3.7

127 10 0
                                    

Po visko sėdome į mašiną ir išvažiavome man nežinoma kryptimi. Sustojome prie didžiulio namo. Kai sakau didžiulio tai taip ir yra, net dėdės namas per pus mažesnis.

- Namai namučiai einu pasimatuosiu suknelę. – sušuko Arija ir dingo iš akių.

- Eime, turiu gero vyno.

- Tu jau per daug žinai apie mane. – mes įėjom į vidų. Mes nuėjome į svetainę ir jis atsisėdo ant sofos, o aš šalia. girdėjau, kaip praeidamas tarnaitės paprašė, kad atneštu dvi taures vyno.

- Žinai kas man tavyje labiausiai patinka? – parpčiau galva – Paslaptis. Niekaip nesuprantu kaip tu gali būti tokia skirtinga.

- Na skirtingais gyvenimo laikotarpiais išmokau, kad reikia turėti kelias kaukes, nes kitaip neišgyvensi. – tarnaitė atnešė vyną.

- Žinai po mano žmonos mirties praėjo jau daug laiko ir aš ne kartą bandžiau kažką susirasti, bet vis nepavykdavo. Arija labai ilgą laiką gyveno be mamos ir ji niekam neužleidžia jos vietos, bet tu palenkei jos širdį. – man buvo sunku jo klausyti ypač dėl to, kad aš jam melavau, o jis man patiko.

- Žinai nesitikėjau, kad po vyro mirties dar kart pamilsiu ir dar taip greitai. – pasakiau ir jis įsisiurbė man į lūpas. Aš iškart atsakiau į bučinį.

Jis ėmė bučiuoti mano kaklą ir aš pasilenkiau padarydama kam daugiau vietos. Aš ėmiau sagstyti jo marškinius, bet jis tylei pasakė ne čia ir parodė, kad apsikabinčiau kojomis jo liemenį. Jis pakėlė mane ir ėmė nešti. Mes atsidūrėme miegamajame. Ėmė kristi rūbai. Ir greitai aš likau tik po apatiniais. Kambaryje buvo prietema ir Kevinas nematė mano randais nusėto kūno. Jis pastumė mane ant lovos ir pradėjo bučiuoti mano kūną. Bučiniai leidosi vis žemiau. Aš gulėjau visiškai nuoga ir tyliai dejavau. Tada netikėtai pajutau kaip jis įeina. Kambarys prisipildė mūsų dejonėmis. Nežinau kiek laiko tai tesėsi, bet galiausiai abu išvargę sukritome vienas šalia kito.

Rytas. Pabudau nuo begalinio karščio. Pramerkiau akis ir pamačiau, kad Kevinas laiko mane prispaudęs. Švelniai pabandžiau nustumti jį nuo savęs, bet jis pabudo. Šūdas.

- Labas rytas gražuole. – pasakė ir nusirito nuo manęs.

- Labas,- pasakiau ir nusišypsojau.

- Kaip miegojai?

- Puikiai.

- Žinai praėjusi naktis ji... buvo fantastiška.

- Man taip pat. – pasakiau ir bandžiau išlipti iš lovos prisidengus antklode, bet Kevinas ja atėmė.

- Iš kur jie? – paklausė pamatęs randus ant mano kūno.

- Tai nesvarbu. Kur dušas? – jis pervėrė mane piktu žvilgsniu, bet parodė į duris kambario kampe ir aš ten nuėjau susirinkusi savo rūbus.

Palindau po dušu. Buvau labai pasimetusi. Ką dabar reiks pasakyti Kevinui. Žinau, kad jis lengvai nenusileis. Dalis manęs nori jam iškloti visą tiesą, bet jei dėdė sužinos nuės Kajų, todėl pirmiausiai turiu ištraukti jį, o tik tada galvoti apie save. Išlipu iš dušo nusišluostau ir apsirengiu. Giliai įkvėpus žengiu į kambarį. Kevinas jau buvo išlipęs iš lovos ir stovėjo apsivilkęs treningines kelnes. Jis atrodė labai seksualiai. Aš prikandau apatinę lūpą.

- Kamila aš noriu žinoti kas tave nuskriaudė, kad galėčiau apsaugoti ir tai nepasikartotų.

- Gerai aš tau papasakosiu, bet ne dabar. Šį vakarą vakarienė pas mane. Noriu, kad tu susipažintum su Kajumi ir atsivestum Arija.

- Na gerai eime pavalgyti. – pasakė ir priėjęs mane pabučiavo.

Po pusryčių Kevino vairuotojas parvežė mane namo. Vos sulaukiau kol nuvažiavo sėdau į mašiną ir patraukiau pas dėdę. Šį kartą mane pasitiko Kajus.

- Labas mama

- Labas mažyli.

- Aš ne mažas. – piktai pasakė jis. – ar šiandien važiuosim kur nors?

- Taip, visą dieną veiksim ką tu nori. Eik pasiimk savo daiktus. Man reikia pasikalbėti su dėde. – jis nulėkė į viršų. Aš nuėjau į dėdės kabinetą ir jau ruošiausi barškintis, bet duris buvo pravertos. Išgirdau pokalbį.

- Žinai jei būčiau žinojęs, kad tavo dukterėčia tokia gera jau senai ji dirbtu man. – pasakė dėdė.

- Taip ji kieta. Nė vienai nepavyko prisikasti prie Kevino.

- Tu teisi. Aš nenoriu jos paleisti. Reikia ką nors sugalvoti, kad ji kuo ilgiau liktu čia. – negalėjau patikėti tuo ką girdžiu. Nuėjau į savo kambarį greit persirengiau patogesniais rūbais ir pasiėmusi kuprinę su daiktais nusileidau žemyn. Kajus jau buvo ten todėl abu greit įsėdome į mažiną ir išvažiavome.

- Mama ar kažkas nutiko?

- Taip, jie manimi naudojosi. Jis mano, kad gali mane valdyti. Na dar pažiūrėsim. Aš Rebeka Ruso ir jie atsiims už viską. – pasakiau įsiutusi.

- Mama ką žadi daryti?

- Panaudosiu jų vaistus prieš juos pačius. Ką nori veikti? Žinai kai buvai mažesnis man nebuvo sunku sugalvoti ką galime veikti kartu, bet dabar tai didelis iššūkis.

- Gregas man pasakojo, kad čia vyksta lenktynės ir net davė adresą gal važiuojame pasižiūrėti?

- Gerai važiuojam.

Adresas buvo senai apleistos gamyklos. Nuvažiavome ten. Buvo labai daug žmonių. Čia buvo kelios pakylos ant kuriu sėdėjo žiūrovai. Užlipome ant vienos iš pakilų. Iš ten puikiai matėsi visa trasa. Motociklininkai jau rikiavosi. Visi rėkė kažkokia blondinė apsirengusi kaip kekšė išėjo į vidurį kelio ir pamojavo vėliavėlėmis. Lenktynės prasidėjo. Na čia lenktynininkai kur kas prastesnės formos nei esu pratusi. Man nelabai patiko stebėti lenktynes, bet Kajus ėjo iš proto. Joms pasibaigus nuvažiavom į prekybos centrą ir nusipirkom maisto vakarienei.

Nuvažiavom į tą kotedžą. Susinešėm maistą į vidų ir aš ėmiausi darbo, o Kajus nuėjo apžiūrėti namo. Man visad patiko gaminti tik retai tai dariau. Nusprendėm kepti vištą. Aš ją sumarinavau ir įdėjau kepti. Paruošiau stalą tada nuėjau į viršų persirengiau į žydrą paprastą suknelę siekiančią kelius, pasileidau plaukus ir nusileidau žemyn. Kajus vaikščiojo aplink salą.

- Neimk, jie tuoj atvažiuos ir sėsim prie stalo.

- Mama ar tu esi tikra tuo ką planuoji padaryti?

- Taip, jei to nepadarysiu mes čia užstriksim. Nesijaudink dėl manęs. Mano pareiga yra jaudintis. – pasigirdo skambutis į duris. – jie jau čia. – pasakiau ir nuėjau atidaryti durų. Už jų kaip ir tikėjausi stovėjo Kevinas su Arija.

- Labas, čia tau. – pasisveikino Kevinas ir padavė puokštę tamsiai mėlynu rožių, mano mėgstamiausiu.

- Ačiū, užeikit. Čia mano sūnus Kajus. – pasakiau jiems užėjus.

- Sveiki, - pasisveikino.

- Aš einu pamerksiu gėles. Kajau palydėk svečius į valgomąjį. – pasakiau ir išėjau.

Pamerkiau gėles ir ištraukiau vištą iš orkaitės. Sudėjus viską į lėkštes paėmiau jas ir nuėjau į valgomąjį. Visi jau sėdėjo prie stalo. Padavusi lėkštes aš irgi atsisėdau.

- Buvo labai skanu. – pasakė Kevinas baigęs valgyti.

- Ačiū, Kajau gal eikit su Arija pažiūrėti kokio filmo?

- Mama ar...- jis ruošėsi kažką pasakyti, bet aš jį piktai nužvelgiau ir jam praėjo noras. – gerai einam? – Arija tik linktelėjo ir jiedu dingo. 

Mafijos princesės sugrįžimasWhere stories live. Discover now