Zach sa k Alice, jemne dotkol, ona sa však zľakla a rýchlo sa odtiahla. Zo strachom sa pozrela na Zacha.
„Ja mám strach." Veľmi potichu povedala a stále pozerala nešťastne na Zacha.
„Alice, nemusíš to robiť, je to tvoje rozhodnutie." Povedal Zach neisto. Alice sa otočila a hrala sa s papiermi na Zachovom písacom stole.
„Je to jediná možnosť ako tu zostať však?" uisťovala sa Alice. Zach, k nej pomaly pristúpil, nadýchol sa vône jej vlasov, a jemne ju pohladil ruke. Vlasy jej pomaly otiahol a veľmi jemne jej pobozkal krk, Alice sa zhlboka nadýchla.
„Bude to bolieť?" spýtala sa Alice, veľmi potichu, zatiaľ čo jej Zach nežne bozkával rameno.
„Len trochu." Zašepkal jej do ucha. Zach jej jemne odtiahol ramienko s trička, opäť ju nežne pobozkal a veľmi potichu znovu zopakoval.
„Len trochu." Neprestal ju bozkávať, zhlboka sa nadýchol, pretože ucítil svoje tesáky. Čo najjemnejšie ju uhryzol do ramena. Alice, trochu zastonala bolesťou a začala rýchlejšie dýchať. Keď sa Zachovi začali sťahovať tesáky, začal dýchať rýchlejšie, potom bozkal jej zakrvavené rameno. Jemne sa opieral o Alice, ktorá mala zatvorené očí a sťažka dýchala. Pre oboch to bol nezvyčajní pocit, cítili strach, eufóriu a vzrušenie naraz. Alice počula Zachové nádychy pri uchu, potom sa pomaly otočila, ich tváre boli veľmi blízko seba. Alice pomaly povedala.
„Klamal si, bolelo to veľmi." Povedala nežne a pri tom pozerala na Zachové pery.
„Zvládla si to." Povedal potichu Zach a pohladil ju po ramene. Zach chcel pobozkať Alice a Alice chcela pobozkať Zacha, mali pocit akoby si čítali myšlienky, v momente ako sa ich pery stretli ten pocit prestal, obaja sa na seba pozreli a pomaly sa odtiahli. Zach si pozorne prezrel Alice, zdesene sa díval na odtlačok svojho chrupu na jej ramene. Alice si všimla jeho zdesenie a pozrela sa na rameno, keď sa ho dotkla zasyčala bolesťou.
„Sadni si musíme zastaviť krvácanie." Zach, išiel do kúpeľne, s ktorej doniesol lekárničku. Mal o Alice strach, ešte nikdy pred tým nikoho neuhryzol a nevedel či to mám tak krvácať. Sadol si oproti Alice a pozorne si ju premeriaval.
***
Theovi sa krútila hlava, snažil sa otvoriť oči ale oslepovalo ho biele, sterilné svetlo.
„Theo? Theo? Si v poriadku?" Ozval sa Simon. Vtedy sa Theo prudko posadil a pozrel sa na miesto, odkiaľ vychádzal známy hlas. Simon stal za ťažkými železnými mrežami. Potom sa rozhliadol po miestnosti, v ktorej sa práve nachádza. Bol v malej cele, ktorá mala len jednu stenu, všade boli len mreže. V cele bola jedna nepohodlná železná posteľ, naproti nej bol malí stolík zo stoličkou a zo steny za ním boli železné dvere, na ktorých bolo nápis Kúpeľňa, Simon bol v takej istej miestnosti ako Theo.
„Simon? Si v poriadku?" Theo si všimol hojace sa popáleniny na Simonových rukách.
„To otec. Neprijal ma." Theo sa pomaly posadil a snažil sa postaviť, no v momente ako sa o to posnažil sa mu zakrútila hlava a skončil, v tej istej póze ako pred tým.
„Neznášam železník." Podotkol Theo a chytil sa za čelo. Potom si všimol svoje zápästia, ktoré mál ošetrené.
„Čo to má znamenať?" nahlas sa opýtal sám seba.
„Čo myslíš? Nerozumiem ťa." Spýtal sa prekvapený Simon. Theo hľadel na svoje obviazané zápästia a ukázal ich Simonovi.
„Toto, Simon, toto!" Sinom stále nerozumel, Theovej panike.
„Ošetrili ti ruky, mal si ich ..." Theo mu skočil do reči. „Viem ako vyzerali moje ruku, ale prečo mi ich ošetrili, idú nás predsa zabiť prečo by to robili?" vtedy sa ozval tretí hlas, ktorý patril, vysokému tmavšiemu mužovi v strednom veku.
„Preto ste to robili, pretože ste naše subjekty, drahý upíry. Pristúpte, k mrežiam a ukážte pravú ruku. Nerobte problémy, poslúchnite ma." Povedal prísnym tónom, neznámi muž. Simon sa pozrel na Thea, nevedel čo má spraviť. Theo prevrátil očami a spravil všetko čo mu kázal neznámi. Simon ho nasledoval.
„Som Ben Howler, alfa tejto svorky a vediem túto inštitúciu v neprítomnosti pani Clare. Mohli ste mať tú česť s mojím synom Zachom." Ben stál pri Theovi a pozeral sa mu na obviazanú ruku.
„Dajte mu to dole, aby ste mu tam mohli vypáliť číslo. Zajtra toho mladšieho, chce doktorka Cadleová v laboratóriu, pripravte ho." Simon zareval bolesťou, keď mu chlapec, v jeho veku pritlačil tmavú škatuľku na ruku. Druhý chlapec, pristúpil k Theovi, dal mu dole obväz, a spravil to isté, čo Simonovi. Theo bol statočnejší a snažil sa potlačiť bolestný výkrik.
***
Zach, ošetril Alicine rameno. Nešťastne sa na ňu pozrel.
„Teraz som ..." Alice nemusela dopovedať, Zach presne vedel na čo sa chce spýtať. „ ... nie si len označená, môj jed ti musí zaplaviť každú bunku v tele, premeníš sa až pri splne ale ešte stále nemusíš prejsť premenou, ak tvoj organizmus je dosť silný, možno sa ani nepremeníš. Tak ale mala by si, si ľahnúť, mali sme obaja náročný deň." Alice si premerala Zach.
„Ja budem spať na zemi, urob si pohodlie na mojej posteli." Povedal Zach a išiel si zobrať deky zo skrine.
„Zach, tvoja posteľ je dosť veľká, nemusíš spať na zemi." Milo odvetila Alice.
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...