15. Kapitola

176 12 0
                                    

Theo otvoril oči, neboli to však jeho oči. Boli to oči predátora, upíra, ktorý túži po krvi. Simon sa zľakol, Theové zuby sa zaryli do jeho ruky a s Theových očí išiel neuveriteľný strach. Simon začal prudko dýchať a stonať od bolesti, ktorú mu spôsoboval. Alice sa potešila, síce ju veľmi trápilo to, že práve niekto ubližuje jej kamarátovi ale na druhej strane bola šťastná že jej láska žije.

Simon začal strácať vedomie, vtedy si Alice uvedomila že musí veľmi rýchlo zakročiť, inak príde o Simona.

„Theo, Theo počuješ ma ? Už je všetko v poriadku." Nevedela čo mu má iné spraviť ale musela zachrániť kamaráta. Vtedy Theo precitol. Jeho oči sa pomaly začali meniť, no svoje zuby nestiahol, neuvedomoval si, kto mu zachránil život, vedel len jedno, je pri ňom osoba, na ktorej mu tak veľmi záleží. Pozrel sa na Alice, potom prešiel pohľadom na Simona, rýchlo ho odhodil. Simon bol veľmi slabý a spadol. Theo sa zadíval na svoje ruku, ktoré boli ešte stále popálené.

„Alice?" oslovil ju a zadíval sa do jej očí. Alice nečakala ani sekundu, pobozkala Thea tak ako keby ho už nikdy viac nemala stretnúť. Ich romantickú chvíľu prerušil Simon, ktorý si odkašlal.

„Asi som ti zachránil život, čo sa to tu deje?" Spýtal sa zmetený Simon. Alice sa pozrela na Thea a začala.

„Theo, ja som ... ak by ... keby som ho nezavolala tak by si zomrel, musela som mu to povedať." Alice sa tlačili slzy do očí. Theo sa pozrel na Alice a potom na Simona.

„Ďakujem, za záchranu, ak sa rozhodneš to povedať rade. Nenahnevám sa na teba." Simon sa veľmi pomaly postavil a pozrel sa Theovi priamo do očí.

„Práve si ma pripravil o polovicu krvi v mojom tele a myslíš si že to pôjdem niekomu povedať? Nie nepoviem to nikomu ale nechcem mať s týmto nič spoločné." Simon sa otočil smerom k dverám a chcel odísť, no Theo ho zastavil.

„Simon, nemôžeš ísť teraz preč, si príliš slabí." Alice pribehla ku kamarátovi.

„Ja ti to ošetrím." Simon sa pozrel na svoju ruku, ktorá bola celá od krvi. Prikývol, čo Alice brala ako súhlas. Simon si sadol na stoličku, ktorá bola pri stene a podoprel si ruku.

„Ja si dám sprchu a hneď prídem." Povedal Theo, ktorý sa veľmi pomaly postavil s postele a snažil sa prejsť do kúpeľne. Stále sa cítil veľmi slabí.

„Hej, nemal by si ísť do sprchy, máš na tele popáleniny štvrtého stupňa, to ti len ublíži." Povedal Simon. Theo sa len otočil a pousmial sa na Simona.

„Som na tomto svete dlhšie než ty, viem ako sa o seba postarať." Odvrkol Theo a išiel si po svojom. Alice začala čistiť Simonovi ranu.

„Alice, nikdy sa mi ten chlapec nepáčil ale keď viem pravdu je to ešte horšie. Musíš tým prestať pokiaľ je ešte čas." Naliehal Simon.

„Ja ho milujem. Nevzdám sa ho." Rázne odpovedala Alice.

„Môže ti ublížiť. Ja teda o skutočných upíroch veľa neviem ale určite to nebude sladký Stefan Salvatore, ktorý sa živí krvou veveričiek." Pozrel sa kamarátke do očí.

„Ja neviem o nič viac ako ty ale viem že Theo mi neublíži. Je to človek ako my, len má iný jedálniček. To je všetko."

„Alice si hrozne naivná." Povedal Simon a pozeral na šikovné ruky jeho kamarátky.

„Tak a je to, za chvíľu bude ako nová." Usmiala sa na Simona. Vtedy vošiel do miestnosti Theo, na jeho tele nebol znak toho že ešte pred pár minútami mal na tele škaredé popáleniny.

„Ešte sme nemali šancu sa zoznámiť, som Theodor Comer." Podával ruku Simonovi.

„Nemáme sa prečo zoznamovať, zachránil som ti život a tam to končí, Theo." Povedal s odporom, Simon.

„Simon, toto ..." Alice chcela kamaráta vyhrešiť ale Theo jej skočil do reči. „ ... to je v poriadku Alice, jeho voľba. Zapamätaj si Harmon som tvojím dlžníkom." Úprimne sa pozrel na Simona. Simon len prikývol a pozrel sa na kamarátku.

„Alice mali by sme ísť, obaja sme ušli s domu a určite nás budú spovedať."

„Ja nikam nejdem ostávam tu s Theom." Rázne povedala Alice.

„Alice, Simon má pravdu mali by ste ísť." Theo pristúpil k Alice, jemne ju pobozkal na líce a išiel ich odprevadiť, na slnko bol ešte viac citlivejší tak k vyrazeným dverám sa nepriblížil.

Simon a Alice celú cestu neprehovorili ani slovo. Simon zaparkoval pri jej dome. Alice sa pozrela na kamaráta, ktorý hľadel dakde pred seba.

„Ahoj Simon a ďakujem." Vtedy sa pozrel na Alice.

„Nepáči sa mi to Alice." Nič viac nepovedal. Alice zavrela dvere a Simon odišiel.

Pred domom ju čakala Ariana Powelová. Alice sa začudovala, pretože nikdy sa moc nestretávali o pár krokov od nej stál svalnatý, ryšavý chlapec.

„Masseyová toto si nemala." Vyhrážala sa jej Ariana. Alice sa začudovane pozrela na dievčinu.

„Za to že sa zapletieš s tým nesprávnym musím mať ja bodyguarda?" Alice prešla pohľadom na ryšavého chlapca, ktorý jej zakýval.

„Ariana, na toto by som sa teda nesťažovala." Žmurkla na ryšavca a išla smerom ku dverám. Ariana ešte niečo hovorila Alice ju nepočúvala. Otvorila dvere na dome a zostala v šoku s toho čo videla. 

Dar nociWhere stories live. Discover now