Po vakarienės nusprendėm palyginti savo jėgas. Aš greitai užlipau ir persirengiau į timpas ir baltą maikutę. Nusileidau ir nuėjau į sporto salę. Krisas jau laukė manęs ringe. Kovos pažiūrėti atėjo ir keletas darbuotoju bei Kajus.
- Na ką pussesere tegul laimi geriausias.
- Na nežinau man truputi gėda prikulti tave visų akivaizdoje. – pasakiau ir užlipau pas jį į ringą.
- Gerai parodyk ką sugebi. – tepasakė.
Kova prasidėjo. Jis ilgai nelaukė ir puolė pirmas. Aš pasilenkiau ir išsirukau nuo jo smūgio. Tada trenkiau jam iš apačios į žandikaulį. Krisas atsitraukė tris žingsnius atgal ir aš nieko nelaukus vėl trenkiau. Jis svirduliavo ir aš sugriebiau už kaklo ir užspaudžiau tašką, kurį užspaudus žmogus apalpsta. Krisas susmuko prie mano kojų.
- Taigi pirma pamoka visiems. Svarbiausia ne raumenys, o protas. Taip pat ir antra, niekad nenuvertink Ruso moterų. – pasakiau ir išlipau iš ringo. Prie manęs priėjo Kajus.
- Mama tu geros nuotaikos?
- Nedažnai gaunu proga įkrėsti kam nors į kailį. Žinai, kad man tai patinka, o tau čia patinka?
- Žinoma patinka, dėdė Gregas šaunus. Jis visą valandą žaidė su manim xbox.
- Puiku, Gregai tavo brolis pabus po penkių minučių su skaudančia galva ir dideliu gėdos jausmu.
- Na gėda jam tikrai bus. – prie manęs priėjo dėdė.
- Kitą karta pagalvos prieš lažindamasis.
- Tikra tiesa. Žinai tai įspūdinga. Aš niekad nemaniau, kad parklupdyti žmogų taip lengva.
- Na aš moteris įsisukusi vyru valdomame versle man reikia mokėti keletą triukų. O žiūrėkit miegančioji gražuolė pabudo.- pasakiau ir nusijuokiau.
- Ei tu žaidei nesąžiningai.
- Niekas apie sąžiningumą nekalbėjo. Džiaukis, kad aš tave tik nokautavau.
- Kristoferi tikrame gyvenime garbingu kovų nebūna ir Rebeka davė tau naudingą pamoką apie tai. – pasakė dėdė.
- Na jie gyvenime neturėjo nieko siekti, o aš viską pasiekiau savo jėgomis. Ne kiekvienas gali gimti vyru ir gauti viską ko nori.
- Kalbi kaip kokia feministė nekenčianti vyru. – pasakė Gregas.
- Aš tikrai ne feministė, o tokia tiesa ir nieko nepadarysi. Pavargau einu miegoti – pasakiau ir išėjau.
Nuėjau į kambarį palindau po dušu ir kritau į lovą. Buvau tokia pavargusi, kad iš kart užmigau.
Kitą rytą pabudau nuo saulės šviečiančios pro mano langą. Nekenčiu jos. Atsikėliau susiruošiau ir nusileidau pusryčiu. Ten nieko nebuvo. Tarnaitė man atnešė vaisiu salotų ir stiklinę sulčių. Pavalgiusi susiradau Kaju. Jis su Gregu žaidė kompiuteriu. Įėjau į kambarį ir atsikrenkščiau. Vaikinai atsisuko į mane.
- O Rebeka tavęs ieškojo tėvas. Jis savo kabinete.
- Gerai, o judu po pusvalandžio noriu matyti sporto salei. – Gregas žiojosi kažką sakyti, bet Kajus sustabdė.
- Gerai mama. – pasakė ir aš išėjau.
Priėjus kabinetą pasibeldžiau ir išgirdus užeikit įėjau.
- Dėde sakė, kad manęs ieškojote.
- Taip man reikia paslaugos. Šį vakarą vyks kaukiu balius. Ten dalyvaus Kevinas Gecatė jis mano konkurentas. Man reikia, kad prie jo prieitum patektum į jo namus ir padėtum blakę. Ten tvirtovė, jei tave nekviečia tu neįeisi. Štai viskas ką tau reikia apie jį žinoti. – jis padavė man aplankalą.
- Gerai aš padarysiu. – pasakiau permetus aplankalą akimis. – kaip aš pateksiu į vakarėlį?
- Eisi kaip Kamila Hetervey. Aplankale yra tavo biografija.
- Supratau bus padaryta. Galiu eiti?
- Taip žinoma.
Išėjau iš kabineto ir užlipau į savo kambarį. Pasidėjau aplanką, apsimoviau šortus ir trumpą maikutę bei susirišau plaukus į netvarkingą kuoduką. Baigus nuėjau į salę. Vaikinu dar nebuvo. Nusprendžiau pradėti be jų. Čia buvo daug treniruokliu tad užlipau ant bėgtakio. Baigus bėgti susiradau virvutę ir pradėjau šokinėti. Tik baigus supratau, kad mane visą laiką stebėjo Gregas ir Kajus.
- Ei judu tinginiai marš daryti apšilimo.
- Žinai man labai gaila, kad tu mano pusseserė. – pasakė Gregas ir nuėjo daryti apšilimo.
Aš ėmiausi tempimo pratimų. Po gero pusvalandžio, kai jie baigė daryti apšilimą, jie manęs paprašė, kad išmokyčiau kelių judesių.
- Mama, o gal galėtum parodyti kaip vakar užmigdei Krisą? – pasiteiravo sūnus.
- Ne tam reikia įgūdžių, o jums jų trūksta. Ypač tau. – parodžiau į Gregą.
- Nesu aš toks jau silpnas.
- Aš žinau ką sakau. Tu silpnesnis už brolį, o man neprireikė daug laiko, kad prie jo prieičiau. Tau reikia daugiau laiko praleisti sporto salėje, o ne prie kompiuterio. Gerai šiandien baigėm. Turiu reikalų. – pasakiau ir išėjau. Užsukau į virtuvę ir išgėriau stiklinę vandens. Užlipus į kambarį nuėjau į dušą.
Nusiprausus apsimoviau baltus apatinius ir lengvą baltą suknelę. Atsisėdau ant lovos ir ėmiau skaityti aplanką.
Kevinas Gecatė 35 metų
Vadovauja šiaurinės Italijos karteliui.
Kartą buvo vedęs.
Žmona Sofija Gecatė
Mirė 2010 – 06 – 23 pateko į kryžminę ugnį.
Turi dukrą Ariją 15 metų
Mėgsta meną. Aukoja įvairioms organizacijoms, kurios remia jaunus menininkus. Geria tik brangų škotišką viskį. Mėgstamiausia spalva juoda.
Po žmonos mirtie rimų santykių neturėjo. Susitikinėjo su keletu modeliu, bet ne vieni santykiai netruko ilgiau kaip mėnuo.
Prie aprašymo buvo pridėta ir nuotrauka. Jis iš ties karštas. Tamsus plaukai mėlynos akys ir balta šypseną. Man jis patinka ši užduotis bus įdomi. Aš tik nerimauju, kad jis mažai susitikinėja su kitomis. Atverčiau paskutinį lapą ten buvo mano biografija. Man jis nepatiko. Aš turėjau būti ištvirkusi kekšė. Apverčiau lapą ir pradėjau kurti savo biografiją. Baigusi, net negalėjau patikėti, kad aš tokia kieta. Žvilgtelėjau į laikrodį buvo pusę dviejų. Nusileidau žemyn. Gregas ir Kajus sėdėjo prie stalo ir valgė. Man prisėdus tarnaitė atneš ir mano lėkštę.
- Jau ruošėmės eiti tavęs pakviesti.
- Aš jau čia ir esu iš badėjusi. – pasakiau ir ėmiau valgyti.
- Vakare planuojam pasidaryti filmų vakarą. Tėvas išeiną į kažkokį labdaros renginį.
- Aš taip pat išeisiu. O jūs gerai praleiskite vakarą. – pasakiau pavalgius. Jau buvo dvi. Kaukiu balius prasideda septintą. Taigi nuėjau ruoštis.
YOU ARE READING
Mafijos princesės sugrįžimas
ActionTai trečia dalis mano knygos Mergina iš mafijos dalis