Când intru în casă, nu mă întâmpină nimeni, așa că o pun rapid pe seama faptului că Nikki e în continuare supărată pe mine. Însă, când mă apropii de ușa dormitorului, îmi dau seama că Nikki nu e acolo unde este de fiecare dată când mă întorc de la servici, pentru că e mai mult decât abătută. Plânge. O aud smiorcăindu-se încă din prag și se oprește de îndată ce mă observă, ștergându-și nasul cu dosul palmei.
― Ce s-a întâmplat, fetițo?
Mă apropii de ea și mă așez pe pat, întinzând brațul pentru a-i șterge lacrima care i se rostogolește pe obraz. Și știu că nu plânge din cauza mea. Chiar dacă am dat dovadă că încă nu sunt pregătit să ia singură propriile decizii, nu ăsta e motivul pentru care acum i se îneacă corăbiile.
Am știut de la început că soții Cohan o să ne aducă probleme. Pentru o clipă am avut speranța că doamna Cohan va aborda lucrurile altfel, dar m-am înșelat. Niciunul dintre ei nu e pregătit pentru Nikki, așa cum nici Nikki nu e pregătită pentru ei.
― Părinții mei sunt o adevărată dezamăgire, mormăie ea, trăgându-și zgomotos nasul.
Și totuși, iată-mă aici, încercând să le caut scuze.
― Mai lasă-le un timp, îi cer. Probabil că nu se așteptau să te găsească în situația asta.
― Timp pentru ce, Seth? Tatăl meu i-a omorât pe... și ea... ea nu știa cum să mă convingă să mă mut în Nederland. Niciunul dintre ei nu m-a întrebat ce vreau eu.
― Ce vrei? zâmbesc.
Scapă un chicot și se apropie de mine, așezându-mi-se fix în poală.
― Vreau să mă căsătoresc cu tine.
― Altceva?
― Mai vreau copii, zâmbește.
― Copii? mă prefac uimit. Câți copii?
― Mulți copii. Maxim doi.
Izbucnesc în râs.
― Și eu care mă gândeam la o armată. Știi, iubito, nu vom putea face copii, atâta timp cât eu dorm pe canapea.
Zâmbetul ei se transformă într-unul ironic și ajunge să-mi aranjeze meditativ părul, înainte să se ridice în picioare.
― Bună încercare, Seth! Dar putem face copii după ce îți ispășești pedeapsa.
Se apropie de șifonier și scoate din el un rând de haine, în timp ce eu o urmăresc posac.
― Nu putem uita de asta? întreb cu speranță.
― Nu, mi-o retează prompt, cu o seriozitate de neegalat. Poate că săptămâna pe care o s-o petreci pe canapea o să te ajute să îți dai seama cât de josnic a fost ceea ce ai făcut. Nu m-ai mai spionat până acum, Seth. Ce te-a apucat?
Greu de spus. Nu mi-am închipuit niciodată că o să ajung s-o fac, dar am făcut-o, iar acum Nikki e foc și pară din cauza asta.
― Nu putem negocia? Pot spăla vasele o săptămână.
Își mijește ochii, neîncrezătoare.
― O lună? întreb nesigur.
― Două, negociază.
― O lună, insist.
― O lună și jumătate.
― O lună și pregătesc eu cina în seara asta, rânjesc.
CITEȘTI
Cinci milioane de motive
Romance― Eu nu te înţeleg, sincer să fiu, continuă să bombăne. Ai dădăcit-o pe fetiţa aia. Practic, ai şters-o la nas de muci. Iar acum vrei să-mi spui că nu simţi nimic pentru ea? Toate drepturile rezervate.