„Alice ? Kde si ...“ Nedopovedal Zach, keď sa pozrel na uplakanú Alice, ktorá bez slova okolo neho prešla.
„Čo sa ti stalo, Alice?“ spýtal sa milo Zach. Alice si utrela slzy a pozrela sa Zachovi do očí.
„Nechaj ma!“ odvetila uplakaným hlasom a pomaly prešla do svojej izby. Zach ju chytil za ruku a pritiahol si ju k sebe.
„Alice, viem že sme nevykročili tou správnou nohou ale ak ti ublížil, povedz mi to.“ Starostlivým tónom povedal Zach. Alice sa pozrela na ruku, ktorú jej nežne držal a potom prešla pohľadom na jeho tvár. Začala vzlykať, nakoniec zo seba dostala.
„Prečo mu chceš ublížiť?“ Zach prevrátil očami a pozrel sa šibalky na Alice, ktorá si sadla na svoju posteľ. Zach k nej prišiel a sadol si vedľa nej.
„Ide ti len o toto? Alice pochop že on je predátor, je to vraždiaca zbraň, ktorá prahne po tvojej krvi. Raz ti ublíži a to už možno bude neskoro.“ Povedal Zach, tým svojím znechuteným tónom.
„Ja bez neho nedokážem žiť Zach.“ Pozrela sa mu znova do očí, no s tých jej sa už liali vodopády sĺz, pretože teraz myslela na Simona, ktorý už nikdy nebude taký ako doteraz.
„Alice, čo sa tam dnes v noci stalo? Toto nie je len o láske, ktorú si myslíš že k nemu cítiš.“ Spýtal a opäť jemnejšie.
„Nemôžeš ho zabiť!“ Alice, mu veľmi chcela povedať čo sa všetko udialo ale ak by tak spravila bola by to smrť pre oboch a to by nezvládla. Alice začala vzlykať a nedokázala sa ubrániť slzám.
„Som tu preto.“ Povedal Zach a pozeral sa na uplakané dievča vedľa neho.
„Nemusíš to spraviť, nechaj nás ujsť.“ Dostala zo seba Alice, ktorá plakala stále viac a viac. Zachovi jej prišlo ľúto.
„Ja ho nezbijem Alice.“ Veľmi rýchlo odvetil Zach. Alice sa na neho prekvapene pozerala, prestala vzlykať ale nič nepovedala.
„Eve ...“ Zach sa zasekol pozrel sa na zaskočenú Alice a dokončil. „ ... Eva, by to ani nedovolila.“
„Kto je Eva?“ spýtala sa smutne.
„Je to majiteľka VCN, tam vlkolaci robia rôzne pokusy, snažíme sa nájsť liek na všetko čo sa týka nadprirodzeného sveta.“ Alice stále prekvapene pozerala na Zacha.„Nebude to pre neho horšie ako smrť?“ Alice znova začala vzlykať.
„To ti už sľúbiť nemôžem ale nezomrie Alice.“ Po jeho slovách sa snažila upokojiť ale moc jej to nešlo.Zach sa na ňu pozrel, dlaňou jej utrel slzy, ktoré sa jej kotúľali po tvári, potom jej jemne nadvihol tvár aby sa mu musela pozrieť do očí a veľmi pomaly a nežne povedal.
„Nezomrie.“ Potom sa začal približovať k Alice aby ju mohol pobozkať. Alice veľmi ťažko odolávala jeho šarmu. Túžila ho pobozkať ale ubránila sa. Odvrátila tvár, čím znemožnila Zachovi dokončiť bozk.
„Ja nemôžem, milujem Thea.“ Veľmi ticho odvetila. Čakala že Zach znervóznie a niečo nepekné jej povie ale zachoval úplne inak ako čakala.
„Ja ho nezabijem Alice, nie ak to nebudeš chcieť sama.“ Pozrel sa do uplakaných očí a očarujúco sa usmial a objal Alice, ktorá sa nebránila takéto objatie práve teraz potrebovala.
***
Prešlo pár dní a Theo sa neozval. Alice nevedela nič, netušila ako je na tom Simon a či vlastne ešte žije. Snažila sa Zachovi vyhýbať ale nedarilo sa jej to. Zach bol od ich rozhovoru úplne iný, vždy sa jej spýtal ako na tom je a či jej už lepšie. Cítila v Zachovi oporu a čím ďalej tým viac mu začínala dôverovať ale stále mu nemohla povedať o Simonovi, netušila čo by to spôsobilo.
Sedela pred zrkadlom a žehlila si dlhé vlasy, vtedy jej zazvonil telefón. Volal jej Simon, v momente zdvihla.„Simon? Simon si v poriadku?“ naliehala do telefónu, pri telefóne bol však niekto úplne iný ako Simon.
„Alice, potrebujem ťa tu, dokážeš sa sem dostať bez toho aby ťa videli?“ ozval sa Theov hlas.
„Theo, je v poriadku?“ spýtala sa po chvíli Alice.
„Mrzí ma to Alice. Prosím príde, všetko ti vysvetlím.“ Alice zložila telefón a presne vedela čo poviem Zachovi a rodičom a vlastne ani nebude klamať. Zišla po schodoch mama a otec sedeli pred televízorom a pozerali film, Zach práve vyšiel s kuchyne. Otec sa jej opýtal.
„Alice, kam ideš?“ Dal si dole okuliare a pozrel sa na dcéru.
„Idem za Simonom.“ Bob ostal trochu zaskočený spolu s Marry. Prekvapene na seba pozreli. Dlhšie nič nepovedali tak sa Alice rozbehla k dverám. Zach utekal za ňou, keď sa zavreli dvere, povedal jej.
„Dúfam že neklameš a nejdeš za tým upírom.“ Povedal Zach, prísnym tónom.
„Môžeš byť pokojný Zach, idem za Simonom, len a len za ním. Nemaj obavy.“ Odvetila Alice a išla preč. Zach sa vrátil do domu, pozrel sa na Masseyových.
„Zach musíme sa porozprávať ale okamžite choď za Alice.“ Povedal vyplašene Bob. Zach na neho prekvapene pozrel.
„Najskôr mi to vysvetlite ...“ povedal Zach, nechcel sklamať Alice, ktorá mu pomaly začala veriť.
Alice vošla do kaštieľa dvere, ktoré vyrazil Zach zo skupinou vlkolakov boli už opravené. Theo ju čakal v hale, bol celý od krvi a mal strhanú tvár.
„Alice, mrzí ma to, ja to nezvládam.“ Alice vyplašene pozrela na Thea, ktorý vyzeral hrozne.
YOU ARE READING
Dar noci
VampireJej milované miesto, chcú zrovnať zo zemou. Snaží sa ho zachrániť, to však ešte netuší čo tam nájde. To miesto ju pripraví o všetko alebo to bude nový začiatok? „Milujem to miesto. Je to jediné miesto, kde sa cítim naozaj bezpečne. Je to moje kráľo...