26. Kapitola

135 13 0
                                    

Zach pozrel vyplašene na Alice a znova na telefón. „Mrzí ma to ale musím ísť.“ Oznámil Alice a snažil sa postaviť s postele.

„Myslím si že nie si v stave aby si niekam mohol ísť.“ Varovala ho Alice, vtedy do miestnosti vošiel Mike, pozrel sa rovnako vyplašene a išiel mu pomôcť aby sa Zach postavil s postele.

„Alice som vlkolak, som skoro zdravý.“ Hneď ako to dopovedal zastonal bolesťou.

„Mala by si ísť.“ oznámil jej ryšaví chlapec, ktorý asistuje Zachovi.

„Čo sa to tu deje?“ snažila zistiť niečo viac.

„Alice, toto nie je tvoja starosť.“ Odvrkol jej Zach a za pomoci Mika odkráčali s miestnosti. Alice s celej tejto situácie mala strach ale nevedela ako pomôcť, musela len čakať čo sa stane.

***
„Ako mi toto vysvetlíte? Tvoj otec tvrdil, že ste tý najlepší, tak mi vysvetlite túto situáciu?“ Nahnevane riekla starenka. Zach sa bolestene nadýchol a povedal.

„Dozvedel som sa to len dnes, netušil som to.“ Odvetil Zach.

„Máme tu mladého upíra, ktorý prešiel premenou. Ja sa to však dozviem ako posledná a aj to od neho? Viete čo ste spravili?“ starenka zvyšovala hlas.

„Pani Clareová, naozaj nás to mrzí ale nemohli sme to tušiť.“ Smutne pozrel do zeme Mike.

„Viete vôbec ako sa to stalo? ... Že sa pýtam, je jasné že to neviete. Chudák Simon, mal autonehodu, zomrel by na mieste ak by tam nebol Theodor, na jednej strane mu zachránil život, no na druhej máme my o starosť viac.“ Obaja sa jej báli pozrieť do očí.

„Čo teraz čušíte, je to vaša chyba. Dnes tu nie ste na VNC, dnes máte chrániť mesto pred niečím takýmto a vy ste zlyhali. Ste hanba mojej organizácie. Snažte sa to do najbližšieho zastupiteľstva vyriešiť. Chcem ich mať v laboratóriu a to oboch. Theodora, sledujem od detstva, je to môj subjekt a teraz, keď ho mám na dosah, mi to nepokazíte. Rozumiete, máte čas do zastupiteľstva. Sídlo Comerových, bude napísané na mesto a Theodor a Simon budú v mojich rukách.“ Zach a Mike len prikývli.

„Mike, nechaj nás tu osamote, chcem sa s ním porozprávať.“ Mike prikývol a opustil miestnosť.

„Teta Evelyn, zastupiteľstvo sa blíži veľmi rýchlo, všetko čo po mne žiadate nezvládam.“ Smutne sa pozrel na tetu.

„Zach, to ma nezaujíma, len ti chcem povedať jedno, tá grilovačka, čo je naplánovaná na budúci piatok sa konať bude. Bude tá najbezpečnejšia akcia, akú túto mesto zažilo, žiaden Comer a žiaden Simon Harmon, je ti to jasné? Môžeš ísť.“ Nahnevane odvetila Evelyn. Zach sa pomaly postavil zo stoličky a išiel k dverám.

„Ešte jedna vec. Rozlúč sa s postom alfy. Zlyhal si a budeš za to pykať, Zach.“ Zach zastal a bol zaskočený jej slovami no potom pokračoval, ďalej. Za dverami ho čakal Mika, ktorý mu pomohol nastúpiť do auta.

„Zach, naozaj ma to mrzí, post alfy si zaslúžiš.“ Zach sa nahnevane pozrel na kamaráta.

„Jasné že si natŕčal tie tvoja vlčie uši. Keby sa jej otec tak nebál, bol som alfa už dávno.“ Nešťastne odvetil Zach.

„Evelyn, vie čo robí a my sme to naozaj pokazili.“ Zhodnotil situáciu Mike.

„Pokazili sme to len preto, že nám to rada neoznámila, ak by nám povedali že je Simon nezvestný ...“ Mike ho nenechal dopovedať. „Tak čo Zach? Ako by si tomu zabránil? Hmm? Bol by upírom tak či tak. Nie sme jasnovidci aby sme vedeli čo sa stane.“ Nahnevane povedal Mike.

„Daj pokoj Mike.“

„Už ťa to asi bolí menej keď sa tu znova objavil drží Zach.“ Odpovedal pokrytecky Mike.

„Nechci ma naštvať. Teraz túžim spraviť len jednu vec ...“
Zach , rázne vystúpil s auta, akoby sa mu nič nestalo. Nepozeral sa čo sa deje okolo neho, išiel za svojím cieľom, nech sa stane čo sa stane. V obývačke ho čakala Bob, no ani toho si nevšímal. Zach, vedel že to ťažko oľutuje, ale cítil to tak. Vedel že robí najväčšiu chybu a ohrozí všetko čo tak dlho budoval ale dnes sa tomu neubráni. Surovo otvoril dvere na ...

Dar nociWhere stories live. Discover now