9. Kapitola

189 15 0
                                    

Pozrela sa zhrozene na svoj telefón, volala jej mama. Vedela že bude veľmi zložité jej vysvetliť, kde bola celú noc a prečo má obviazanú ruku. Pozrela sa spýtavo na Thea, netušila čo má práve teraz spraviť.

„Kto ti volá?" Spýtal sa Theo.

„Mama, Theo ja neviem čo jej mám povedať, mama v rade nie je ale otec áno..." Theo jej skočil do reči. „Povieš jej pravdu."

„Theo toto nie je dobrý nápad, nemôžem jej ju povedať." Protestovala Alice. Vtedy jej do sekundy zmizol mobil s ruky, držal ho Theo a zdvihol jej ho.

„Dobrý deň, pani Masseyová. Som Theo, Alice je moja kamarátka, včera večer sme sa boli prejsť Alice sa zamotali nohy a spadla nešťastne si poranila ruku, moja babička je zdravotná sestra a ošetrila jej to." Marry bola v šoku, netušila že má okrem Simona ešte nejakého kamaráta ale to jej bolo teraz jedno, jediné čo ju zaujímalo bolo či jej dcéra je v poriadku.

A kde ste? Je v poriadku?" naliehala Marry.

„Áno, je v úplnom poriadku, babička jej pripravila výdatné raňajky, keď sa naje zanesiem ju domov." Povedal pokojným hlasom.

Nie, ja idem pre ňu, kde sa nachádza?" Povedala vystrašená Marry.

„Ako si želáte, sme na farme za mestom. Babička je Evelyn Clare." Alice bola vystrašená pretože sa práve nachádzajú úplne inde ako jej povedal Theo. Mala strach že tam nestihnú prísť. Theo zložil telefón. Alice na neho v momente vybehla.

„Ako si to mohol spraviť? Čo ak tam nestihnem prísť? Čo ak ..." Theo už stál pred ňou, pozrel sa jej priamo do očí. Jemne jej prešiel končekmi prostou po tvári.

„Len pokoj princezná. Evelyn je moja dlhoročná priateľka." Jemne ju pobozkal.

„Teraz musíme ísť, bude to rýchla cesta, nemaj strach Alice." Alice zostala prekvapená.

„Theo, uvedomuješ si situáciu? Vonku je deň a ty si upír."

„Alice, myslíš si že za tie roky som sa nenaučil ako ísť na slnko? Moje porsche má špeciálne sklá, ktoré neprepustia dnu slnečné svetlo, nič sa mi nestane." Zhodnotil Theo.

Obaja nastúpili do auta. Alice si ho podrobne všímala, ako reaguje na slnko pretože auto nebolo pri dome. Theo bol pokojný a nebolo na ňom nič vidno. Po chvíle cesty boli na farme. Vystúpili s auta a rýchlo prehli dnu.

„Evelyn? Evelyn? Si doma?" pýtal sa Theo, keď vstúpili do domu. Vtedy spoza dverí vybehla nízka starenka.

„Theodor. Ako ťa rád vidím. Si znovu v meste? Zdržíš sa dlho?" starenka mala plno otázok, ukázala im aby šli ďalej. Usadila ich v obývačke, kde bol veľký rohový gauč.

„Evelyn, ak to teraz bude možné chcem sa tu usadiť." Povedal veľmi milo Theo a usmial sa na starenku.

„Táto pôvabná slečna je kto?" starenka sa pozrela na Alice, ktorá bola trochu zaskočená.

„Som Alice Masseyová, teší ma pani Clarorvá." Usmiala sa na ňu Alice, starenka len prikývla.

„Evelyn, sme tu kvôli Alice, včera som trochu ublížil a máme problém s jej rodičmi, budeš hrať moju babičku?" spýtal sa Theo.

„Theodor, to sa nemusíš ani pýtať, vieš že pre teba spravím čokoľvek. Tak dúfam teda že konečne tu nájdeš pokoj." Alice pozerala zo starenky na Thea nechápala súvislosti ako sa títo dvaja môžu poznať.

„Evelyn som spoznal ešte veľmi dávno, bola veľmi zvedavé dievčatko. Vtedy som sa moc neskrýval a ona si ma všimla, vydávala ma v krčme jej otca, a všímala si že sa nemení. Tak som jej to musel všetko povedať, od vtedy sme priatelia." Theo sa znova usmial na Evelyn. Evelyn chcela niečo povedať ale vtedy ju vyrušilo klopanie na dvere.

„To bude jej mama, čo sa týka mňa vieš o všetko ale včera sa to stalo tak že sme boli prejsť Alice spadla a poranila si ruku, ty si jej ju ošetrila a ona zaspala, zobudila sa až dnes ráno." Evelyn len prikývla a pomaly išla k dverám.

„Dobrý deň, vy budete Alicina mamička, je to silné a krásne dievča, ohlásim vám ju." Marry prikývla a čakala na svoju dcéru.

„Alice, zlatíčko pod sem mama prišla pre teba." Alice sa naposledy pozrela na Thea a išla k dverám.

„Alice tak sme sa o teba báli. Nevedeli sme ani s kým si to bola, bola to hrozná noc." Povedala Marry vystrašene.

„Thea teraz vám nemôžem predstaviť je veľký astmatik a má silnú alergiu na slnko snáď nabudúce. Prajem vám pekný deň aj tebe dievčatko, nabudúce si treba dávať väčší pozor pod nohy. Majte sa." Povedala Evelyn a pomaly zatvárala dvere. Marry sa otočila na svoju dcéru a začala.

„Alice preboha si normálna, na týždeň má domáce väzenie. A kto je vlastne ten Theo? Nikdy si ho nespomínala." Naliehala na Alice mama. Nastúpili do auta a išli domov. Alice hľadala slová ale sama nevedela čo má povedať. Potom ju to napadlo. Pravdu. 

Dar nociWhere stories live. Discover now