10. Kapitola

198 13 0
                                    

„Mami Thea poznám len pár dní. Stretla som ho u Comerových, vlastne som ho nestretla on ma vystrašil. Bolo to v deň zastupiteľstva, prišiel sem len nedávno a chce sa tu usadiť." Nemohla povedať viac ale bola to pravda, Alice tajne dúfala že to na mamu zaberie a nebude sa ďalej pýtať.

„Dobre mladá slečna a čo tá noc?" Alice ostala chvíľu zaskočená no tiež sa rozhodla pre pravdu.

„Theo ma poprosil aby som šla sním, že sa chce o niečom porozprávať, vtedy som išla od Simona a on ... jeho auta ma vystrašilo a potom sme šli za mesto, neviem kde to bolo, ešte som tam nikdy nebola ale s toho miesta bolo vidno celé naše mesto. No a bola tma, zakopla som a dopadla som na niečo ostré. Všetko ostatné mám v zahmlené." Alice sa práve prehrával v hlave celý večer všetko čo sa udialo. Pamätala si všetko ako by tam práve stála. Až teraz začala mať strach, uvedomila si čo je Theo Comer zač.

„Alice toto už nikdy nerob, rozumieš. Vieš aký sme mali o teba strach. S domu sa týždeň ani nepohneš." Povedala jej mama, veľmi prisním tónom. Alice len prikývla a sledovala cestu.

***

„Theo, naozaj si sa musel zaľúbiť práve do Masseyovej ?" krútila hlavou Evelyn.

„Eve, dobre vieš že som tvrdohlavý a milujem výzvy." Theo sa šibalsky usmial.

„Dopadneš zle, vieš že toto mesto neznáša upírov, neprežiješ to Theodor. Neuveria ti to že si môj vnuk, každý vie že okrem Charlesa som nemala nikoho, všetci vie že sme nemali deti." Theo prevrátil očami.

„Eve prestaň, ak si to domyslia ja zmiznem a prídem o ďalších päťdesiat rokov a možno potom tu nájdem pokoj." Starenka prišla k Theovi, pohladila ho po tvári.

„Tu nejde o teba Theo, tu ide o to dievča. Priznaj sa si do nej zaľúbení." Theo ostal chvíľu prekvapený pozrel sa do zeme a hneď do jej očí.

„Prešiel som si tým nie raz, zvládnem to." Chcel starenku presvedčiť, no vedel že ona ho pozná veľmi dobre. Nechcel opustiť Alice ale nie je si istý či by kvôli nej zomrel.

„Theo viem že tu ostaneš a viem vás dvoch to k sebe veľmi priťahuje. Videla som to na vás a to ste tu boli len chvíľu. Nezabudni že jej môžeš ublížiť, je to človek." Theo sa zamyslel nad jej slovami.

***

Marry po niekoľkých rokoch prišla znova na stretnutie zakladateľov. Vedela presne čo má povedať aj keď si tým úplne istá nebola. Prišla do tmavej miestnosti, v strede ktorej bol okrúhli stôl, okolo neho bolo šesť stoličiek no len tri z nich boli obsadené. Marry sa pozdravila a sadli si k svojmu manželovi.

„Marry, kde bola naša dcéra?" Nikto ju tam nečakal. Bob sa bál že sa Alice niečo stalo.

„Máme v meste upíra." Oznámila Marry všetkým pri stole. Nikto sa neopovážil nič povedať, pretože ani nevedeli čo. No starosta sa snažil zachrániť situáciu.

„Comer? Theodor Comer sa vrátil? Za tých 150 rokov ešte stále nepochopil že tu nie je vítaný." Nahnevane zahlásil starosta.

„Myslím si že ide o Comera. Alice ho nazvala Theo. Je možné že to bude on. Tvrdí že je vnuk Evelyn Clarovej. Všetci vieme že Evelyn nikoho nemá. Charles bol bezdetný a vieme že ako dieťa mala styky s Theodorom." Povedala Marry.

„Alice bola celú noc s upírom?" zo strachom v hlase sa opýtal Bob.

„Myslím si že áno, Bob." Marry si vydýchla.

„Musíme to oznámiť Harmonovím a zahájiť čistenie." Prehlásil Alex Powel.

„Moja dcéra trávi čas s upírom." Bob si stále mrmlal svoje, nevedel sa sústrediť na nič iné. Pred očami mal len svoju jedinú dcéru a upíra, ktorý jej pije krv. Marry ho pohladila za rameno aby sa jej muž upokojil.

„Stalo sa jej niečo? Ublížilo jej to stvorenie?" Spýtal sa John Saylor, ďalší člen rady zakladateľov.

„Mala obviazanú ruku, vraj spadla a Evelyn jej ju ošetrila, potom zaspala a preto sa nám neozvala." Pozrela na muža, a kývla na znak že je ich dcéra v poriadku.

„Zavoláme čistiaci tím, nech sa ho zbavia čo najskôr a my môžeme spokojne spať. Nedopustím aby sa niečo stalo Ariane." Zahlásil Powel.

„Alex, ten chlapec ide po mojej dcére, tvoja dcéra sa nemusí báť ničoho. Jediný, kto tu má mať strach tak som ja." Zahlásil Massey.

„Bude to takto. Musíte zistiť aké má poranenie vaša dcéra, ak to bude niečo rozrazené nemáme sa čoho obávať, nebude to Comer, ak bude mať ruku pohryzenú ... zoberieme odtlačky, ak budú súhlasiť s tými Comerovými tak zavoláme čistiaci tím." Starosta si vydýchol keď všetko dopovedal.

„Tie odtlačky sú 150 rokov staré, nemôžeme tomu dôverovať. Zavolajme ich hneď, každému je jasné že ide o Comera." Povedal Alex.

„Alex, chrup sa nemení, ak tie odtlačky budú súhlasiť, zničíme ho. Budeme postupovať tak ako som povedal. Marry a Bob, zistite všetko čo sa dá od Alice. Ostatný sa správajte akoby ste o ničom nevedeli." Starosta sa postavil od stola a išiel za svojou rodinou, tým sa stretnutie zakladateľov skončilo. 

Dar nociWhere stories live. Discover now