25. Kapitola

143 15 0
                                    

Alice pozrela na svojho kamaráta, ktorý sa ešte stále snažil zorientovať s toho čo sa pred pár minútami stalo, potom Alice prešla pohľadom na Thea, ktorý mal kamennú tvár.

„Musíme zmiznúť čo najrýchlejšie. Pôjdeme k Evelyn!“ povedal Theo.

„Theo, sú tri hodiny, slnko ...“ Theo jej skočil do reči. „ ... to zvládneme, auto mám za rohom.“ Simon sa vyplašene pozrel na Thea.

„Bude to trochu páliť a bude sa ti točiť hlava ale dá sa vydržať. Auto má špeciálne sklá, ktoré neprepúšťajú slnečné lúče, tam budeme v bezpečí. Zvládneme to.“  Upokojoval Theo Simona.

„Theo? Ja idem za Zachom.“ Oznámila Alice.

„Alice toto nemyslíš vážne, prezradíš nás, musíš ísť snami k Evelyn.“ Trochu nahnevane zahlásil Theo. Alice si uvedomila že Theo má pravdu aj keď chcela zistiť čo sa stalo so Zachom.

***
Mike prišiel za svojím kamarátom tak rýchlo ako sa len dalo. Zach sa snažil postaviť, no bolesť bola príliš veľká, čo mu znemožňovalo pohyb.

„Zach, nehýb sa!“ prikázal mu Mika, ktorý si všimol nepríjemnú vôňu prilbice, ktorú cítil všade naokolo.

„Dočerta Mike, kde si toľko trčal.“ Odvetil nahnevane Zach. Mike prišiel ku kamarátovi, s lekárničkou. Nadvihol mu tričko, pod ktorým mal hlbokú reznú ranu.

„Zach, musím ti to vypáliť, prilbica je už veľmi hlboko.“ Zach sa pozrel na nepeknú ranu, zhlboka sa nadchol a prikývol. Mike mu najskôr ranu ošetril a potom išiel vypáliť nežiadúcu prilbicu. Zach zaryl prsty do zeme a snažil sa predýchať bolesť, ktorú mu Mike spôsoboval.

***
„Theo čo sa stalo Zachovi ? Prečo volal na pomoc Mika?“ spýtala sa smutne Alice a pozrela sa pri tom na Thea, ktorý sa sústreďoval na cestu.

„Alice, natrel som plot s výťažkom s prilbice. Chcel som nás len chrániť.“ Obhajoval sa Theo, pretože cítil v Alicinom hlase trochu zlosti.

„Čo sa mu stane?“

„Má to podobný účinok ako železník. Ak ho nedostaneš včas s tela, môže mu to vážne ublížiť.“ Alice pozrela vyplašene na Thea.

„Zomrie?“ nešťastne sa spýtala Alice.

„Nie. Teda myslím že ho nezabije ale spôsobí mu to zdravotné problémy.“ Dopovedal Theo a zastal pred domom Evelyn, ktorá práve stála na verande, pri poštovej schránke.

„Theo? Niečo sa stalo?“ Spýtala sa starenka, keď si všimla ako vychádzajú s auta. Bola zaskočená, keď s auta vyšiel ešte tretí človek.

„Ty budeš Simon Harmon.“ Pozerala pri tom na Simona, ktoré ho si celého obhliadla.

„Ako to viete?“ spýtala sa prekvapene Alice. Evelyn zostala tiež trochu zaskočená, no nakoniec povedala.

„Podobá sa na starého otca. Si celý Harmon. Teší ma.“ A podala ruku mladíkovi, ktorý bol na dotyk studený.

„Theodor?“ povedala starenka a pozrela sa na neho nahnevane.

„Všetko ti to vysvetlím.“ Odvetil Theo.

***

Zach ležal v bolestiach na posteli v dome Masseyových. Okolo neho stál Mike a Bob.

„Nerozumiem tomu ako si nemohol cítiť tú prilbicu Zach.“ Prísnym tónom odvetil Mike.

„Ak by išlo Arianu, spravil by si to isté Mike.“ Bolestne odvetil Zach.

„Je v tom rozdiel, ja Arianu milujem a ona mňa tiež a Alice o teba nemá záujem. Miluje toho upíra a to musíš pochopiť Zach.“ Oponoval mu Mike. Zach zastonal bolesťou.

„Je to moja povinnosť ju chrániť. Už som zlyhal pri Simonovi, pri nej sa to stať nemôže.“ Odvetil veľmi pomaly Zach.

„Dobre mal by si oddychovať. ... Je naozaj v poriadku? Nemám zavolať jeho otca?“ Spýtal sa Bob Mika.

„Nie pán Massey, postaral som sa o neho, zajtra bude ako nový, len si musí oddýchnuť.“ Odvetil Mike.

Vtedy sa otvorili dvere a do izby vošla Alice.

„Asi vás tu necháme.“  povedal Bob a objal svoju dcéru. Alice sa smutne pozrela na Zacha.

„Prepáč.“

„Nemáš sa prečo ospravedlňovať Alice. Ty za to nemôžeš.“ Bolestne odvetil Zach. Alice prešla k jeho posteli. Vtedy zazvonil Zachovi telefón, pozrel sa na displej a zmeravel.

Dar nociWhere stories live. Discover now