Pozerala sa priamo do hnedých očí, v ktorý sa vždy strácala. Alice ostala prekvapená že pred ňou stojí práve Theo, po Simonových slovách sa rozlúčila s tým že ho ešte raz uvidí.
„Theo čo tu robíš?“ prekvapene a zároveň nesmelo sa spýtala Alice. Theo ju jemne pohladil po tvári a usmial sa na ňu.„Prepáč mi všetko.“ Smutne sa pozrel do zeme.
„Theo, čo to vravíš? Prečo sa mi ospravedlňuješ?“ Naliehala Alice.
„Alice, rozčúlilo ma to čo si mi povedala. Nedokážem prekonať, to že v myšlienkach máš iného muža ako mňa. Nechcem sa o teba deliť, viem že ma miluješ ale nedokážem pomyslieť na to že celé dni tráviš s tým vlkolakom. Prepáč.“ Theo sa jej pozeral priamo do očí.
„Theo, nemáš sa mi za čo ospravedlňovať, je to moja chyba že som si ho k sebe pustila. Ty mne prepáč.“ Alice pohladila Thea po tvári a nesmelo ho pobozkala. Theo sa chvíľu bránil no nakoniec podľahol kúzlu Aliciných bozkov. Po chvíli sa Alice odtiahla a pozrela sa mu priamo do očí.
„Theo, neodchádzaj.“ Oprela sa o jeho rameno a vdychovala jeho vôňu.
„Musím odísť princezná.“ Objal ju ešte silnejšie.„Ja ťa milujem Theo, pôjdem tam s tebou.“ Smutne odvetila Alice.
„To nemôžeš Alice, New Oreleans, nie je pre teba. To mesto ma vždy vedelo zmeniť a teraz ...“ Theo sa odmlčal a pobozkal Alice na čelo. „Milujem ťa Alice.“ Nakoniec povedal.„Ako ťa to mesto mení? Ak tam budem s tebou ...“ Theo ju prerušil. „ Ak tam budeš so mnou, spoznáš moju skutočnú tvár a potom by so mnou už neprehovorila. ... A určite by som ťa tam premenil.“ Smutne sa pozrel svojej láske do očí.
„Tak by sme boli spolu celý život. Theo, chcem byť s tebou nech to stojí čo to stojí.“ Theo sa pozrel na Alice, zobral ju na ruky, za pár sekúnd sedeli v aute a ani sa nestihla poriadne nadýchnuť a auto parkovalo pri sídle Comerových. Theo otvoril dvere, Alice vystúpila, Theo zobral ju na ruky a v tom momente sa ocitli v Theovej upratanej izbe. Theo sa pozrel na Alice.
„Milujem ťa Alice Masseyová!“ povedal a vtisol jej ten najvášnivejší bozk aký kedy Alice zažila ...
***
Všetci zakladatelia, spolu zo Zachom a Mikom sa stretli v starostovej pracovni, v jeho dome. Bola celá biela a mramorová, knihy boli všade po stenách umiestnených v bielych presklených skriniach.
„Našli ste už telo Simona Harmona?“ spýtal sa starosta. Otázku smeroval na Zacha a Mika.
„Nie, pán starosta. Máme podozrenie, že ho premenil. Rozprávali sme sa s mestskou políciou. Pri Comerovom sídle sa stala nehoda, zrazili tam divé zviera, nie sú svedkovia a zviera sa tiež nenašlo. Jedna s možností, je že Simon skočil pod auta a Comer ho premenil na upíra.“ Starosta počúval zo zatajeným dychom, slová Mika. Simonový rodičia to nemohli počúvať.
„Jedna s možností by mohla byť aj taká, že ho Comer zabil. Je to starý upír, vie sa postarať o telo, tak aby sme ho nenašli.“ Hrdo odvetil starosta.
„Pán a pani Harmonový, naozaj nás to mrzí.“ Povedal úctivo Mike, nikto na jeho slová nereagoval, chvíľu bolo ticho a potom sa ozval starosta.
„Bob, tvoja dcéra sa ešte stále stretáva s Comerom?“ spýtal sa starosta. Zach trochu spozornel.„Myslíme si že už nie, od toho incidentu nikam nechodila, bola len doma ale bol by som rád, a by ste čo najskôr zneškodnili.“ poznamenal Bob, hladiac na Zacha, ktorý prikývol.
„Dobre na mestskom zastupiteľstve opäť podám návrh na odkúpenie toho sídla, ak bude v našich rukách, Comera sa zabavíme navždy, nebude mať dôvod sa vrátiť ak sa vráti vy sa o to postaráte.“ Starosta ukázal na Zacha, ktorý opäť prikývol.„Moja dcére je tvrdohlavá, bude znova proti tomu.“ Odvetil Bob.
„Viem čo na ňu zaberie, postarám sa o to.“ Bez emócií povedal Zach.***
Alice sa ráno zobudila, vedľa Thea, ktorý ešte spokojne spal. Alice ho s láskou sledovala, po chvíli sa rozhodla ísť do kúpeľne, to však Thea zobudilo.
„Alice? Je všetko v poriadku?“ spýtal sa, ešte zachrípnutým hlasom po ránu.
„Nie len ...“ Alice sa pozrela do zeme.
„Rozumiem mala si ísť domov aby ťa nehľadali.“ Odvetil pokojne Theo.
„Theo doma o nás už vedia.“ Alice sa pozrela opatrne na Thea.„Čože? Ty si im to povedala?“ Theo sa prudko posadil.
„Theo, môžeš byť pokojný, myslia si že si preč ale Theo, neodchádzaj, ja tu nechcem ostať bez teba.“ Smutne sa pozrela na Thea. Theo sa k nej priblížil chytil je bradu a pozrel sa jej priamo do očí.
„Ja ťa samú nikdy nenechám.“ Usmial sa a pobozkal ju.
***
Alice, prišla domov. Všetko nasvedčovalo tomu že rodičov doma nemá, no bolo odomknuté, čo znamenala že Zach je doma. Nestihla otvoriť dvere a Zach ju stiahol dnu, boli tesne pri sebe a pozerali sa do očí navzájom.
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...