16 -vuotias Natalie D'Avanzo joutuu pakon edessä muuttamaan koko elämänsä suuren San Franciscon sykkeestä, pieneen ja onnettomaan Cold Laken kaupunkiin, Kanadaan. Puoliksi italialainen Natalie ei voi käsittää miksi heidän perheensä italialainen ravintola pärjäisi paremmin miljoona kertaa pienemmässä kaupungissa. Mutta monen taloa tärisyttävän perheriidan jälkeen, Natalie huomaa olevansa matkalla Kanadaan.
Natalie ei kuitenkaan ole ihan tavallinen tyttö. Vaikkei kukaan osaisin päälle päin arvata, hän piilottelee sisällään useita ongelmia. Hänellä on lääkärin toteamat keskittymis- sekä lukihäiriö, kumpainenkin samassa paketissa. Sen lisäksi etteikö hän olisi jo tarpeeksi poikkeava ja epävarma itsestään, Natalie kamppailee raivostuttavan asenneongelmansa kanssa. Hän puhuu mitä sylki suuhun tuo ja katuu sitä oitis kun on laukonut asiansa ilmoille.
Ja ehkä juuri sen takia, hänellä ei ole ollut koskaan ainuttakaan läheistä ystävää. Eikä hän ole valmis tutustumaan keneen tahansa noin vain, koska on oppinut kuinka ihmiset ovat ällöttävän kaksinaamaisia.
Mutta vaikka Natalie kiroaa mielessään joka ikinen päivä kuinka häntä ärsyttää asua Kanadassa ja lähellä aavemaista metsää, josta kuuluvat suden ulvonnat pitävät hänet öisin alituisesti hereillä, hän ei olisi koskaan uskonut kuinka hänen elämänsä on muuttumassa.
Ja sen takaa kukapa muukaan kuin lukion yksi suosituimmista, komeimmista, raivostuttavimmista pojista.
Corey Morgan.
17 -vuotias, kaikkien tyttöjen unelma, Corey Morgan, on koulun jalkapallojoukkueen kapteeni ja äärimmäisen hermoja raastava. Ainakin jos Natalielta kysytään, eikä hän voisi koskaan, ikinä, kuvitellakkaan, että tuo poika näkisi hänessä mitään muuta kuin hyvän kiusaamisen kohteen.
Mutta hän on pahasti väärässä.
Natalie huomaa ennen pitkää kuulevansa suosittujen poikin keskuudessa hämäriä keskusteluja, näkevänsä omituisia asioita ja tuntevansa outoa vetoa Corey Morganiin, ennen kuin on varma asiasta. Tässä kaupungissa ei ole kaikki kohdallaan.
Lopulta, kun Natalien ja Coreyn oikukkaat välit alkavat lähestyä, Natalie tajuaa pojan piilottelevan jotakin.
Poika käyttäytyy hermoja raastavasti ja näyttää tuntevan salaperäisen miehen, joka alkaa ilmestyä sinne missä ikinä Natalie onkaan.
Mutta kaikki on vasta saamassa alkunsa...
-
heissan rakkaat lukijani!
kyllä tää on se uusi kirja jota oon kauan jo kirjotellu ja suunnitellu! juonessa tulee olemaa paljon piirteitä siihen mitä badboy's victimistä PITI TULLA xd eli pojan ja tytön love-hate suhde tyyppistä! toivottavast tää prologi herätti jonkin näköstä kiinnostusta & päivittelen tätä varmaan semi hitaasti!(en valinnu ketää tiettyjä näyttelijöitä täl kertaa aattelin tehä vaa tollaset mood board jutut koska tuun kuvailemaa niitten ulkonäköö vähäsen ja saatte kuvitella ne kuten haluutte koska se tekee tästä teijän näkösen!!)
mood boards:
Natalie D'Avanzo
YOU ARE READING
Full Moon ✔
WerewolfFull Moon- trilogian 1. osa - Natalie D'Avanzo, ennakkoluuloinen tyttö ja muutto San Franciscosta Kanadaan. Corey Morgan, takuu varma ongelmien lähde, jolla näyttää olevan sitäkin enemmän salaisuuksia. Uusi koulu ja hankala teinielämä yhdistettynä y...