✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
**Tudom, hogy ez a szerelem ragyogni fog. Amint minden fájdalmat be gyógyít.**
Violet Morel~
Hangosan nevetve léptünk be a lakásba. Harry-vel egymásba kapaszkodtunk, és annyira nevettünk egy a férfi által elsütött viccen, hogy csaknem összeestünk az ajtóban. Bill, Charlotte és Adam mögöttünk jöttek. A kisfiú is bolondozott, de Ő persze nem az alkohol bűvös hatása miatt, hanem mert a felnőttek elszórakoztatták. Úgy tűnt, egyiküket sem zavarta a jókedvünk sőt, néha velünk együtt nevettek, pedig Ők egy pohárral sem ittak. Amint sikerült levetnünk a cipőnket, mi Harry-vel felbattyogtunk az emeletre a saját szobánkban. Még mielőtt felértünk volna, hallottam, ahogy Charlotte megjegyezte Adam-nek, hogy ma náluk fog aludni. Nem is hibáztattam a nőt az elővigyázatossága miatt, mert igaza volt, hiszen mi túl részegek voltunk ahhoz, hogy odafigyeljünk a fiúra.
-Segítenél? Nem tudom levenni.-ügyetlenkedett Harry a nyakkendőjével.
Odaléptem hozzá, és remegő kezekkel meglazítottam az ott lévő csomót, ezután pedig levettem róla a feleslegessé vált anyagot. Elvigyorodott, mikor lekerült róla. Pár pillanattal később hátrébb lépett, és elkezdte kigombolni az ingét, majd amint sikerült neki hagyta, hogy lógjon rajta. Sötét tetoválásai kiemelték a fehér ruhadarabot ami rajta volt, ettől a dologtól, pedig muszáj volt beleharapnom az ajkamba.
-Lefürdöm, muszáj kitisztítanom a fejemet.-értette itt a pityókás állapotára. Beletúrt hajába, ezután pedig kicsatolta övét, majd benyitott a fürdőszobába-Nincs kedved jönni?-kérdezte kacéran. Összeszorítottam ajkaimat, és bólintottam. Fogalmam sem volt, hogy mi vezérelhetett ebben a szándékomban, de Harry után indultam, aki már levette magáról a fehér inget.
-Lehúznád a cipzárt?-kérdeztem, és a ruhám anyagára böktem. A göndör szélesen elmosolyodott, majd bólintott fejével. Jobb vállamra fogtam a hajamat, miközben megfordultam, hogy több teret tudjak neki adni.
Talán véletlenül, vagy csak a kínzásom miatt, azalatt míg lehúzta a cipzárt, Harry gyengéden végigsimított a csupasz hátamon. Végigfutott rajtam a hideg, és ezt Ő is észrevette, hiszen felkuncogott. Nemsokkal később ellépett tőlem, hogy letudjam venni az anyagot és Ő is levehesse a többi ruháját. A ruha miatt nem volt rajtam melltartó, így egy lépést megspórolhattam. Feltűnés nélkül dobtam le magamról a bordó öltözetet, nem is foglalkozva Harry jelenlétével.
Valószínűleg az alkohol miatt voltam ennyire bátor, hiszen ha nem lettem volna részeg, nem mertem volna megtenni ezt ilyen egyszerűen. Lekaptam magamról az alsóneműt is, majd a hajamat összekötöttem, és beléptem a zuhanykabinba. Hallottam lépteim közben, ahogy Harry élesen szívta be a levegőt, de ez csak még több önbizalommal töltött el.
Megengedtem a vizet, majd megfelelő hőmérsékletűre állítottam, bízva abban, hogy a folyadék majd kijózanít. Persze, úgy hittem benne, ahogy a kuruzslókban, de mindent megpróbáltam annak érdekében, hogy kitisztítsam az elmém. Tudtam, hogy nem fog működni, főleg mikor Harry is belépett a kabinba... anyaszült meztelenül. Szívem gyorsabban kezdett el dobogni, de ahelyett, hogy elpirultam volna, kezeimet nyakába csúsztattam.
Hihetetlen furcsa volt tőlem ez a mozdulat, főleg abban a helyzetben, és főleg úgy, hogy nem a barátommal álltam szemben. Oh... vajon mit gondolna rólam, ha mindezt megtudná?
BINABASA MO ANG
H. - (H S) ღBefejezettღ
Fanfiction"Szükségem van arra, hogy azt mond, akarsz engem..." Egy elrabolt lány és egy megtébolyodott fiú története, a megbocsájtásról, az elfogadásról, és a végtelen szenvedélyről. Arról, hogy amennyire két ember különböző, annyira egyforma is, csak meg k...