27. Kapitola

118 10 0
                                    

Surovo otvoril dvere na Alicinej izbe. Alice stála uprostred miestnosti a vyplašene pozrela na Zacha, ktorý k nej pristupoval presne tak ako v jej sne. Prišiel k nej, do oboch dlaní jej chytil tvár, pozrel sa jej do očí a ona do tých jeho. Vtisol jej vášnivý bozk, ktorý mu bez odporu opätovala. Zach ju chytil za zadok, nadvihol ju a preniesol ju ku komode, ktorú mala Alice vedľa postele. Jej prsty sa preplietli do Zachových dlhých, hnedých vlasov. Zach ju začal náruživejšie bozkávať. Jedno rukou sa jej snažil vyzliecť tričko. No vtedy sa Alice spamätala a zastavila Zacha.

„Ja nemôžem!“ odvetila nežne Alice, no Zach nereagoval. Alice mu opätovala jeden nesmelí bozk a odvrátila tvár. Zach sa nadýchol vône jej vlasov a do ucha jej zašepkal.

„Ja ťa chcem.“ No vtedy ho Alice odsotila. Zach ostal v šoku a premeral si Alice, ktorá si prechádzala prstami po svojich perách, čo Zacha ešte viac vzrušilo.

„Toto nie je správne Zach.“ Trochu zadýchane odvetila Alice. Zach sa na ňu nenávistne pozrel.

„Prečo by to nebolo správne? Chceme to obaja, viem to, cítim to.“ Odpovedal nervózne Zach.

„Ja ťa nemilujem.“ Nesmelo pozerala na Zacha, ktorý sa nahneval a veľmi rýchlo sa k nej priblížil, tak že stratila rovnováhu a oprela sa o stenu za ňou. Uväznil ju medzi svojimi rukami, na ktorých napínal svaly, jednou päsťou vrazil do steny, na ktorej ostal krvavý odtlačok jeho hánkou na ruke. Alice sa začala báť, no snažila sa svoj strach skrývať.

„Si blázon ak si vyberieš jeho.“ Priblížil sa k nej ešte bližšie. „Teraz možno zažiješ pekné chvíle ale nemá to sním budúcnosť. Ja ti tú budúcnosť viem dať, dobre si rozmysli čo spravíš Alice.“ Ešte raz päsťou udrel do steny a nahnevane odkráčal preč s jej izby.

Zach sa rozbehol do lesíka, ktorý lemoval ulicu, na ktorej sa nachádzal. Mocne zareval a začal sa meniť na vlka. Zach zavyl tak hlasno že to počula Alice, ktorá nehybné stála vo svojej izbe. Celá roztrasená zavolala Theovi.

Alice je všetko v poriadku?” Spýtal sa vyplašený Theo.

„Theo musím ťa vidieť.” Odvetila Alice, roztraseným hlasom.

Buď pri lesíku, hneď som za tebou.” Odpovedal Theo a zložil telefon. Alice skoro bežala k lesíku, chcela všetko povedať Theovi, aj keď mala strach ako zareaguje. Alice za sebou počula vrčanie, srdce jej začalo prudko biť. Pomaly sa otočila, bol tam mocný tmavý vlk, no jeho oči boli ľudské, boli to oči Zacha. Vlk, bol pripravený na útok, ak by neprišiel v tomt momente Theo na aute, Alice by dopadla veľmi zle.

„Alice, rýchlo.” Skríkol Theo s auta, Alice neváhala ani sekundu a nastúpila. Theo prudko stúpol na plný a pomaly sa vzďaľovali od zúrivého vlka, ktorý sa ich snažil dobehnúť. Po chvíli sa Theo opýtala.

„Alice, čo si mu spravila? To bol ten tvoj vlkolak?” Naliehal na Alice.

„Theo, musím ti toho veľa povedať.” smutne odvetila Alice. Theo zobral Alice na miesto, kde jej prezradil svoje tajomstvo. Slnko už skoro zapadalo, čím neohrozovalo Thea. Obaja sa sidla na prednú kapotu auta. Alice si oprela hlavu o Theové rameno, zhlboka sa nadýchla.

„Theo? Kde je Simon?” Spomenula si na kamaráta, ktorý by nemal byť dlho sám. Snažila sa oddialiť tému, pre ktorú zavolala Thea. Celý čas nebola vo svojej koži, mala však strach že si to Theo všimne.

„Je v sídle a pozerá seriál.” Theo pri poslednom slove prevrátil očami a Alice sa zasmiala, to bol jej kamarát Simon, jeho obľúbený seriál nemohol, nikdy zmeškať.

„Čo povieme jeho rodičom?” Nesmelo sa spýtala Alice.

„Nepovieme nič, necháme to náhodu, rada to určite nejako vyrieši.” Odvetil pokojne Theo.

„Theo, ja som rozmýšľala. Všetko čo sa deje okolo nás je kvôli mne. Nemali by sme byť viac spolu, nemá to budúcnosť.” Smutne sa Alice pozrela na Thea, jej srdce však vravelo niečo úplne iné.

„Sú to len drobné prekážky, Alice. My to zvládneme. Nič čo sa stalo nie je tvoja chyba, všetko je to len náhoda.” objal ju silnejšie.

„Smrť Simona je drobná prekážka? Keby nebolo nás, keby som nebola tvrdohlavá a poslúchla by som ho nemuselo sa to stať. Ďalšia vec, ty nestarneš ja áno, nemá to budúcnosť Theo.” Alice sa pozerala celý čas do zeme. Theo chcel niečo povedať no Alice mu to nedovolila.

„Theo, ja …” nevedela nájsť tie správne slová. „Theo mňa Zach priťahuje. Je naozaj ťažké odolať jeho šarmu, ja ťa milujem ale … mám s ním sny, nie sú príjemné ale sú s ním a dnes … “ Alice ostala ticho a hľadala tie správne slová. Theo začal žiarliť a zvýšil hlas.

„Dnes čo?” Nahnevane sa opýtal Theo.

„Som ho pobozkala. Theo, ja som nedokázala odolať, snažila som sa ale … Povedala som mu,  že ho nemilujem a je to pravda, milujem len teba a nikoho iného a práve preto som ti to musela povedať. Takúto vec by som nedokázala utajiť. Prepáč.”Alice začala plakať. Theo bol nahnevaný, napínal svaly a neskrýval nervozitu v jeho vnútri. Potom sa zahnal na …

Dar nociWhere stories live. Discover now