Grįžus namo persirengiau ir nuėjau į sporto salę. Ten praleidau visą vakarą. Kitą dieną reikėjo dirbti todėl sėdėjau savo kabinete ir pildžiau popierius. Tai nemėgstamiausias mano darbas.
Pirmadienį ryte išleidau vaikus į mokyklą ir išvažiavau į sandėlius. Derinau reikalus dėl naujos partijos kai suskambo mano telefonas.
- Klausau Luisai, kas nors atsitiko?
- Taip ponia, čia yra policija knisasi mūsų kompiuteriuose. Turite kuo greičiau atvykti.
- Gerai važiuoju. Liepk visiems su niekuo nekalbėti ir paskambink pačiam geriausiam teisininkui mieste. – pasakiau ir padėjau ragelį. – Tu šiandien būsi mano vairuotojas. – parodžiau į vaikiną. – Eik užvesk mašiną aš pasiimsiu daiktus kiti kol kas laisvi. -. Pasakiau ir nuėjau į savo kabinetą atsidarius spintą čiupau pirmą suknelę ir aukštakulnius. Nuėjau į mašiną ir atsisėdau gale.
- Kur važiuosim, pone?
- Į mano biurą. Tu visą laiką žiūrėsi į kelia, o aš per tą laiką persirengsiu supratai.
- Taip, ponia. – pasakė ir mes pajudėjome.
Aš ėmiausi darbo. Nusivilkau sportinį švarkelį ir maikute, užsitempiau suknelę, nusivilkau kelnes ir nusiaviau sportbačius bei užsidėjau aukštakulnius. Persirišau plaukus į tvarkingą kuodą ir padažiau akis bei lūpas raudonu lūpdažiu. Vos spėjau baigti, kol atvažiavome.
- Būk čia. Nežinau kiek truksiu. – pasakiau ir nuėjau vidun. Įlipau į liftą ir paspaudžiau viršutinio aukšto mygtuką. Lifte nužvelgiau savo atvaizdą, atrodžiau gana padoriai. Sustojus liftui išlipau.
- Ponia jie viską verčia aukštyn kojom. – mane pasitiko persigandęs Luisas.
- Kur tas kuri vadovauja?
- Jūsų kabinete. – nieko nelaukus nuėjau ten ir pamačiau mano krėsle sėdintį vyrą.
- Ponia... nežinau kokia jūsų šiuo metu pavardė? – pasiteiravo ji.
- Ruso, o jūs kas būsite.
- Aš specialusis agentas Danielius Krofordas.
- Ką veikiate mano kabinete?
- Turiu kratos orderį apieškoti visą aukštą. – padavė man kažkokį popierių.
- Kokiu pagrindu?
- Ieškome pinigų plovimo pėdsakų, taip pat įtarimą kelia jūsų staigus sugrįžimas.
- Gerai ieškokit. Čia neatliekama jokia neteisėta veikla. – į kambarį įėjo Luisas vedinas kažkokia moterimi.
- Ponia atėjo jūsų advokatė.
- Puiku, o dabar eik prižiūrėti, kad jie nepakištu kokių įkalčių. – vaikinas tik linktelėjo ir dingo.
- Gal malonėtumėte palikti mane su kliente. – kreipėsi advokatė į agentą.
- Žinoma. – pasakė ir pasišalino, o aš sukritau į savo kėdę.
- Ponia Ruso, aš Diana Maikolson būsiu jūsų advokatė.
- Vadinkit mane Rebeka, kadangi srėbsime šia košę kartu formalumų nereikia. Esu tikra jūs žinote kas aš, taigi sakykite ką mes ruošiamės daryti?
- Pirmiausia leisim jiems pabaigti atlikti kratą. Jie ieško neteisėtos veiklos požymių. Sakykite ką jie gali rasti?
- Aš nesu tikra priklauso nuo to ką jie gali apieškoti.
BINABASA MO ANG
Mafijos princesės sugrįžimas
ActionTai trečia dalis mano knygos Mergina iš mafijos dalis