Rozdział 13

2.4K 166 18
                                    

Druga ćwiartka rozpoczęła się z przytupem. Desperacka walka o piłkę i punkty doprowadzała Asaki to nerwicy. Z entuzjazmem godnym Kise kibicowała swojej drużynie. Młoda kobieta nie pamiętała kiedy odczuwała na meczu takie emocje.

Jednoosobowy Alley-oop Kagamiego skutecznie przebił się przez obronę Rakuzan, Nebuya przejął piłkę i podał do Kotaro, ale znikąd pojawił się Mayuzumi, który podał piłkę ponownie do Kagamiego, a ten zrobił wsad.

22-27 dla Seirin

Kiedy Seijuro dostał piłkę używając oczuImperatora przeszedł przez Taigę i podał do Tetsu. Chłopak skupił się na tym co mówiła mu Aki, na swojej nowej technice. Pomimo, że stał daleko od kosza postanowił spróbować. Nie złapał rzutu Akashiego. Wyglądało to jakby chciał użyć Invisible Pass, jednak podanie nie szło do boku, przodu, tyłu tylko do góry. Po chwili było słychać gwizd

sędziego, który oznajmia, że piłka wleciała. Ignite Pass Huri. Polegało to na zwrócenie kierunku lotu piłki pod odpowiednim kątem, by kiedy energia uderzenia przestała działać bezwładnie wpadła do obręczy.

Zagrywka powtórzyła się jeszcze kilka razy i kiedy czas drugiej połowy się skończył licea zremisowały.

31-31

Zawodnicy usiedli na ławkach, pot lał się z nich strumieniami, dyszeli. Białowłosa menadżerka zarzuciła całej piątce ręczniki na głowy, podała po butelce wody i podała zrobione przez siebie pokrojone cytrynki. Kuroko pomyślał, że nigdy nie jadł cytrynek w normalnym wydaniu. I Momoi i Aida podawały je całe, niepokrojone, ohydne. Te jednak były całkiem niezłe. Orzeźwiające i pyszne.

Gdy zaczynała się trzecia część meczu atmosfera na boisku gwałtownie się zmieniła. Zawodnicy Akashiego czuli energie emanującą od Kagamiego. Z jego oczu wyciekały czerwone błyskawice. Uskrzydlenie, zone.

Zawodnicy Rakuzan spodziewali się tego, jednak ich motywacja gwałtownie spadła, prawie wszystkich oprócz Kuroko. Niebieskowłosy stanął przeciwko byłemu przyjacielowi. Reo pilnował Hyugę, Hotaro Izukiego, Nebuya Mitobe, a Akashi Chihiro.

Dzięki zone czerwonowłosy wyminął niebieskookiego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzięki zone czerwonowłosy wyminął niebieskookiego. Chłopak nie był zaskoczony. Taiga strzelił Meteor Jam. Piłkę z pod kosza zgarnął Kuroko, który zaczął kozłować piłkę. Minął Hyuge, jednak przed nim jak zwykle pojawił się Kagami, który w ostatniej chwili zrezygnował i cofnął się pod swój kosz chcąc zablokować nowy atak Kuroko.

Tetsu chciał podać, jednak w ostatniej chwili zdecydował się strzelić. Nie był już dawnym pomocnikiem, sam chciał czegoś dokonać. Strzelił co okazało się błędem. Taiga w stanie zone skoczył tak wysoko, że piłka nie miała szans dolecieć.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Absolutnie Idealna [Akashi x OC]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz