29. Kapitola

136 8 0
                                    

Po niekoľkých hodinách jazdy, sa Theo a Simon ocitli v New Orleans. Simon bol prekvapený, že ho Theo zobral práve sem, vždy túžil navštíviť Bourbon street a teraz svoj sen mal pred sebou. Theo zaparkoval, pod vysokou presklenou budovou.

„Vitaj v New Orleans, meste upírov.“ Zahlásil Theo a šibalsky sa usmial na Simona.

„New Orleans? Prečo práve New Orleans?“ neveriacky sa spýtal Simon.

„Pretože, sa tu upír ľahko statí a celé mesto žije hlavne v noci.“ Theo vystúpil s auta a zhlboka sa nadýchol. Simon po chvíli vystúpil a úžasom sa obzeral okolo seba.

Theo vedel presne kam má ísť a nezaváhal ani na moment. Simon vyzeral, pri Theovy ako zvedavý turista, ktorý objavuje nepoznané.

„Simon, vítaj na Bourbon street.“ Šibalsky sa usmial a ukázal na dlhú, ulicu, ktorá bola plná ľudí, melódií a rôznych farieb. Simonovy hrali oči od úžasu sám neveril, kde sa práve nachádza.

Theo sa rozbehol k prvému baru, ktorý bol na začiatku ulice. Sadli si za bar, Theo si vypýtal tú najkvalitnejšiu  fľašu whisky. Simon neveriacky pozeral na fľašu pred nimi, jediné čo ho napadlo bolo, kde zoženú toľko peňazí.

„Nezabúdaj, upír sa nedokáže opiť s alkoholu ale je tu jedna možnosť.“ Po pol hodine sa k ním pridala skupinka dievčat, ktorých hladina alkoholu v krvi bola vysoká. Simon, dostal niekoľko sladkých bozkov. Theo bozky nerozdával ale užíval si prítomnosť mladých dám, okolo nich. Neustále nalieval whisky, čím slečny stále viac a viac strácali nad sebou kontrolu o čo presne Theovi išlo. Theo sa šibalky usmial a jednu zo slečien chytil za zadok a zašepkal jej niečo do ucha, ona sa zachichotala a šibalsky sa pozrela na Thea. Potom pozrel na Simona, ktorý si práve vymieňal bozky s druhov kráskou.

„Teraz Simon.“ Drzo povedal Theo a pozrel sa na Simona, ktorý spozornel, keď začul svoje meno. Theo sa postavil a zobral brunetku na ruky a odniesol ju do uličky, pri bare. Do tmavej uličky po chvíle prišiel aj Simon. Theo sa postavil za brunetku, oči sa mu pomaly začali meniť a vychádzali mu tesáky. Slečne obnažil krk a schuti sa zahryzol do jej krku, ona len jemne zastonala bolesťou. Simon sledoval Thea, ako si užíva kŕmenie na jeho nežnej koristi. Simon ucítil, krv. Zhlboka sa nadýchol a zopakoval presne to čo spravil Theo.
Theo, po chvíle pozrel na Simona, ktorý sa nenásytne kŕmi. Theo sa zlomyseľne pozrel, brunetka sa k nemu otočila a vtisla mu bozk, on jej bozkával krk, keď bol tesne pri tepne opäť sa zahryzol. Theo začal cítiť hromadiaci sa alkohol v jeho žilách, celú situáciu si začal viac užívať.

Na druhý deň sa obaja zobudili v tmavej hotelovej izbe, v spoločnosť mladých dám. Simon sa rozhliadol okolo seba a ostal prekvapený s toho čo vidí, izba bola celé rozhádzaná a všade bolo plno krvi. Theo vyšiel s kúpeľne, na sebe mal len bielu osúšku. Utieral si vlasy a prekvapene sa pozrel na Simona.

„Ty si už hore?“ odvetil pokojne Theo.

„Čo, čo sa to stalo?“ zaskočene sa opýtal Simon.

„Takto si užívajú život upíri, Simon.“ Šibalky sa pozrel na neho.

„Myslím, že sme sa nezachovali správne, nemali sme to spraviť.“ Theo prevrátil oči.

„Včera sa ti to páčilo Simon. Vieš čo je najlepšie, nebudeš mať opicu, a dnes v noci si môžeš užívať znova. Krv zmiešaná s alkohol je pre upíra veľmi silná. New Oreleans musíš milovať.“ Odvrkol Theo.

„My nejdeme domov?“ spýtal sa prekvapene Simon.

„Domov? Simon, my nemáme domov.“ Nenávistne odvetil Theo. Vtedy sa zobudila blondína, ktorá zaspala na gauči, pri Theovi. Postavila sa objala Thea a vymenili si bozky. Simon neveriacky pozeral na Thea.

„Čo Alice?“ spýtal sa trochu urazene.

„Si lepší keď si opitý vieš.“ Zasyčal Theo a ďalej sa venoval bozkom.

„Myslel som že Alice, miluješ.“ Odvrkol Simon. Vtedy Theo odhodil, blondínu a veľmi rýchlo sa priblížil k Simonovi, ktorého chytil pod krk a pritisol ho k stene za ním.

„Robím len to čo chcem. Som upír a žijem tak. Alice nech žije ako človek.“ Nahnevane pozrel na vyplašeného Simona.

***

Zach, sedí spútaný v malej a tmavej miestnosti. Je tam už niekoľko dní, čas mu tam ide veľmi pomaly. Oči má zaviazané čiernou šatkou, čiže netuší čo sa okolo neho deje. Niekto vojde do miestnosti, pach toho človeka mu bol veľmi známy, potom ucítil tupý náraz do brucha, ktorý mu spôsobil nepríjemnú bolesť. Po niekoľkých minútach muky, ho niekto oblial studenou vodou, čo mu spôsobilo ešte väčšiu bolesť, na miestach, kde mal odreniny. Zach zastonal v bolesťou a začal sťažka dýchať. Vtedy mu niekto, rozviazal oči a tak tiež aj ruky. Chvíľu mu trvalo, kým zaostril na človeka pred ním. Keď si uvedomil, kto sa nachádza pred ním začal sťažka dýchať a srdce mu začalo prudko biť.

„Toto sa nebude opakovať.“ Odpovedala osoba, ktorá stála oproti Zachovi hlbokým mužským hlasom.

Dar nociWhere stories live. Discover now