38. Kapitola

108 7 0
                                    

Alice sa zobudila vedľa Zacha, ktorý ešte spokojne odfukoval akoby ani ráno nebolo. Chvíľu ho po tichu sledovala, potom sa trochu pohla čo ho, hneď prebralo.

„Dobré ráno Šípková Ruženka." Zahlásil Zach, ešte zachrípnutým hlasom. Alice ostala trochu prekvapená.

„Šípková Ruženka?" spýtala sa po chvíli.

„Dlho som nemohol zaspať, tak som ... povedzme, že som sa prechádzal po izbe a ty si, si spokojne spala, ako Šípková Ruženka." Odvetil milo Zach.

„Povedzme?" opýtala sa Alice.

„To je jedno, nechaj ma ešte spať!" Povedal Zach a prikryl si vankúšom tvár. Alice sa trochu zachichotala.

„No neverím, Alice Masseyová, sa vie aj smiať." Zahlásil svojím ironickým tónom.

„Zach, chcem sa ťa niečo spýtať." Vtedy Zach spozornel a posadil sa.

„Zach, ide o to čo chcú spraviť Theovi a Simonovi a čo sa stane ak sa nepremením?" Zach sa jej pozrel do očí.

„Myslím že sa premeníš, nezažil som ešte nikoho, kto by sa nepremenil. Nikto nemá taký silný imunitný systém aby dokázal bojovať s vlčím jedom. Ak by si sa náhodou nepremenila, pokúsime sa o to znovu. Čo sa týka tvojich upírov. Neviem čo s nimi plánujú ale zistíme to. Po raňajkách má službu, môj kamarát pustí nás za nimi." Zach sa milo usmial na Alice, ktorá bola prekvapená, s toho ako sa Zach správa.

***

„Theo, mám strach. Povedali, že hneď ráno ma chce niekto v laboratóriu, čo so mnou chcú?" Spýtal sa vystrašený Simon.

„Ja neviem. Nemôžeš mať strach. Musíš sa rozlúčiť zo životom Simon. My tu zomrieme. Nemôžeš mať strach pred ničím." Odvetil pokojne Theo.

„Tebe sa to hovorí ľahko, keď žiješ dvesto rokov." Odvetil Simon a začal nervózne prechádzať po cele.

„Simon, nejde o to aký som starý. Ide o to že musíš prijať realitu, ktorá je taká že za možno pár mesiacov zomrieme a nebude to príjemná smrť." Odvetil trochu nahnevane Theo. Simon si ho nevšímal a stále sa premával po miestnosti. Pred Simonove mreže sa postavili traja muži, skôr chlapci, ktorý boli len o niečo starší od Simona.

„Subjekt 3258, postav sa k mrežiam a ruky za chrbát!" rozkázal jeden s nich. Simon sa zdesene pozrel na svoje zápästie, na ktorom boli presne tie čísla, potom sa pozrel na Thea, ktorý mu len prikývol. Simon pomaly prešiel k mrežiam a spravil všetko podľa rozkazu. Druhý mladík, mu zviazal ruky. Putá boli potreté železníkom, čo Simon nečakala a zareval bolesťou. Theo spozornel.

„Nechajte ho. Zoberte tam mňa. Ja som starší. Zoberte mňa!" Naliehal Theo, no nikto si ho nevšímal. Otvorili Simonovu celu, a vyviedli ho preč. Theo si sadol na posteľ a vyčítal si to, že nedokázal ochrániť Simona.

Po pár hodinách, počul hlasy. Theo si myslel že doniesli Simona, bol veľmi nervózny, no za mrežami stál niekto úplne iný.

„Alice?" pozrel sa priamo na svoju princeznú. Rozbehol sa k nej a cez mreže ju pobozkal. Alice sa nebránila ani sekundu a bozky mu s láskou opätovala. Zachovi celá táto situácia, nebola prijemná a preto odvrátil svoj pohľad a díval sa na strop, netrpezlivo triasol nohou. Theo sa pozrel na Alice, ktorá mala slzy na krajíčku.

„Alice, ja ... Ako ..." vtedy Theo ucítil jej krv a zhrozene sa pozrel na Alicine rameno. Zach spozornel.

„Alice, prečo krvácaš?" spýtal sa Theo, no Alice neodpovedala, len nehybne stála a pozrela na Thea.

„Alice, prečo krvácaš?" spýtal sa znovu ale už trochu ráznejšie. Alice stále neodpovedala. Theo jej nešikovne cez mreže stiahol bundu, pod ktorou mala tielko. Cez ramienko bolo vidieť krvavý obväz. Theo sa na ňu vystrašene pozrel a vtedy ucítil pach vlčieho jedu. Theo sa nahneval.

„Ako si mohla Alice? Ako si mohla? Hmm?" naliehal nahnevaný Theo. Alice, stekali slzy po tvári.

„Ja ... Ja ... Ja som len chcela byť s tebou a Simonom, Theo." Plačúc odvetila Alice.

„To si nemala, ako si mohla." Theo odišiel k železnému stolu, a celou silou po ňom buchol, Alice sa zľakla. Theo stále opakoval to isté.

„Alice mali by sme ísť." Povedal Zach, no bolo neskoro, v dlhej bielej chodbe sa ocitlo niekoľko ľudí, oblečených v bielych plášťoch, na čele stála doktorka Cadleová. Všetci, okrem nej tlačili posteľ, na ktorej nehybne ležal Simon. Alice sa zľakla, no Zach ju chytil aby nezačala panikáriť.

„Čo ste mu spravili? ... Prečo? ... Čo mu je?" Alice sa nedokázala súvisle vyjadriť. Zach ju chytil na ruky a odniesol ju čo najďalej od tej situácie. Alice zo sebou trepala, no Zach bol silnejšie.

„Upokoj sa. Musela si vedieť, že tu nebudú na výlete." Odvetil Zach.

„Čo mu spravili?" vyplašene sa pozrela na Zacha.

„Neviem ale viem, kde to zistiť. Upokoj sa a ideme tam." Povedal rázne Zach.

Dar nociWhere stories live. Discover now