Rozdział 26

3.1K 138 57
                                    

Asaki odetchnęła wychodząc z budynku firmy, przez ostatnie dwa tygodnie ciężko pracowała by odrobić swoją nieobecność podczas kolejnych dwóch tygodni wakacji, większość swoich obowiązków zostawiła ojcu i Anyi, mamie Kuroko. Jej niewielki wyjazd zmienił się się w swego rodzaju wycieczkę szkolną, a nawet poza szkolną. Oprócz całego pokolenia cudów, Kotaro, Reo, Eikichiego, Kazumy, Arashi, Mito, Sho mieli jeszcze jechać : siostra bliźniaczka Kotaro, Amy, Takao i jego siostra, Tatsuya, przyjaciel Sho i młodsza siostra Momoi, Katsuki. Czyli dwadzieścia osób. Przez to wszystko musiała zmienić miejsce podróży na jeden z hoteli jej dziadków, bo dom nie pomieściłby wszystkich.

Fujimoto miała dość samego planowania wycieczki, a pojechanie na nią z obcymi ludźmi dodatkowo ją demotywowała. Nie miała nic przeciwko nowym znajomością, ale nie kiedy chciała odpocząć. Kise i Aomine wrócili do Tokio by jutro przyjechać znowu, razem z resztą.

Wróciła do domu, Tetsu nie było, bo pojechał z mamą na małe zakupy, chcieli spędzić wspólnie trochę czasu sam na sam. Asaki siedząc sama w domu znów poczuła przejmującą samotność, którą czuła przez prawie całe życie. Ledwie pamiętała swoją matkę, jej twarz zawsze pokrywała ciemna plama, z której wyłaniały się zielone, wyblakłe oczy. Czasemwidziała obok matki małą dziewczynę, blondynkę o zielonych oczach, nie potrafiła sobie tego wytłumaczyć.

Pakowała swoją ostatnią torbę, bagaż podręczny, resztę spakowała jej pokojówkę, tak by zabrała się trzema walizkami. Do torby spakowała ładowarkę, tablet, książkę, słuchawki i parę innych drobiazgów. Poszła spać dość wcześnie by rano wstać dość wcześnie. Wszyscy, którzy dojeżdżali pociągami mieli przyjechać najpóźniej o 9:00 rano, potem miały podjechać po nich limuzyny i zabrać do portu gdzie cumowała "Tsuki no Tamashi", czyli dusza księżyca, luksusowy jacht rodziny Fujimoto.

***

Czekała w przystani, razem z nią stał jej najlepszy przyjaciel Kuroko Tetsuya, na którego od dzieciństwa wołała Tetsu. Osiemnastolatek był ubrany w szorty, bluzę i t-shirt, tak jak białowłosa ubrał się w raczej letnią stylizację. Asaki miała na sobie letnią sukienkę, w białym kolorze. Ich bagaże czekały już w ich kabinach na pokładzie.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Absolutnie Idealna [Akashi x OC]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz