28. Kapitola

137 9 0
                                    

Potom sa zahnal s päsťou na auto, na ktorom ostala preliačená jama. Alice sa uplakane pozrela na zúrivého Thea.

„Sadni do auta, ideme preč!“ zahlásil Theo zúrivým hlasom. Alice sa zľakla a bez slova nasadla do auta. Nestihla sa ani zapásať a Theo dupol na plyn. Ani sa nenazdala a už bola pred domom, Theo nič nepovedal len prudko postál a čakal kým vystúpi. Alice zabuchla dvere a smutne pozerala na auto, ktoré veľmi rýchlo odfrčalo preč.

Mala strach čo jej povedia doma, keď ju zbadajú takú roztrasenú. Pomaly sa približovala k domu, vtedy sa otvorili dvere vyšli s nich dvaja muži, za nimi nasledoval Zach, ktorý mal spútané ruky za chrbtom a hľadel do zeme, tretí muž držal Zacha za rameno a viedol ho k čiernej dodávke, ktorá parkovala na ich dvore. Ako posledný vyšli jej rodičia, ktorý smutne sledovali utrápeného Zacha. Keď prechádzali okolo zaskočenej Alice, Zach sa na ňu smutne pozrel ale nič nepovedal. Alice pribehla k rodičom.

„Mami, oci čo sa mu stalo? Kam ho vedú?“ naliehala Alice.

„Všetko ti to vysvetlíme Alice a musíme ti niečo povedať.“ Smutne sa pozrel na svoju dcéru Bob. Vošli do obývačky Alice si sadla na gauč a rodičia si sadli oproti nej.

„Alice, Zach porušil pár pravidiel. Premenil sa počas normálneho dňa, majú to dovolené len počas splnu a skoro ti ublížil. Však zatajil dôvod prečo tak spravil. Tak sa pýtam teba čo ti spravil? Ublížil ti?“ Alice vystrašene pozrela na otca, no nevedela čo povedať.

„Neublížil mi. Kam ho odviedli? Vráti sa sem ešte?“ Smutne sa spýtala Alice.

„Alice ak sa sem nevráti on, pošlú niekoho iného ale nemyslím si že by sa nevrátil, len ho musia potrestať. Bol veľmi zúrivý, nedokázal sa sám vrátiť do ľudskej podoby. Alice, čo sa medzi vami stalo? Čo ho tak rozzúrilo?“ pokojne sa spýtal jej otec. Alice ostala chvíľu ticho a rozmýšľala čo povie rodičom, potom sa rozhodla povie pravdu.

„Povedala som mu že ľúbim niekoho iného, nie jeho. Zacha to veľmi nahnevalo ale nič mi nespravil. Otec prosím pomôž mu, on za nič nemôže.“ Bob sa na ňu pozrel prísnejšie.

„Kto je ten koho ľúbiš?“ povedal prísnym tónom. Alice sa smutne pozrela do zeme, po chvíli nazbierala odvahu pozrela sa na otca a povedala.
„Ľúbim Thea Comera.“ Pozerala sa priamo do očí otca, ktorý ostal zaskočený odpoveďou svojej dcéry. Mary ostala rovnako zaskočená a prechádzala pohľadom po svojej dcére akoby hľadala na nej niečo nezvyčajné.

„Alice. Vieš čo si práve povedala?“ spýtal sa nahnevane Bob.

„Áno a je to pravda, stretávam sa sním už niekoľko mesiacov, ľúbim ho. Nemusíte mať strach, Theo je už minulosť.“ Smutne pozrela do zeme.

„Alice, zlatko čo sa medzi vami stalo?“ spýtala sa milo Marry. Alice sa začali tlačiť slzy do očí.

„Kedy si sním bola naposledy? Kde sa zdržiava? Alice odpovedz mi!“ prísne zvyšoval hlas Bob.

„Neviem, kde je, neviem čo sa sním deje a práve som bola sním.“ Alice vzlykala stále viac a viac. Marry si to všimla, objala svoju dcéru, pozrela na Boba a nežne riekla.

„Bob nechaj nás tu osamote.“ Bob sa na ne hrozene pozrel.

„Toto nemyslíš vážne, práve ti dcéra povie že sa stretáva s upírom a ty jej na to nechceš nič povedať? Alice, kde je ten upír?“ nahnevane sa pozrel na dcéru.

„Bob, nechaj ju. Nevidíš že sa medzi nimi niečo stalo? Nechaj nás samé.“ Marry trochu zvýšila hlas a nežne pohladila dcéru. Bob nahnevane odišiel do svojej izby.

„Alice, čo sa stalo?“ milo sa spýtala Marry.

„Mami, ja ... ja som to všetko pokazila. Za všetko čo sa tu deje môžem ja. Čo spravia Zachovi?“ Marry sa smutne pozrela na uplakanú dcéru, odhrnula jej vlasy s tváre.

„Alice, zlatko. Ty nemôžeš za nič, proste tak je to napísané v našom osude a ten nezmeníme.“ Upokojovala ju Marry.

„Ty to nechápeš, ja ...“ Alice nedokázala dopovedať vetu.

„Alice, ty ľúbiš aj jedného aj druhého, je to tak?“ spýtala sa Marry. Alice len hľadela do zeme a po chvíli, prikývla. Marry pokračovala ďalej. „Niečo sa stalo medzi tebou a Zachom, a s tým ...“ Marry sa radšej odmlčala. „ ... ste sa rozišli?“ stále upokojujúco hovorila na svoju dcéru. Alice znova prikývla.

„Zlatko to ma mrzí ale musíš si uvedomiť, že on nie je človek.“

„To nie je ani Zach, obaja sú nebezpeční, mami. Videla som Zacha, keď ... keď ... mami, mala som strach že mi ublíži. Theo, Theo sa vždy vedel ubrániť. To čo ma uhryzol bola moja vina, všetko je moja chyba.“ Alice začala ešte viac vzlykať. Marry ju objala a nežne ju hladila po vlasoch.

„Nechcem to riešiť.“ Nakoniec riekla Alice.

„Ako si praješ Alice. Viem že na to teraz nie je vhodná doba ale musím sa ťa to spýtať. Alice čo sa deje zo Simonom? Zabil ho?.“ Spýtala sa pomaly Marry. Alice túto otázku čakala už dávno tak neváhala ani sekundu s odpoveďou.

„Simon sa mi neozval niekoľko dní. Využívala som ho len aby ste nezistili za kým som šla.“ Odpovedala Alice. Marry si svoju dcéru privinula ešte viac, jemne ju pohladila snažila sa ju upokojiť.

***

Theo, zaparkoval pred domom, zúrivo vošiel dnu a zavolal Simona, ktorý veľmi rýchlo pribehol do haly a sledoval rozzúreného Thea.
„Simon, dnes ti ukážem ako žijú skutočný upíri!“

Dar nociWhere stories live. Discover now