„Zach, zistil si niečo viac o Comerovi?" Spýtal sa starosta.
„Comer, ušiel ale nie na dlho má tu určité väzby. Verte mi nie je to jeho dom." Znechutene sa pousmial na Boba Masseya. „Vráti sa sem, a nebude dlho čakať. Mám jeho pach, ucítim ho skôr ako sa stihne nadýchnuť." Všetko to hovoril s odporom.
„Henry, nehnevaj sa ale nemám v ňom dôveru, je to ešte stále dieťa." Oponoval Saylor, člen rady.
„Mám 21, nie som dieťa. Predstavte si to pán Saylor mám aj občiansky a budete sa diviť ale mám väčšie skúsenosti s upírmi ako vy tu všetci dokopy. Som ten najlepší aj s Mikom." Šibalsky sa usmial.
„Zach, nikto o vás nepochybuje, máte našu dôveru. Len musíte zabiť Comera a to čo najskôr." Upokojujúcim tónom povedal Grifin.
„Pán Masey, kde je teraz vaša dcéra?" spýtal sa pohŕdavo Zach.
„Povedala mi že ide, niekam so Simonom, synom Christophera." Bob sa pozrel na Harmona.
„Naozaj jej tak veríte?" opýtal sa Zach.
„Nikdy nám neklamala. Moja dcéra je tvrdohlavá, nie sprostá, vie že teraz jej ide o život, sama je obeťou toho zvieraťa." Povedal Alicin otec.
„Rád vidím, akú lásku prechovávate k svojej dcére. Toľká dôvera sa už nevidí." Odvrkol Zach.
***
Alice ešte stále spracovávala slová Thea, jeho oslava narodenín sa zvrtla nepríjemným spôsobom, bolo jej ho ľúto. Alice ležala na Theovom ramene a vdychovala jeho vôňu, zatiaľ čo sa jej Theo hral s vlasmi. Vtedy sa Alice nadvihla tak aby mu videla do očí.
„Theo ... musíš odtiaľto čo najrýchlejšie odísť." Theo na ňu prekvapene pozrel.
„O čom to vravíš Alice?"
„Je to tu príliš nebezpečné, stále chcú toto sídlo a stále chcú tvoju smrť." Alice sa tlačili do očí slzy.
„Alice, všade kde pôjdem som v nebezpečí."
„Ty to nechápeš, ku mne domov nasťahovali vlkolaka." Theo sa jej pozrel do očí a potom sa nervózne postavil s postele.
„Vlkolak?" Prechádzal po izbe hore dole a spracovával informáciu, ktorú mu práve povedala Alice.
„Theo, ja ... ja viem je to celé moja chyba. Ak by som ti verila, tak by si ..." Alice sa rozvzlykala a nedokázala dopovedať vetu. Theo jej jemne utrel slzy s tváre a pozrel sa jej do smutných očí.
„Princezná, ak je to niekoho chyba tak len moja. Netráp sa. Ak sa mi niečo stane nie je to tvoja chyba, je to chyba tohto mesta, ktoré pre prehnité do kostí. Moju rodinu len využili na to aby sem nalákali ľudí ako som ja a potom ich testovali, nikdy im o nič iné nešlo a teraz je to presne tak isto. Možno ak ma zabijú bude tu konečne mier." Alice stále plakala, no snažila sa sústrediť na Theov hlas, ktorý ju, trochu upokojoval. Theo jej nadvihol tvár a pobozkal ju.
„Alice, mala by si ísť." Oprel si čelo o to jej a chvíľu len na seba pozerali. Potom ho Alice pobozkala, vyšmykla sa s jeho objatia a išla domov.
Alice celou cestou rozmýšľala ako zachrániť Thea. Vedela že tentoraz Theo utekať nebude, chápala ho že už má utekania plné zuby a po 150 rokoch sa chce usadiť na mieste, kde sa narodil ale išlo aj o ňu ona nechcela o neho prísť a teraz ho strácala.
Stále pred domom, zhlboka sa nadýchla a vošla dnu. Jej rodičia doma neboli, mama mala nočnú a otec bol určite u Saylora, hrať poker ako to býva každú stredu večer, no presne vedela, kto doma je. Snažila sa čo najtichšie prejsť do svojej izby. Vtedy sa otvorili dvere na kúpeľni, s ktorých vyšiel Zach, jediný odev, ktorý mal na sebe bola osuška omotaná okolo pása. Alice sťažka prehltla a prešla pohľadom po svalnatom tele, chlapca pred ňou, ktorý sa šibalsky usmial.
„Konečne ju tu máme. Povedz mi akú sú upíry v posteli?" povedal pohŕdavo.
„Do toho ťa nič." Drzo odvetila Alice a išla smerom k svojej izbe, no Zach jej to prekazil. Vlčou rýchlosťou sa postavil pred ňu. Bola pri ňom tak blízko že cítila jeho rozpálené telo na koži. Zdvihla pohľad a pozrela sa priamo do Zachových tmavých očí. Zach jej chytil ruku a priložil si ju k srdcu.
„Cítiš to? Buch buch, buch buch. Cítiš to teplo, to ti on dať nemôže. Môžeš byť moja." Šepkal Alice do ucha.
„Teraz robíš akože čo? Skúšaš tu na mňa scény s hriešneho tanca? Sklamem ťa, nie som fanúšik." Snažila sa vymaniť s jeho zovretia, no on ju nepustil.
„Alice, Alice, Alice viem že ma chceš, rovnako ako chcem ja teba len si to musíš priznať. Ten upír bude o chvíľu mŕtvi." Nadvihol jej bradu a išiel ju bozkať. Alice dlho odolával, mal pravdu Zach ju neskutočne priťahoval ale milovala Thea. Vytrhla sa mu zo zovretia a išla do svojej izby. Zach sa nenechal vyviesť s miery.
„Uži si to sním pokiaľ môžeš, Alice, dlho už žiť nebude." Škodoradostne povedal Zach.
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...