Theo upokoj sa, veď sa nič nestalo." Snažila sa pôsobiť pokojne ale srdce jej bilo ako o život.
„Vieš čo sa všetko mohlo stať. Mohli ti zobrať odtlačky, vzorka môže ukázať v krvi parazita, ktorý je môj jed. Hneď pochopia o čo ide a prídu si po mňa." Alice sa naozaj bála, pretože Thea, takto nahnevaného ešte nevidela.
„Theo nepôjdu po teba, nikto nevie že si tu." Snažila sa odľahčiť situáciu.
„Predstavil som sa tvojej mame ako Theo, uvedomia si to skôr či neskôr že som Comer a prídu si po mňa. Už určite majú moje odtlačky." Theo stále panikáril.
„Tak majú odtlačky ale stále nevedia že sú tvoje."
„Alice, keď ma premenili na upíra, prišiel tvoj predok a zobral si odtlačok môjho chrupu. Majú ho odložený pre tento prípad už vedia že som tu. Zahája čistenie a mňa zabijú." Alice si uvedomil vážnosť situácie. Uvedomila si že ho poslala na smrť. Ublížila človeku, na ktorom jej aj za taký krátky čas tak veľmi záleží.
„Theo, naozaj ma to mrzí ... ja ... ja ..." Alice začala vzlykať, nevedela nájsť tie správne slová. Theo si vtedy spomenul na slová Evelyn. Vedel že to skôr či neskôr príde. Musí si užiť každú chvíľu čo to len pôjde s Alice a nie na ňu kričať.
„Alice, pokoj. Netráp sa. Som na tomto svete už dosť dlho, viem sa o seba postarať. Ja už niečo vymyslím." Alice sa na neho smutne pozrela moc nechápala Theovu zmenu. Zobral ju do náručia a odniesol ju do svojej izby.
***
Marry držala v ruke výsledky. Nevedela čo je tam napísané ale mala strach, smerovala rýchlo k radnici, kde sa pravidelne stretávala rada. Netrpezlivo tam čakali všetci členovia, tento raz tam sedel aj Christopher Harmon, otec Simona, ktorý sa už dávno svojho kresla v rade vzdal ale bolo to núdzové stretnutie. Marry vošla dnu, položila obálku s výsledkami pred Henryho Grifina, ktorý ju hneď odbalil a prečítal to čo v nej bolo napísané.
„Je to Comer." Viac ani nemusel povedať všetci prítomný ostali ticho. Napätie sa dalo krájať. Nikto z rady ešte nezažil takúto situáciu.
„Je čas zavolať čistiaci tím." Zahlásil nakoniec Alex Powel. Starosta Grifin len prikývol.
„Ako vieme že to moju dcéru ochráni?" Spýtala sa Marry, ktorá mala oči plné strachu.
„Sú to vlkolaci Marry, nepriatelia upírov, vedia ako ho zneškodniť." Odpovedal jej starosta.
Starosta vytiahol svoju peňaženku. Mal tam vizitku, kde bolo meno Ben Howler a vedľa telefóne číslo, na ktoré zavolal. Všetci čakali čo im Henry povie, chceli sa toho parazita zbaviť čo najskôr.
„Je to vybavené, volal som s alfou, prídu zajtra na obed aby ten upír bol v dome a mohli ho tam zneškodniť. Vraj pošle svojich najlepších vlkov." Každému v miestnosti padol kameň zo srdca, boli šťastný že sa Thea zbavia tak rýchlo a nebude viac ohrozovať ich rodiny.
***
„Theo, naozaj mi je to ľúto. Čo sa teraz bude diať?" Spýtala sa ešte stále smutná Alice. Ležala na Theovej posteli, Theo jej hladkal vlasy a povedal.
„Neviem vždy sa mi podarilo ujsť. Pošlú asi vlkolakov." Alice ostala zaskočená a pozrela sa na Thea.
„Myslela som že mestu sa prestala páčiť myšlienka neutrálnej pôdy, preto tvoju rodinu odtiaľto vyhodili." Povedala prekvapene.
„Vyhodili len mňa. Videli vo mne hrozbu. Mysleli si že nadprirodzené bytosti môžu žiť spolu s ľudskou rasou v miery. Pri väčšine to tak je ale upíry taký nie sú. Sme predátori, ktorý prahnú po ľudskej krvi. Zakladatelia, nechceli aby sa takéto bytosti skrývali, v dobrej mienke im ponúkli úkryt a mier. No skutočnosť bola taká že ich chceli skúmať, nikdy im nešlo o neutrálnu pôdu. Zo začiatku im to vychádzalo, žilo sa tu v mieri a testy robili v tajnosti, tak aby si to nikto nevšimol ani tí testovaný. Potom premenili mňa, prvý upír na ich pôde. Po premene ma otec učil žiť v ľudskej spoločnosti. Bolo to ťažké, mučil ma aby som to zvládol. Myslel si že som pripravený a pustil ma von, mal som ísť do parku pred dom. Zabil som jednu slečnu, bola na mňa nasadená, mal som byť jej subjekt. Vtedy ma vyhodili. Zistili že upíry sú až príliš nebezpečný a dokážu zistiť pravdu veľmi rýchlo. Jediné bytosti, ktoré mali dvere otvorené boli vlkolaci. Vlkolak je nebezpečný len počas splnu. Tiež túži zabíjať ale len vo vlčej podobe, čo bolo jeden krát v mesiaci, vtedy sa vlci zavreli na tajnom mieste a nikoho nezabili, čiže neboli hrozbou. Mesto v nich videlo ochranu a tak vyhnali všetky bytosti, ktorým vlčí jed mohol ublížiť. Hlavne pre upíra je vlčí jed smrteľný." Alice neverila slovám, ktoré teraz vyšli s úst Thea, toto nečakala ani vo sne.
„Takže vlkolaci. To som nečakala, že stretnem aj tých." Alice sa nezmohla na nič iné.
„Myslím že vlkolaci, chránia toto mesto ešte stále, hneď ako zistia že som to ja pošlú ich po mňa. Buď ma vlkolak pohryzie alebo mi vpichnú jeho jed do žili a do pár dní zomriem." Alice sa tisli do očí slzy.
„Nemaj strach princezná, už som bol aj v horšej situácií. Ja sa ešte nechystám zomrieť." Usmial sa na Alice a pobozkal ju najlepšie ako len vedel. Vtedy Alice vo vrecku zabzučal telefón.
„Simon." Vykríkla Alice a vyskočila z postele. Theo nechápavo pozeral na vyplašenú Alice.
„Theo, ja musím ísť. Tak som to sľúbila mame. Tahodina ubehla neuveriteľne rýchlo. Ešte sa uvidíme?"
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...