„Theo, Theo, Theo ja som ti to povedala aby si si dával väčší pozor.“ Ozval sa známy hlas. Theo sedel v tmavej miestnosti, ruky mal zviazané za chrbtom, na zápästiach mal stále putá, potreté železníkom, ktoré mu spôsoboval neznesiteľnú bolesť a pomaly začínali krvácať. Ústa mal zalepené aby nemohol vydať ani hlások. Bolestne sa pozrel na osobu, ktorá na neho hovorila. Ostal v šoku s toho, kto stojí pred ním.
„Dajte mu dole tú pásku, chcem sa ním rozprávať.“ Povedala Evelyn. Nemusela ani dopovedať Mike pribehol a strhol mu pásku s úst, Theo sa hrdinsky pozrel na ryšavého chlapca, odpľul si, potom sa nahnevane pozrel na Evelyn.
„Kde je Simon?“ povedal nahnevaným hlasom akoby ho nič nebolelo.
„Tomu je dobre.“ Ironicky povedala Evelyn a pokračovala v monológu. „Theodor, tak som ťa volala keď som ťa začala vídať, ako sa tie časy menia a ty si hlúpi upír, keď si si to nevšimol, len som o tebe zbierala informácie aby som sa mohla pomstiť.“ Theo prekvapene pozrel na starenku.
„Prečo, sa mi chceš pomstiť?“ spýtal sa Theo.
„Viete čo dajte mu tú pásku naspäť, aby mi stále neskákal do reči.“ Odvetila Evelyn. Mike nečakal ani sekundu a zavrel Tehovi ústa. Evelyn pokračovala „Teraz budeš len počúvať, pamätáš si Ameliu Durantovú?“ Theo pri tom mene spozornel, presne vedel komu patrí to meno, bola to jeho prvá obeť.
„Myslela som si že ti to meno bude známe. Bola to moja teta, ktorú si chladnokrvne zabil. Nenávidím ťa za to, nikdy som nenávidela upírov, pripravili ma o všetko.“ Pokračovala Evelyn. Theo na ňu smutne pozeral, ťažko sa sústreďoval, kvôli bolesti, ktorú mu spôsobovali putá.
„Aj takému starému stvoreniu, veľa vecí ušlo. Nikdy ti nebolo zvláštne že na tejto farme, sa nechovali zvieratá? Nikdy? Slepo si veril ľudom, ktorý len išli po tebe. Rodina Durantová, bola najmocnejšia rodina vlkolakov, čistokrvný vlkolaci, nie ľudská zmeska polovičných vlkov. Jeden upír to zmenil, nevieme prečo ale nedokážeme sa prirodzene zmeniť ani pri splne, ani pri pohryzení, no gén v sebe máme ale nemôžeme dokončiť premenu. Norbert Durant požiadal svojho najlepšieho priateľa pána Grifina aby založil mesto, kde budú samé nadprirodzené bytosti aby získal dostatok informácií o svojej kliatbe. To bol hlavný dôvod založenia mesta. Zakladateľom mesta je jedine rodina Durantová, no to nikto nevie, každý si uctieva vaše mená, len preto že si myslia že ste hrdinovia, ktorý toto nádherné, malebné mestečko založili. Začali skúmať všetko čo sa dalo, tu na tejto farme. Zistili o vlkolakoch všetko, no nie to podstatné prečo sa nedokážeme zmeniť. Potom mojím príchodom sme začali skúmať upírov, hľadáme liek aby ste sa stali opäť normálny, dokonca vám chceme pomôcť nájsť liek na vlčí jed. A ty a tvoj kamarát budete naše subjekty ale musím ti oznámiť väčšinou liek nájdeme ale subjekt to žiaľ neprežije. Snažím sa nájsť liek aj pre vlkolakov, nie každý je pripravený na vlčiu premenu, len na všetko potrebujeme mláďa a toho nemám k dispozícií ale ak všetko pôjde podľa plánu získam aj ju.“ Evelyn prišla k Theovi nadvihla mu bradu a nenávistne povedala.
„Konečne sa nemusím pretvarovať a počúvať tvoje nechutné problémy.“ Evelyn mu trhla hlavou a išla preč.
„Zajtra ich preveziete do centra.“ Utrúsila Evelyn a zmizla v tme.
***
Alice od momentu ako Zach odviedol Thea, len plakala. Mama jej dala lieky na upokojenie ale moc jej to nepomohlo. Dúfala že Simon je v bezpečí v New Oreleans. Ležala na posteli a pozerala do stropu spomínala na Thea, bola zmierená s tým že ho už nikdy uvidí. Vtedy začula Zacha, postavila sa išla smerom k nemu.
Zach si balil svoje veci do kufra. Alice sa pozrela na neho, necítila však nenávisť ale strach, čo s ňou bude ďalej.
„Ty odchádzaš?“ spýtala sa a Zach pokračoval ďalej v balení, vôbec sa na ňu nepozrel.
„Musím Alice. Tu som už skončil.“ Stále sa venoval tomu čo robil.
„Kam si ho odviedol?“ spýtala sa nesmelo Alice.
„K Evel ...“ Zach stíchol, nevedel či ešte stále má držať tajomstvo ale potom si uvedomil že je to asi jedno a pokračoval. „ ... Evelyn na farmu.“ Alice ostala v šoku.
„Myslíš Evelyn Clare?“ neisto sa spýtala.
„Áno, ona je príčina prečo som tu. Celé roky skúmala Comera, dostala sa mu pod kožu a teraz ho chce ...“ Zach nedopovedal a pozrel sa na drobné dievča pri dverách. „Alice, musíš byť silná, nezabije ho tak rýchlo ale to čo bude pre neho nasledovať bude horšie ako smrť. Si silná žena.“ Prišiel ku Alice, zobral jej tvár do dlaní a pozeral sa jej do očí.
„Si silná, zvládneš to.“ Povedal povzbudivo Zach.
„Simon? Zach viete aj o Simonovi.“ Naliehala. Zach odvrátil od nej zrak.
„Simon je tam tiež, Alice, mňa to mrzí.“ Zach sa otočil. Alice sa rozplakala.
„Kam ich odvedú?“ spýtala sa uplakaná Alice.
„Domov Alice. Zajtra odchádzam ja a Mike a berieme aj ich.“ Pozrel sa na Alice.
„Môžem ho ešte vidieť?“ spýtala sa.
„Áno.“ Zach ju chytil za ruku a ťahal ju do svojho auta. Prišli k Evelyn. Alice si stále neuvedomovala vážnosť situácie, chcela sa len rozlúčiť so Simonom. Zach ju viedol do jednej stodoly, vošli dnu, v celej miestnosti bola tma a zápach ako v nejakom starom laboratóriu. Keď si ich oči zvykli na tmu zbadali tam, niečo čo Alice nečakala. Zľakla sa ...
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...