3.28

90 13 0
                                    

Leono pozicija:

Kai ji pasakė, kad sugrįžo Rebeka Ruso, sunerimau. Ji jau ilgai savęs taip nepristatinėjo. Ta mergina buvo velnio nešta ir pamesta. Ji nesivaldė, kai supykdavo niekas nenorėjo papulti į jos akiratį. Jei grįžo ta mergina, ji greit padarys tvarką, tik nesu tikras kiek tai kainuos.

Įžengėme į salę kurioje sėdėjo didžiausiu gaujų vadai. Visų žvilgsniai susmigo į mus.

- Sveiki, kaip matau visi susirinkot pasikalbėti apie mane. Ak aš neprisistačiau. Jūs mane pažystat kaip Kamila Gecatės, bet ištiktųjų aš esu Rebeka Ruso. – salėja pasigirdo murmesys. Kol visų akys susmigusios į Rebeką aš nuėjau atsisėst. – Taip, taip aš ta pati baisioji Rebeka Ruso. Moteris be širdies. Jei jūs manote galintys mane nuversti, galvokite dar kartą. Su kiekvienu kas man nepaklus susidorosiu asmeniškai. Yra klausimu? – visi žiūrėjo į ją netekę žado.

- Jei tu Rebeka Ruso, kur buvai pastaruosius trejus metus?

- Komoj, kaip jau manau dauguma žinot turėjau nesutarimu su tėvu. Jis pagrobė mano sūnų. Šeima man yra šventa ir bet kas prie jos prisilietęs miršta. Mano tėvas ne išimtis, bet pati jį nudėjau, kai jis bandė nužudyti mane. Taip pat mano brolis Nikas mane peršovė ir aš vos išgyvenau. Pasveikau ir grįžau, kad susigražinčiau viską kas priklauso man. – pasakė ir atsisėdo stalo gale.

- Nuo ko planuoji pradėti? – pasiteiravau.

- Kaip jau minėjau ankščiau turime susitvarkyti su teisėsauga. Šiuo metu jie sustabdo apie trisdešimt procentu mūsų krovinių. Jei taip ir toliau reiks veržtis diržus, o mes to nenorim.

- Ką planuoji daryt? Dauguma tų padugnių nepaperkami.

- Nesiruošiu jų papirkinėti. Palikit tai man ir nesijaudinkit. Aš žinau kaip susidoroti su kvailiais. Greitai vėl viskas vyks kaip sviestu patepta. Dar klausimu bus? – mirtina tyla. – Tada baigėm. Neturiu jums visos dienos. – pasakė ir atsistojo.

Rebeka nieko nelaukus išėjo pro duris. Aš išėjau iš paskos ir vos spėjau pasivyti.

- Leisk aš tave parvešiu, o motociklą kas nors nuveš atgal.

- Būtu puiku, manęs laukia vaikai. – pasakė ir mudu įsėdome į mašiną.

- Žinai mes pažystami daugiau nei penkiolika metų, bet aš nieko apie tave nežinau. – pasakiau kai abu įsėdome į mašiną.

- Aš apie tave irgi nedaug težinau.

- Tada pirma aš užduosiu klausimą tada tu ir taip toliau.

- Gerai, ką nori sužinoti?

- Kiek turi vaikų? Sakei daugiskaita, bet visada kalbi tik apie sūnų.

- Tris. Kajų ir dvi mergaite Kerę ir Kirą. Na dabar turiu jau keturis, nes įsivaikinau savo vyro dukrą iš pirmos santakos. O tu turi vaikų?

- Taip dukrą Felisite, jai dabar keturiolika. Ji mano galvos skausmas.

- Kajui ir Arijai penkiolika taigi pilnai suprantu tave. – ji šyptelėjo man.

- Gerai, tu ir Zayn kada iš tikro judu susipažinote?

- Mokykloje, kai jis persikėlė čia gyventi pradėjo lankyti tą pačia mokyklą kaip ir aš. Pirma dieną nuviliojo brolio merginą. Na, o aš nusprendžiau Nikui padėti ir apvynioti aplink savo pirštą. Tada dar nežinojau kas jis. Kai sužinojau ir ruošiausi jam išdrėbti viską į akis ką apie jį manau mane peršovė, tiksliau mudu dalyvavome susišaudyme ir jis išgelbėjo mano subine. Aš įsimylėjau paskui nutiko tas incidentas su mano tėvais. Na o kas buvo toliau puikiai žinai. Mano eilė. Kaip tu susipažinai su savo žmona ir kodėl nesu jos mačius?

- Tai labai ilga istorija, o mes jau atvažiavom. – pasakiau sustojęs prie jos namo.

- Puiku papasakosi ją prie puodelio kavos. Eime supažindinsiu tave su Kajumi ir Arija.

- Garai eime. – pasakiau ir mudu išlipom iš mašinos Rebeka persimetė keliais žodžiais su kažkokia mergina prie durų. Įėjus vidun ją pasitiko vaikinas, greičiausiai sūnus.

- Labas mama, kas jis? - paklausė rodydamas į mane.

- Čia Leonas. Leonai čia mano sūnus Kajus. – pristatė ir aš paspaudžiau berniukui ranką.

- Kajau kur Arija? – pasiteiravo ji.

- Sesuo viršui savo kambary.

- Gerai aš greit nueisiu su ja pasisveikinti. Gal gali parodyti kur svetainė ir paprašyki, kad padarytu Leonui kavos ir man žalios arbatos.

- Gerai mama. – pasakė berniukas ir mudu nuėjom į svetainę.

- Daug apie tave girdėjau.

- Aš taip pat. Senai norėjau, kad mama supažindintu.

- Tavo mama šauni moteris, nors jai ir daug teko patirti. Nors man dabar dėl jos labai neramu. – pasakiau.

- Kodėl? Žinau ji mylėjo Keviną, bet nemanau, kad jai dabar labai blogai.

- Šiandien ji prisistatė Rebeka Ruso. Tai blogas ženklas.

- Mamai visad patiko jos pavardė.

- Tu nepažysti Rebekos Ruso. Tai buvo visai kita moteris. Ji nejautė ribų. Jos visi bijojo, o kai ji būdavo pikta visi traukdavosi iš kelio, nes galėjo nužudyt už netinkamą žvilgsnį. Aš jaudinuosi, kad ta Rebeka grįžo.

- Mama ne tokia jai viskas gerai. – pasakė Kajus ir kambaryje pasirodė Rebeka.

- Ir apie ką kalbat? – pasiteiravo ji.

- Apie nieką. – atsakė Kajus. – aš einu jūs bendraukit. – pasakė ir dingo.

- Na tai pasakok. – paprašė Rebeka atsisėdusi.

- Mudu su žmona susipažinome atsitiktinai. Vos jos nepartrenkiau, kai ji ėjo per gatvę skaitydama knyga. Žinoma išlipau ją aprėkti, bet ji pažvelgė į mane tomis iš baimės pakraupusiomis akimis, kad ar tiesiog paklausiau ar jai viskas gerai ir pasisiūliau parvežti. Galiausiai gavau jos numerį ir mudu pradėjom bendrauti. Ji buvo visai kitokia nei kitos kurias pažinojau. Ji nebuvo sugadinta žiauraus gyvenimo ir aš norėjau ją nuo to apsaugoti. Po pusmečio supratau, kad ji man tapo per artima ir bandžiau ją palikti, bet viskas veltui. Ją pamiršti man padėjo kekšės ir daugybe alkoholio. Tada sužinojau, kad ją partrenkė. Ji ir vėl vaikščiojo gatvėmis atsijungusi nuo pasaulio. Nuvykau į ligoninę. Dar ir dabar aš matau tą kraupų vaizdą. Kelias savaite sėdėjau prie jos. Kol ji atsigavo. Nebegalėjau jos palikti. Baisiausia buvo tai, kad ji nežinojo kas aš, tikrasis aš. Kai jai viską papasakojau maniau, kad ji pabėgs, bet ji liko. Jai nebuvo svarbu kuo verčiuosi jai buvau svarbus aš. po metu susituokėme, o dar po metu mums gimė dukra. Sofija ir Felisitė yra visas mano gyvenimas.

- Puikia tave suprantu. Meilė daro stebuklus, o vaikai aš dėl jų gyvybę paaukočiau. – žvilgtelėjau į laikrodį.

- Man jau metas. Manau ir tu nori pailsėti po kelionės.

- Taip žinoma. – pasakė ir išlydėjo.

Mafijos princesės sugrįžimasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang