21. Kapitola

144 13 0
                                    

Alice stála v hale, keď Theo prišiel zo suterénu. V rukách držal prázdne vrecká, v ktorých ešte pred chvíľou bola krv. Theo hneď ako ju zbadal ich pustil na zem.

„Alice ja ..." začal Theo ale nevedel ako jej to má vysvetliť. Alice sa na neho pozrela a zhlboka sa nadýchla.

„Milujem ťa Theo." Povedala rozbehla sa k nemu. Theo ju zdvihol na ruky a pozrel sa jej do očí.

„To mi nemusíš hovoriť." Zatočil ňou vo vzduchu a pobozkal ju na krk.

„Ja ťa milujem ešte viac." Milo sa na ňu usmial a položil ju na zem, vtedy sa mu s tváre jeho očarujúci úsmev vytratil. „Preto by si tu nemala byť. Je to nebezpečné." Alice pokrútila hlavou na protest.

„Zach išiel preč a neukáže sa celú noc." Theo sa zhlboka nadýchol.

„Alice nie musíš ísť domov." Rázne odvetil a išiel do pracovne, ktorú osvetľovali plamene z krbu.

„Nie Theo. Ja ti verím." Odvetila Alice. Theo už stál pre ňou.

„Ja viem." Vtedy sa mu už pozerala priamo do očí. Theo držal v jednej ruku nôž aby si mohol prerezať zápästie. Trochu zastonal od bolesti.

„Nedokázal by som žiť s myšlienkou, že by som ti ublížil." Alice sa vyplašene pozrela na jeho krvavé zápästie a pohľadom prešla na Thea, ktorý len prikývol. Alice si pritiahla jeho ruku k tvári, ktorú mu pobozkala, čím sa jej dostala jeho krv do teľa. Vtedy si Theo otriasol ruku, ktorá už prestala krvácať a nežne pobozkal Alice. S nežných bozkov sa stávali vášnivé bozky dvoch zaľúbencov. Theo sa odtiahol od Alice aby sa jej mohol pozrieť do očí, vtedy mu Alice vyzliekla tričko. Theo nečakal ani sekundu a vyzliekol to jej. Obaja začali dýchať plytkejšie a ich bozkoch sa čoraz viac strácali. Theo rukami prechádzal po Alicinom chrbte a Alice si prelietla prsty v Theových vlasoch. Theo položil Alice na zem, blízko krbu a zasypal ju milióny božtekov po celom tele. Alice trošku hlasnejšie vzdychla čo Thea vzrušilo. Alicene prsty sa mu zaryli do chrbta, Theo si prestal dávať pozor a nechal sa uniesť. Jemne sa jej zahryzol do krku. Alice ucítila bolesť, ktorá jej v tom momente prišla príjemná ...

Alice prechádza prstami po Theovom chrbte, obaja sú prikrytý kožušinou a hreje ich príjemné teplo vychádzajúce s krbu.

„Alice, si poriadku? Ja .." Alice sa usmiala a pobozkala Thea na chrbát.

„Som v poriadku." Theo sa prudko posadil čím sa musela posadiť aj Alice.

„Theo?" pozrela zhrozene na chlapca, ktorého tak veľmi ľúbila. Theo sa zadíval na jej krk, ktorý bol od krvi.

„Prepáč ja ... Naozaj ma to mrzí." Postavil sa, obliekol si boxerky a zo skrinky vybral lekárničku, ktorou ošetril Alice krk.

„Theo, bol nežní, neublížil si mi." Usmiala sa na neho.

„Ja viem princezná." Odvetil a pobozkal ju.

„Theo, viem že sa ti to asi páčiť nebude ale chcela by som ísť von, niekam sa prejsť." Smutne sa pozrela do jeho očí, pretože vedela že s tým nebude súhlasiť.

„Alice to je perfektný nápad." Alice sa potešila a silno objala Thea.

S domu vyšli v ruka v ruke. Alice bola najšťastnejšia v živote. Dúfala že táto chvíľa bude trvať večne.

„Alice, nechcem pokaziť večer ale musíš si dávať na seba pozor ak by sa ti čokoľvek stalo, zmenila by si sa na upíra." Alice sa vyplašene pozrela na Thea.

„Máš v sebe moju krv a ešte som ťa uhryzol, posledný bod k premene je smrť." Nešťastne sa pozrel na Alice.

„Nerozumiem tomu, teba strýko len pohrýzol, nedal ti aj svoju krv." Spýtavo pozrela na Thea.

„Trochu svojej krvi dal do každej fľaše alkoholu, ktorá sa podávala na oslave, čím zaistil že sa mi jeho krv dostane do teľa." Pozrel sa na Alice.

„Neboj dám si pozor, Theo." Theo pritiahol k sebe Alice a pobozkal ju.

„Alice, prestaň, toto musí skončiť, nahlásim ho rade." S tmy sa vynoril nahnevaný Simon. Ráznym, krokom prechádzal cez cestu. Alice veľmi rýchlo odskočila od Thea.

„Simon?" Alice sa pozrela na rýchlo idúce auto, ktoré sa rútilo na Simona.

„Simon poz..." nestihla dopovedať a Simon ležal nehybne na zemi. 

Dar nociWhere stories live. Discover now