Zach, sa usmial a ráznym krokom sa približoval k Alice, ktorá sa tiež usmievala na neho.
„Konečne si to pochopila." Povedal Zach a chytil ju okolo pása. Alice mu pohladila tvár a vymenili si bozky. Alicine prsty sa zaryli do jeho tmavých vlasov, druhov rukou mu pevne zvierala rameno. Zach jej prešiel pod tričko a snažil sa jej ho zvliecť. Vtedy si Alice spomenula na Thea. Zachovi otiahla ruku, ktorý sa však nedal odradiť a naďalej jej bozkával krk.
„Zach ..." nestihla dopovedať a vtedy ju Zach surovo odhodil na posteľ za ňou. Alice so sebou trepala, no Zach bol silnejší. Znehybnil ju svojím telom a ruky jej silno držal za hlavou aby jej znemožnil aj ten posledný pohyb.
„Zach, prestaň." Snažila sa ho zastaviť ale on sa odradiť nenechal. Zach sa jej pozrel do očí a povedal.
„Dokážem ti že som lepší ako ten upír." Ruky jej stále držal za hlavou a začal ju bozkávať, Alice sa snažila vymaniť z jeho zovretia ale bolo to zbytočné. Vtedy jej pustil jednu ruku aby si mohol rozpnúť nohavice. Zozbierala všetku silu aby mu jednu vrazila ...
Alice sa prudko posadila na posteli. Chvíľu sa spamätávala čo sa okolo nej deje a kde sa nachádza, prudko jej bilo srdce a bola celá zmätená.
„Zlý sen?" Spýtal sa Zach, ktorý stál medzi dverami. Alice sa zhrozene pozrela na Zacha, s ktorým práve mala nočnú moru.
„Vieš, vlkolaci, ktorý majú trochu indiánske korene, veria na lapač snov." Ukázal jej drobný lapač, ktorý držal za chrbtom. „Mne ho dala stará mama, vraj mi odnesie všetky nočné mory. Ja sa už nebojím ničoho ale tvoje výkriky ma donútili ti ho dať. Aby si ma nabudúce nezobudila." Natiahol ruku smerom k Alice aby si zobrala lapač snov a zahryzol si do spodnej pery.
„Nepotrebujem od teba nič." Odvrkla Alice akoby jej boli tri roky.
„Mne sa zdalo že ma voláš. Zach, Zach prestaň." Povedal akoby sa chcel hádať ako malé deťa v škôlke. Alice ostala ticho a nemo pozerala na Zacha.
„Rozprávaš zo sna, slečinka. Nabudúce mi povedz rovno, nemusíš o tom len snívať." Mrkol na ňu a išiel dolu schodmi. Alice bola ešte stále otrasená, srdce jej divo bilo. Priala si len jedno aby pri nej bol Theo a mohol ju utíšiť.
Alice si spravila rannú hygienu a išla sa dole naraňajkovať. Zach mal na sebe zásteru a robil omeletu, ktorá nádherne voňala. Jej mama sedela za kuchynským pultom a sledovala mladého muža ako pripravuje chutné raňajky.
„Dobré ráno, mami." Marry natiahla ruku aby mohla objať svoju dcéru. Zach sa ani neobzrel.
„Pozri zlatíčko, akého šikovného mladíka tu máme, mala by si byť na neho milá." Ako to dopovedala, pobozkala jemne Alicine čelo. Alice len prevrátila očami a jediné čo jej prebehlo hlavou bolo že Theo je výborný kuchár tiež. Túžila mame povedať o človeku, ktorého miluje ale ak by čokoľvek povedala, pre Thea by to bola smrť.
„Dobré ráno všetkým, tu to ale krásne vonia" Povedal Bob, ktorý objal svoje milované.
„Dobré ráno Bob, ako ste sa bavili včera?" spýtal sa Zach.
„Zach, máš chvíľu chcem sa s tebou porozprávať." Zach prikývol a ukázal na hrnce. Marry jeho gesto pochopila a išla dorobiť omeletu za neho. Zach a Bob išli do pracovne.
„Áno pán Massey je nejaký problém?" spýtal sa zdvorilo Zach.
„Nie, len ťa chcem poprosiť. Dávaj na Alice väčší pozor. Ja a moja žena ju nechceme obmedzovať a snažíme sa jej veriť ale po posledných udalostiach je to náročné." Zach sa šibalsky usmial.
„Takže som vám dal chrobáka do hlavy hmm?" ironicky zhodnotil Zach.
„Možno." Odvetil Bob.
„Ako keby sa stalo pán Massey ale upozorňujem vás aj ja chcem voľno a večer sa chystám niekam s Mikom, tak nebudem ju chrániť 100% len toľko čo je v mojich silách." Odvetil Zach.
„Pravdaže, rešpektujem tvoje súkromie ale aspoň trochu daj na ňu pozor." Zach prikývol a Bob išiel ku svojej rodine.
Alice sa po raňajkách zavrela v izbe a snažila sa zvečniť na svoje plátno Thea. Nevedela prestať na neho myslieť. Chcela sním byť každú sekundu života, no vedela že to nie je možné. Po večeri sa rozhodla ísť za ním. Počula Zacha ako sa cez telefón dohoduje stretnutie s Mikom, pochopila že pôjdu mimo mesto. Čo znamená že môže s Theom stráviť celú noc.
Zach odišiel. Alice si obliekla čierne čipkové spodné prádlo, nezabudla na svoje obľúbené rifle a celý outfit doladila čiernim croptopom, na ramienka. Vlasy si rozpustila a trochu natočila. Doma sa jej nikto nepýtal kam ide. No uvedomovala si že toto bolo až príliš jednoduché, vtedy sa dozvedela prečo. Na ceste stál Simon.
„Alice, dúfam že nejdeš za ním?" privítal ju kamarát.
„Simon, nechaj ma." Išla si ďalej svojím smerom.
„Alice, jednoducho sa mi to nepáči. Čo ak dostane chuť a ..." Simon nedopovedal a pozrel sa na Alice.
„Tak čo? Ublíži mi? Vie sa ovládať. A ak si kamarát nebudeš mi v tom brániť Simon, ak by to bolo opačne priala by som ti že si, si našiel niekoho kto ťa miluje." Odvrkla Alice a stratila sa v tme.
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...