Tááák mám další část, která je ale extrémně kraťoučká :D snad vám to nebude vadit :) děkuji všem co votují a komentují... jste ti nejúžasnější čtenáři :3 Kapitolku věnuji ADYsWorld, emarrra a -FantasyStories-... tři osůbky, které mě v psaní příběhu neuvěřitelně podporují :') :3
Rozhlédne se po místnosti. Ta holka tomu začíná přicházet na kloub. Úplnou pravdu nezjistí hned, ale hodně zjistí, o co tam jde. Musí jí zastavit.
„Porada!“ zakřičí a po pěti minutách se začne v místnosti shromaždovat zbylých jedenáct hlavních bohů. Jako obvykle poslední přijde Artemis, už to je zvykem. Dneska tu panuje ještě větší napětí než obyčejně.
„Můj drahý bratře, v poslední době svoláváš porady pořád a nakonec stejně všechno zůstane při starém. To tě ta malá holka tolik děsí? Jsou to jen děti, které sotva udrží meč.“ Ozve se škodolibě Hádes, který má dneska podezřele dobrou náladu.
„Začínají trénovat a ta malá začíná čmuchat v historii a našich osobnostech. Chce zjistit o kletbě Nyx a Chaose. K tomu zjistí, kdo má jakého rodiče. Za jak dlouho myslíte, že jí to dojde?“ zeptá se chladně a koukne po všech přítomných.
„Nejspíš hodně rychle.“ Prohlásí Áres. „Někdo by ji měl zastavit, dokud je čas.“ S tímhle musí souhlasit i Artemis, čím méně toho věděla tím lépe.
„Ale jsou v Herkulově městě, tam naše moc nesahá. Jedině že bychom tam byli a Olymp nikdy neopustilo dvanáct bohů zároveň.“ Řekne bohyně lovu a měsíce a koukne na svého bratra, který se zamračí.
„Kdybychom je chtěli zabít, museli bychom zavraždit celé město. Každý z nich je pro ně jako cenný poklad. Budou je krýt svými těly. Je nezničíme, pokud tam budou zavření, ale pokud chce znát plnou pravdu, musí město opustit. Jen je rozptýlíme tím, že zaútočíme a částečně město zničíme. A až vylezou ze svého úkrytu.“ Sevře pěst a kolem ní se objeví malé jiskřičky.
„Brilantní plán, ale co když ji nepustí?“ zeptá se Héra a smete ze sebe neviditelné smítko. Artemis nad tím jen protočí oči a Afrodita se začne smát. Někdy tahle bohyně bývá hodně šílená.
„Spíš bude jejich trénink trvat několik let. Musí se toho tolik naučit, všechny ty zbraně jejich vlastní moc.“ Prohlásí mrzutě Poseidon a Héra ho probodne pohledem.
„Žiju už několik tisíciletí, pár let navíc mě nezabije. A ta malá holka má povahu po své matce, je příliš svéhlavá, než aby poslouchala něčí rozkazy a čekala několik let. Ona vyleze z toho propadeného města sama.“ Artemis přejede po zádech studený pot. Zeus se nemýlil v tom, že Kassidy je tvrdohlavá a půjde si pro odpovědi.
„Pravda.“ Donutí se říct a pohlédne Diovi do očí.
„Nikdo se ovšem neptá na otázku, co se stane, když je Nyx nebo dokonce Chaos najde. To by znamenalo zkázu Olympu a my bychom jim mohli nechat brány otevřené.“ Rozmáchne rukama Athéna.
„To se nestane.“ Prohlásí Zeus tvrdým hlasem, ale každý poznal, že toho faktu se bojí nejvíce.
„Končím radu.“ Artemis vyletí ze svého křesla a projde jednou z nekonečna chodeb tady. Žije tu už neskutečně dlouho a ještě celý chrám Olympu neprošla celý. Vždycky se objevila nějaká neznámá chodba.
„Mohla bys laskavě počkat?“ Apollón ji chytne za loket a otočí k sobě. To už se mu bohyně vytrhne a koukne na své mladší dvojče s chladem v očích.
„Co to děláš? Celou dobu svojí dceru chráníš a teď mu jí podstrkuješ pod nos na stříbrném podnose?“ na tváři se mu objeví nechápavý výraz. On tam má taky syna, bratrance Kassidy. Vždy se uklidňovala faktem, že Kassidy tam není sama. Vlastně všichni tam dole jsou rodina. Tohle je zvrhlé.
„Drž si své přátelé blízko a nepřátelé ještě blíž. Copak tu větu neznáš?“ Artemis se ušklíbne a Apollón jen zavrtí hlavou.
„Já už ale vážně nevím, kdo je tvůj nepřítel. Vypadá to, že hodláš jít proti celému světu.“ Zamračí se na ni ještě víc a Artemis bodne u srdce. Bojuje za život svojí dcery i sebe, je to snad špatně? Každý bůh bojoval za život svých dětí, ale jí navíc nenávidí za to, že tohle všechno způsobila.
„Nevíš, o co tady jde.“ Zkus mi věřit, ne neřekne to nahlas. Nikdo jí nesmí věřit. Byla by schopná zabít každého, kdo ublíží jí a její dceři, včetně svého bratra. A ona se nebude tvářit, že je to jinak. Moc dobře všichni vědí, jak to s ní je. Už taková holt bývá.
„A co mi to takhle říct?“ zdá se jí to nebo zní dotčeně?
„Nemůžeš to pochopit. Tebe se nesnaží všichni zabít.“
„A tohle víš jak? Všichni se snaží zničit toho druhého. Je to tak po celou tu dobu a bude i teď, jenže si nikdo nedovolí toho druhého zabít, protože tím dáváme těm dětem výhodu. Všechno se netočí kolem tebe.“ S tím se otočí a odejde. Artemis se za ním jen dívá s kamenným výrazem.
Ovšem když chce pokračovat v chůzi, čeká ji šok. O krok ucouvne a polkne. Ruce s ejí začnou neovladatelně třást a srdce se na pár sekund zastaví. Před ní stojí mladý muž s lesklými téměř bílýma očima a krátkými vlasy, které vypadají, jako by byli živé.
„Ahoj Artemis. Dlouho jsme se neviděli.“
„Chaos.“
„Správně. Víš, máme pro tebe s Nyx takový menší úkol.“
Na obrázku Kassidy ;)
ČTEŠ
Dcera Olympu
FantasiKassidy je naprosto normální šestnáctiletá holka, která si prochází pubertou. Navíc je traumatizována faktem, že se nikomu ze své rodiny nepodobá. Každé léto se s kamarády sjíždí do kempu, kde tráví většinu prázdnin. Letos tam jede na celé dva měsíc...