Zorile mă prind la fel de treaz şi cu capul burduşit de gânduri. Deşi s-a luminat de ceva timp, nu mă încumet să o trezesc pe Nikki, care doarme atât de adânc pe pieptul meu. Nu mă încumet pentru că e obosită şi nu mă încumet pentru că nu ştiu ce să-i spun în momentul în care se trezeşte. După tot ce s-a întâmplat seara trecută, n-am mai vorbit. Am făcut duş, apoi am urmărit-o cum doarme, necutezând să închid vreun ochi.
Căci, de fiecare dată când o făceam, simţeam că mă înec.
Mă joc absent în părul ei până când aud un claxon. Bănuiesc că domnul Mitchell e cel care a venit atât de devreme. Îşi anunţă sosirea până când Nikki deschide larg ochii, speriată.
O cuprind mai strâns în braţe. Ea oftează şi îşi lasă capul înapoi pe pieptul meu.
― Trebuie să mergem, îi spun.
― De ce? E doar o zgârietură.
― Te rog, murmur cu speranţă. Nu o să ţi se întâmple nimic rău. Doar te va consulta.
― Am o idee mai bună, îmi spune, ridicându-şi capul de pe pieptul meu şi zâmbindu-mi poznaş. Haide să rămânem în pat toată ziua.
Chicotesc. Nu e o idee rea deloc şi tocmai asta mă amuză. Sunt tentat să o accept în ciuda faptului că Mitchell e jos şi ne aşteaptă.
― Aş vrea, mărturisesc. Dar nu se poate.
― Se poate dacă vrei cu adevărat. Pur şi simplu nu ne dăm jos.
― Şi cu Mitchell ce facem?
― Îl lăsăm să aştepte, vine cu ideea. La un moment dat o să se plictisească şi o să plece.
Mă uit curios la ea, cu o sprânceană arcuită. Deşi rana ei nu pare a fi gravă, ci mai degrabă o zgârietură cât se poate de superficială, încă mă îngrijorează. Dacă nu se vede, nu înseamnă că nu există, nu?
― Jos, Nikki! Haide! o îndemn.
Sar din pat înaintea ei, întinzându-mi spatele amorţit. Se uită la mine lung şi îmi dau seama abia după un minut întreg că sunt gol puşcă şi ea nu e obişnuită. Mă îndoiesc că a văzut prea mulţi bărbaţi dezbrăcaţi. Ochii ei sunt cât două farfurii pline de uluire.
Chicotesc. E puţin stânjenitor, dar nu încerc să mă feresc.
― Haide, Nikki!
― Vin.
Coboară din pat încet. Îşi înfige degetele în pilotă şi pare tentată să se acopere cu ea. Deliberează un moment, înainte de a se ridica în picioare la fel de goală. Se îmbujorează şi se străduieşte să stea dreaptă.
Ieşim împreună din cameră după ce ne asigurăm că perimetrul e liber. Ne strecurăm imediat în baie şi, cât eu dau drumul duşului, Nikki aşteaptă cuminte lângă uşă, muşcându-şi stresată buzele.
Întind mâna spre ea. O aştept răbdător să se strecoare în cabină şi să se vâre sub jetul fierbinte. O împing ca să-mi fac loc lângă ea, spaţiul mic obligându-ne astfel să stăm lipiţi unul de celălalt. Asta nu pare să o ajute prea mult. Nici apa fierbinte şi nici apropierea mea atât de bruscă. Încă nu e obişnuită, deşi seara trecută am făcut atât de multe împreună.
CITEȘTI
Cinci milioane de motive
Dragoste― Eu nu te înţeleg, sincer să fiu, continuă să bombăne. Ai dădăcit-o pe fetiţa aia. Practic, ai şters-o la nas de muci. Iar acum vrei să-mi spui că nu simţi nimic pentru ea? Toate drepturile rezervate.