sebrat. Místo toho ji pevně chytne za zápěstí, kde se jí ještě teď táhne modřina od Háda.

„A proč bych už neměl pít?“ řekne se zlomyslným úšklebkem.

„Aspoň na pohřeb svojí dcery, byste mohl přijít střízlivý.“ Odsekne a stisk jí ještě více sevře ruku. Zatraceně. Pokusí se mu jí vymotat, ale marně.

„O to už se nestarej. Nejdu tam.“ S tím jí pustí a jde pryč. Kassidy zůstane stát jen s otevřenou pusou, jak tam může nejít? Byla to jeho dcera, jediná bytost, na které mu záleželo a on se na ní vykašle?! Do háje s chlastem! Někdy hojí, ale čeho je moc, toho je moc.

Dcera OlympuKde žijí příběhy. Začni objevovat