Rozdział 38

1.4K 55 11
                                    

~Nadia~

Gdy pojechaliśmy pod Złote, chciałam rzucić się na Dawida. Ze szczęścia oczywiście. Pod galerią stała cała drużyna Dawida z Voice Kids. Szybko zaparkowaliśmy. Jak wyszłam z auta rzuciłam się na Dawida.
N: Dziękuję dziękuję dziękuję.
D: Wiedziałem że to będzie strzał w dziesiątkę.
N: Kocham Cię.
D: Wiem słońce, ja Ciebie też.
Dawid lekko pocałował mnie w usta. Splótł nasze palce razem i ruszyliśmy w stronę dzieciaków. Gdy do nich doszliśmy znalazłam się na ziemi razem z Marceliną i Agą. Bardzo się z nimi zżyłam. Co z tego że dzieli nas 4 lata różnicy. Wszyscy się na nas dziwnie patrzyli. Gdy już przywitałam się z wszystkimi podeszłam do Kwiatkowskiego. Ten zarzucił swoją rękę na moje ramiona. Wszyscy ruszyliśmy do restauracji. Tam był zarezerwowany dla nas wszystkich stolik. Zajęliśmy miejsca. Zamówiliśmy sałatki.
D: I co jak tam nasze kochane pary?
Chodziło oczywiście o Marcelinę i Kubę oraz Agę i Piotrka.
Kuba: U mnie i Marceliny wspaniale.
Piotrek: My z Agą też szczęśliwi.
Marcelina: Skoro my już powiedzieliśmy to może teraz wy powiecie co u was?
N: Dawidku odpowiesz?
D: U nas bardzo dobrze.
N: Wiecie jaki on jest uparty?
D: Ej wcale że nie.
N: Nie wcale.
D: Nie.
Po około dwóch godzinach pożegnaliśmy się z dziećmi. Wyszliśmy z lokalu i skierowaliśmy się do auta. Cały czas się trzymaliśmy za ręce.
D: Nadia ja wiem że może było między nami tyle zawirowań ale wiem na 100% że kocham tylko Ciebie. Jesteś moim skarbem, słońcem, kwiatuszkiem.
N: Dawid, tyle co my przeżyliśmy przez niecały rok to chyba nikt nie przeżył przez 5 lat. Dużo osób mi mówiło że za szybko ci wybaczam, że za bardzo mnie skrzywdziłeś, ale oni nie wiedzą chyba co to jest prawdziwa miłość.
Dawid zbliżył swoją twarz do mojej i pocałował.
D: Kochanie wprowadź się do mnie. Do mnie i do Weediego. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Wprowadzisz się do mnie?
N: Oczywiście że tak. Kocham Cię.
D: Ja Ciebie też.
Dawid włączył się do ruchu. Ja w między czasie dodałam post na instagramie.

xbnadiax: Nawet nie wiecie jak wspaniale jest poczuć smak czegoś co wcześniej było wam zabrane. Było. Ale odzyskaliście to z powrotem. Cudowne. Czasami zastanawiam się co by było gdyby w moim życiu nie pojawiły się te osoby przez, które moje życie zmieniło się o 180°. Czy nadal byłabym tą Nadią z Wrocławia? Tego nie wiem. Ale wiem że to co mnie spotkało było czymś najlepszym co mogło mnie spotkać. @kwiatk0wsky.

😊😊😊😊😊☺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Hej kochani! Przepraszam że tak krótko, ale chciałam wam coś dodać. Po egzaminach będzie już dłuższy rozdział. Kocham was! ❤❤🌼🌼👑👑❤❤

Będziesz ze mną [D.K]✔ KOREKTA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz