Vo dverách sa zjavili dvaja chlapci, v kožených bundách. Jeden mal čierne dlhšie vlasy a druhý bol o niečo nižší a ryšavý. Alice na nich so strachom hľadela.
„Alice ty ich poznáš?" Spýtal sa Simon, no kamarátka na jeho slová nereagovala. Smerovali k ich stolu, tmavší chlapec si sadol na voľnú taburetku, ktorá bola pri ich stolom.
„Jasné že ma pozná." chvíľu si premeriaval Simona a potom pozrel na Alice, ktorá sa robila že tam nie je. „Ani má nepredstavíš, Alice?" Spýtal sa ironicky Zach.
„To by boli zbytočné slová." Odvrkla nahnevane Alice.
„Som Zach a toto je Mike, snažíme sa dať toto mesto do poriadku." podal Simonovi ruku.
„Simon, teší ma." Odvetil Simon a pevné stisol jeho ruku. Nastalo trápne ticho, Alice sa snažila nepozrieť na chlapca, ktorý na ňu hladí. Simon sa cítil trápne, nakoniec situáciu zachránil Mike.
„Zach, poď ideme si objednať pivo." Povedal a rozhliadal sa po bare, kde by si mohli sadnúť.
„Dám si whisky, Mike, a slečne objednaj pohár červeného vína, na krvinky." Žmurkol na Alice, ktorá prevrátila očami.
„Týmto prístupom moc mesto neochrániš." Ironicky ho napomenula Alice.
„Teraz ho chrániť neplánujem." Žmurkol na Alice.
„Simon ideme! Už sme aj tak dopili." Alice nečakala a postavila sa.
„Alice ale veď nič zle nespravil." snažil sa ho Simon zastať.
„Zatiaľ nie ale pri smradľavý psoch sedieť nebudeme." Simon pochopil jej narážku a išli preč. Prvé ako nasadli do auta, začal Simon vyzvedať.
„Alice, to boli vlkolaci? Ešte o niečom by som mal vedieť? Odkiaľ ich poznáš?"
„Zach býva u mňa od ... no veď vieš. Mal by chrániť mesto a ten druhý je ešte aj osobný strážca Ariany. Sú to vlkolaci a idú po Theovi ... Simon?" Pozrela sa smutne na kamaráta.
„Alice, s tým upírom nechcem mať nič spoločné a ani ty nebudeš mať." Zvýšil hlas Simon.
„Nekontaktovala som ho od vtedy čo si mu zachránil život." Chytila ho za ruky a prosebne pozrela na Simona. „Chcem sa snímky len rozlúčiť a povedať mu o Zachovi. Prosím ťa, už ťa o to nikdy nebudem žiadať." Simon sa jej pozrel do smutných očí, ktorým nikdy nevedel odolať.
„Dobre Al, večer prídem po teba. Ale musíš mi sľúbiť že ho už viac krát neuvidíš." Alice sa usmiala a objala Simona.
„Ďakujem, si skvelý Simon." Alice vedela že mu teraz klame ale potrebovala niekoho aby mala výhovorku pred rodičmi a Zachom.
***
„Theo, ja som ťa varovala. Teraz si to prežil ale nabudúce už také šťastie mať nebudeš." povedala starenka, ktorá sedela v kuchyni za stolom a čakala, kým jej starý priateľ navarí večeru.
„Evelyn, žijem už 169 rokov, som zmierený zo smrťou." Smutne sa pozrel na Evelyn.
„Theo, dobre si to premysli. Áno si už starí ale chceš svoj život ukončiť takto? Ona je človek a ty si nesmrteľný váš vzťah nemá budúcnosť. Nemôžeš v tomto pokračovať. Ona si to už uvedomila. Koľko ťa už nekontaktovala?" Spýtala sa starenka.
„Evelyn, máme to zložite, jej rodičia sú členovia rady idú po mne a ona ma nechce ohroziť." Nahnevane povedal Theo.
„Ja tiež nie som najmladšia a cítim, že tento rok budem plakať nad tvojim hrobom." napomenula ho Evelyn. Theo len pokrútil hlavou a venoval sa ďalej vareniu.
***
Alice, vystúpila s auta, ešte sa pozrela na Simona a naznačila mu že sa nemá čoho báť. Išla priamo k dverám, ktoré boli ešte stále vykopnuté. Nevedela či tam bude Theo ale rozhodla sa ísť do je izby. Vošla do dverí Theo tam stál len v trenkách, Alice ťažko preglgla. Theo zacítil jej vôňu a v momente sa otočil. Bol trochu iný ako si ho Alice pamätala, prišiel ešte viac príťažlivejší.
„Theo?" Pozrela sa na neho, usmiala sa pomaly sa k nemu približovala.
„Alice čo ..." Alice už narušila jeho osobný priestor. Ruky si omotala okolo jeho krku a pobozkala ho, Theo jej bozk opätoval. Chvíľu sa jej pozeral do očí, potom si zahryzol do spodnej pery a šibalsky sa usmial. Zobral ju na ruky, tak akoby nevážila ani gram. Alice sa zachichotala. V momente sedela na písacom stole oproti Theovej posteli. Theo ju zasypal miliónmi bozkov, všade na tele, jej tričko mu v tom však bránilo, ktoré po chvíle s nej strhol. Alice nestihla ani mrknúť a ocitli na posteli. Chvíľu sa zahľadela do jeho očí, potom pokračovali v náruživom bozkávaní. Vtedy sa jej Theo pozrel do očí a ...
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...