Fac câţiva paşi prin întuneric, sărind peste rădăcini. Caut un răspuns în mintea mea bulversată.
― Mai ţii minte conversaţia noastră despre sex? o întreb brusc, răsucindu-mă spre ea.
Deşi suntem în pădure, lumina lunii reuşeşte să se strecoare printre crengile copacilor şi mă ajută să o zăresc lângă un trunchi.
― Da, îmi răspunde încet. A fost o conversaţie stânjenitoare pe care n-am să o uit niciodată.
― Şi ce am spus despre sex?
― Că e important să o facem cu persoana pe care o iubim, redă cuvânt cu cuvânt exact ceea ce i-am spus în urmă cu cinci ani, imediat ce a împlinit cincisprezece.
Ei bine, pot să recunosc că am încălcat de multe ori propriul sfat şi nu l-am luat niciodată în considerare, însă în conversaţia aceea de-a dreptul jenantă am încercat să o fac pe ea să-l ia în serios. Nu ştiu exact cât de tare a fost atentă şi dacă a înţeles pe deplin ceea ce voiam să-i comunic, pentru că viaţa sexuală a lui Nikki a fost o chestie de care nu am ţinut morţiş să mă interesez. Nu pentru că nu aş fi vrut, ci pentru că am tins să cred că merită măcar atâta intimitate.
Nici ea nu a vrut neapărat să mă ţină la curent cu partea asta din viaţă. Am evitat să pun întrebări. Doar am deschis subiectul când am crezut că e pregătită pentru o astfel de discuţie – pe care oricum trebuia să o purtăm. Asta doar ca s-o feresc de regrete şi să o pun în temă atât cu definiţia sexului, cât şi cu ceea se înseamnă protecţie şi cât de importantă este.
― Şi ce crezi despre asta? întreb curios.
― Cred că încerci să-mi eviţi întrebarea, spune posacă şi îmi imaginez cum se bosumflă.
Are dreptate. Încerc să evit întrebarea, dar totodată încerc să aflu ce crede ea despre sex. Adevărul gol-goluţ, cum ar spune Kristen.
― Vorbesc serios, Nikki.
― Nu înţeleg unde vrei să ajungi cu asta.
― Cât de mult ai ţinut cont de sfatul meu?
Imediat constat că aici voiam să ajung, de fapt. Sunt curios. Probabil mereu am fost curios dacă a lăsat vreodată un băiat să o atingă, doar că niciodată n-am găsit curajul să o întreb, pentru că s-ar presupune să-i încalc şi ultima fărâmă de intimitate pe care i-o pot oferi.
― Vrei să ştii dacă am mai făcut sex până acum?
Mă strâmb. E aceeaşi esenţă, doar că întrebarea e pusă într-un mod tăios de direct.
― Asta vrei să ştii, Seth? insistă.
― Bănuiesc că da, mormăi.
O aud chicotind. Atât de gingaş încât nu o pot lua drept jignire sau batjocură. Nu râde de mine.
― Sunt virgină.
Confirmarea mă ia cumva pe nepregătite. În sinea mea e un amestec de contraziceri. Pe o parte sunt dezamăgit, pentru că nu are câtuşi de puţin habar despre asta. Pe de altă parte, sunt mândru de ea. Nu ştiu cum am avut tupeul să mă aştept la altceva din partea ei. În ciuda ultimelor evenimente, Nikki a fost mereu cerebrală. Şi-a preţuit corpul, şi-a protejat inima şi mândria.
CITEȘTI
Cinci milioane de motive
Romance― Eu nu te înţeleg, sincer să fiu, continuă să bombăne. Ai dădăcit-o pe fetiţa aia. Practic, ai şters-o la nas de muci. Iar acum vrei să-mi spui că nu simţi nimic pentru ea? Toate drepturile rezervate.