30. Kapitola

119 8 0
                                    

Alice, sa pomaly zmierila s tým, že prišla o všetko. Theo a Simon sa jej niekoľko dní neozvali, snažila sa s nimi spojiť ale bolo to zbytočné, v kaštieli nikto nenašla a Theové auto taktiež nikde nebolo. Mala veľký strach o Zacha, o ktorom nič nevedela. Bála sa čo bude ďalej no jedno jej bolo jasné, nikoho nemá.

Cele mesto sa chystá na grilovanie zakladateľov, ktoré sa uskutoční na starostovom dvore.

„Alice zlatko, čakáme ťa v aute.“ Marry, zakričala na dcéru, ktorá sa už veľmi dlho pripravovala. Alice bola pripravená na odchod už veľmi dávno, sedela na posteli a rozmýšľala nad svojím životom, ktorý jej nedával zmysel. Zotrela si slzy s tváre a pomaly prešla k rodičom.

Celý čas neprehovoria ani slovo, bez slova vystúpila z auta a rozhliadla sa po dave ľudí, hľadala známu tvár s ktorou by trávila čas. Zovrelo jej srdce pri pomyslení že dnes tu Simona nenájde. Vtedy si ho všimla. Pri bazéne sedel Zach a Mike, ktorý držal na kolenách nadšenú Arianu. Alice sa rozbehla za Zachom.

„Zach? Si v poriadku?“ nešťastne sa pozrela do jeho očí. On sa na ňu pozrel prekvapene, odpil si piva a trochu podgurážene zamrmlal.

„Vyzerám že nie som?“ hneď ako to dopovedal si znovu odpil s piva.

„Zach, naozaj ma to mrzí, prepáč.“ znova si odpil s piva a nehnevane sa na ňu pozrel.

„Môj otec ma mlátil, celé dni. Nevieš si predstaviť, čo to je, keď ťa mláti alfa a k tomu všetkému je ešte aj tvoj otec. To tvoje prepáč si môžeš strčiť, vieš kam ...“ odpovedal Zach, a chytil si rebrá, ktoré ho ešte stále neuveriteľne boleli. Alice, bola smutná no zároveň nahnevaná. Ariana túto chvíľu prerušila zachichotaním sa. Alice sa zúrivo pozrela na zaľúbencov, ktorý si vymienila bozky, čo ju ešte viac naštartovalo.

„Vieš že ma to nemrzí, zaslúžil si si to. Musela som všetko povedať rodičom, Theo a ...“ vtedy sa odmlčala nemohla povedať že je Simon tiež upír. „ ... a teraz je nebezpečenstve. Využil si moju slabú chvíľu a pokazil si mi život.“ Nahnevane dokončila Alice. Zach na ňu prekvapene pozeral.

„Ty si si ho pokazila sama slečinka!“ nahnevane sa pozrel na Alice, ktorá trochu tú zlobu skrývala, pretože bola veľmi rada ho vidí zdravého.

„Ja som mohla byť šťastná ...“ Zach jej skočil do reči „ ... S kým? S Comerom? Tým upírom? Kedy si to uvedomíš, vždy pri jeho slabej chvíle ťa bude chcieť zabiť a nemáš sním žiadnu budúcnosť. Nemôžeš sa za neho vydať, pretože nemá žiadne doklady, nemôžeš sním mať deti, nemôžeš sním nič. Ja som bol niekto, kto ti to všetko môhol dať ale už je neskoro, Alice.“ Pozrel sa na Alice, ktorá stratila reč.

„Mala by som viac ako s tebou.“ Nakoniec zo seba dostala, vtedy sa znovu ozvala Ariana s Mikom.
„Ariana, ani nevieš akú chybu robíš. Nevieš čo sú zač, a ver mi, že dobrý nie sú.“ Nahnevane hľadela na  vysmiatu Arianu.

„Alice, ty si myslíš, že neviem čo je zač? Ty si ale naivná. Viem že sú vlkolaci a príde mi to neuveriteľne sexi. A vieš čo ešte, stanem sa jednou s nich.“ Ariana odvrátila pohľad od nahnevanej Alice a pobozkala Mika, ktorý sa šibalky pousmial. Alice nahnevane odkráčala, čo najďalej od tejto skupiny. Prichádzala k lesíku, ktorý lemoval starostov dom. Srdce jej poskočilo, keď pri strome zazrela známu tvár, nečakala ani sekundu a rozbehla sa do náručia, známej osoby.

„Simon, tak si mi chýbal.“ Neubránila sa slzám šťastia. Simon ju zatočil vo vzduchu, položil ju na zem, pozrel sa jej do očí.

„Aj mne si chýbala Alice.“ Povedal a znova ju objal.

„A Theo?“ odtiahla sa od Simona, ktorý ostal chvíľu ticho.

„Mám odkaz od neho. Mám ti povedať, že sa sťahujeme do New Oreleans, je tam väčšie bezpečie a hlavne .... to je jedno. Odchádzame a ja musím ísť s ním.“ Alice zaskočene pozrela na kamaráta.

„Simona, ja nemám nikoho, ak odídeš ostanem sama.“ Smutne sa pozrela na kamaráta.

„Ja nemám na výber. Musím ísť s ním Alice, som upír a toto mesto nie je pre mňa bezpečné.“ Smutne povedal Simon.

„Tak pôjdem s vami.“ Povedala s nádejou v očiach.

„Alice, toto ťa zabolí ale musím ti to povedať. Theo ... Theo ťa už nechce vidieť, zmenil sa. Boli sme tých pár dní v New Oreleans a všetko sa zmenilo. Ten Theo, ktorého si poznala tam už nie je.“ Objal kamarátku a jemne ju pobozkal na čelo.

„Budeš mi chýbať Alice.“ Alice osamela. Chvíľu len hľadela do zeme. Bolo jej chladno, tak sa rozhodla ísť späť za rodičmi. Potkla sa o konár pod listami, no nespadla niekto ju zachytil. Zdvihla pohľad a pozerala sa mu priamo do očí...

Dar nociWhere stories live. Discover now